Przetargi.pl
Termomodernizacja dwóch ośrodków kultury na terenie Gminy Godów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - Ośrodek Kultury w Godowie i Ośrodek Kultury w Skrbeńsku

Gmina Godów ogłasza przetarg

  • Adres: 44-340 Godów, ul. 1 Maja
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 47 65 065, 47 65 063 , fax. 324 765 100
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Godów
    ul. 1 Maja 53
    44-340 Godów, woj. śląskie
    tel. 32 47 65 065, 47 65 063, fax. 324 765 100
    REGON: 27625873000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.godow.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dwóch ośrodków kultury na terenie Gminy Godów z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii - Ośrodek Kultury w Godowie i Ośrodek Kultury w Skrbeńsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z dwóch części: 1. Część 1 – Ośrodek Kultury w Godowie przy ul. 1 Maja 93 Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem: Przebudowa i termomodernizacja wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej budynku powstałego w latach 1950-1960. Budynek częściowo podpiwniczony wykonany w technologii tradycyjnej o dwóch kondygnacjach nadziemnych. Zakres przebudowy: • likwidacja 2 słupów w sali bankietowej wraz z zastąpieniem ich zastępczą konstrukcją stalową • wzmocnienie stóp fundamentowych • zmiany wewnętrzne lokalizacji ścian działowych • przebicia, poszerzenia otworów drzwiowych • wykonanie nowej wewnętrznej klatki schodowej Zakres termomodernizacji: • wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej fundamentów i ścian fundamentowych • wykonanie ocieplenia styropianem gr 15cm i 10cm ścian fundamentowych • docieplenie ścian zewnętrznych nadziemnych styropianem i weną mineralną (przegrody p.poż.) gr 15cm • docieplenie posadzki na gruncie styropianem gr 10, 15 cm • docieplenie dachu styropapą gr 20cm oraz wełną mineralną gr 20cm • wymiana stolarki okiennej i drzwiowej (PCV) i aluminium Zakres robót wykończeniowych i pozostałych • wymiana pokrycia dachowego (blacha płaska, styropapa) • wymiana drzwi wewnętrznych okleinowanych • wykonanie ścianek szklanych w systemie aluminium • wymiana parapetów wewn. i zewn. • wykonanie nowych posadzek z parkietu dębowego, płytek gresowych, wykładzin PCV • roboty malarskie • okładzinowe • wykonanie sufitów podwieszanych systemowych • wykonanie zagospodarowania terenu : budowa miejsc parkingowych, wewnętrznych ciągów pieszo-jezdnych, oświetlenia terenu • wyposażenie kuchni Zakres robót instalacyjnych • wymiana instalacji elektrycznej: (zabudowę wyłącznika głównego budynku, rozdzielnic, instalacji oświetlenia głównego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, siłowej, strukturalnej, monitoringu, alarmu, nagłośnienia , oświetlenia zewn., zasilania i sterowania rolet, ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa) • wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej • wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji • wymiana instalacji co wraz z grzejnikami i rozdzielaczami. • budowa instalacji hydrantowej • wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej z cyrkulacją i montażem pompy ciepła • przebudowa kotłowni z montażem kotła gazowego kondensacyjnego • dostawa i montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem cwu z cyrkulacją • opracowanie dokumentacji powykonawczej: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, audyt energetyczny powykonawczy, opracowanie instrukcji BHP, wykonanie oznakowania ewakuacyjnego oraz oznakowania dedykowanego dla osób niepełnosprawnych (oznaczenia graficzne, piktogramy) • na czas prowadzenia robót obiekt będzie wyłączony z użytkowania. Parametry techniczne budynku: • Powierzchnia użytkowa: 750,06m2 • Powierzchnia całkowita: 607,74m2 • Kubatura całkowita budynku: 3 802,73m2 • Wysokość budynku: 8,75m Podstawowe rozwiązania materiałowe zastosowane w projekcie: • Ścianki działowe z pustaków wapienno-piaskowych gr 12cm; • Klatka schodowa: żelbetowa monolityczna • Izolacje przeciwwilgociowe fundamentów : pionowe dwuwarstwowe bitumiczne; poziome przepona z roztworu wodoszczelnego wykonana metodą iniekcji • Izolacje posadzek – z papy termozgrzewalnej • tynki zewnętrzne: silikatowe • stolarka okienna, • drzwiowa wewnętrzna: okleinowane, stalowe, HPL • płytki ceramiczne gresowe • farby wewnętrzne lateksowe zmywalne Część 2 – Ośrodek Kultury w Skrbeńsku przy ul. Zielonej 25 Zakres robót objęty niniejszym postępowaniem: Termomodernizacja, przebudowa i nadbudowa budynku wraz z wymianą instalacji elektrycznej i sanitarnej, w szczególności: • nadbudowa i zmiana dachu nad główną bryłą budynku (dach dwuspadowy) • wykonanie zadaszeń nad wejściami do budynku • wykonanie nowych schodów zewn. oraz pochylni • przebudowa ścian na wszystkich kondygnacjach • docieplenie ścian • docieplenie projektowanego dachu • wymiana całej stolarki okiennej i drzwiowej • roboty wykończeniowe : malarskie, okładzinowe • roboty związane z zagospodarowaniem terenu • montaż platformy dla osób niepełnosprawnych • dostawa i montaż wyposażenia kuchni • wymiana instalacji elektrycznej: (zabudowę wyłącznika głównego budynku, rozdzielnic, instalacji oświetlenia głównego, awaryjnego, ewakuacyjnego, gniazd wtykowych, siłowej, strukturalnej, monitoringu, alarmu, nagłośnienia , oświetlenia zewn., zasilania i sterowania rolet, ochrona przeciwporażeniowa i przepięciowa) • wykonanie przebudowy wewnętrznej instalacji gazowej • wykonanie wentylacji mechanicznej i klimatyzacji • wymiana instalacji co wraz z grzejnikami i rozdzielaczami • przebudowa instalacji wod-kan • budowa instalacji hydrantowej • wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej • przebudowa kotłowni z montażem kotła gazowego kondensacyjnego • dostawa i montaż pompy ciepła powietrze-woda z zasobnikiem cwu z cyrkulacją • wykonanie instalacji solarnej • opracowanie dokumentacji powykonawczej: inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, audyt energetyczny powykonawczy, opracowanie instrukcji BHP, wykonanie oznakowania ewakuacyjnego oraz oznakowania dedykowanego dla osób niepełnosprawnych (oznaczenia graficzne, piktogramy) • na czas prowadzenia robót obiekt będzie wyłączony z użytkowania. Parametry techniczne budynku: • Powierzchnia użytkowa: 722,32m2 • Powierzchnia całkowita: 1050,71m2 • Kubatura całkowita budynku: 3 066,70m2 • Wysokość budynku: 7,82m Podstawowe rozwiązania materiałowe zastosowane w projekcie: • Ściany wewnętrzne: bloczki z betonu komórkowego lub cegły ceramicznej gr 12cm; gipsowo-kartonowe • Ściany poddasza: pustaki poryzowane gr 38cm, 25cm oraz 10cm • Trzony kominowe systemowe • słupy zewnętrzne murowane z bloczków betonowych • dach drewniany krokwiowo-płatwiowy o nachyleniu 36,4% kryty blachodachówką • izolacje termiczne : styropian fasadowy, , posadzkowy, wełna mineralna • stolarka okienna PCV trzyszybowe • podciągi : stalowe z kształtowników walcowanych • schody zewnętrzne : żelbetowe • stolarka zewnętrzna aluminiowa • drzwi wewnętrzne okleinowane, metalowe, aluminiowe , HPL Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają projekt budowlano-wykonawczy, dokumentacja geotechniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót (element pomocniczy), siwz oraz wzór umowy. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga aby osoby wykonujące wszystkie kluczowe roboty tj. roboty związane z termomodernizacją budynku w zakresie dociepleń przegród oraz roboty konstrukcyjne były wykonywane na podstawie umowy o pracę (dotyczy części 1 i 2). Szczegółowe informacje zostały zawarte we wzorze umowy (zał. nr 1 do siwz) oraz w pkt 22 siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Dla części 1 - 10.000 zł. Dla części 2 – 10.000 zł. 2 Wadium należy wnieść do terminu składania ofert tj. do dnia 11 maja 2018r. do godz. 10.00. 3 Wadium należy wnieść w jednej lub w kilku następujących formach : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B, ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4 Z treści gwarancji i poręczeń, których mowa pkt 9.3 lit b) – e) SIWZ musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. Sama gwarancja nie zawiera dodatkowych warunków formalnych, które beneficjent jest zobowiązany spełnić dodatkowo (np. do wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej należy dołączyć oświadczenie, że Wykonawca nie wykonał lub nienależycie wykonał przedmiot objęty umową; wezwanie do zapłaty kar umownych itd.). 9.4.1 W przypadku złożenia oferty przez konsorcjum firm, gwarancja wadialna może być złożona przez jednego konsorcjanta tylko w przypadku, gdy gwarancja obejmuje ochroną wszystkie okoliczności związane ze złożeniem oferty wspólnej. Winna dotyczyć wszystkich podmiotów wchodzących w skład konsorcjum. 5 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego : Bank Spółdzielczy Jastrzębie Zdrój Nr 27 8470 0001 2001 0020 4899 0007. Wniesienie wadium w tej formie będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium. Uwaga! Wpłata wadium w kasie banku oznacza wniesienie wadium z uchybieniem art. 45 ust. 7 ustawy Pzp, tj. z pominięciem bezgotówkowego sposobu jakim jest przelew na rachunek bankowy i będzie skutkowało odrzuceniem oferty z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy Pzp. 6 Wadium wnoszone w innych formach należy załączyć do oferty przetargowej. 7 Wadium musi być ważne na cały okres terminu związania ofertą tj. 30 dni od terminu otwarcia ofert. 8. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty : 9 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, załącznikiem do oferty może być oryginał lub kopia potwierdzenia wykonania przelewu wadium poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. 10 W pozostałych formach, Wykonawca winien złożyć wraz z ofertą dokument wniesienia wadium w formie oryginału i dodatkowo należy dołączyć do oferty (spiąć z ofertą) jego kopię poświadczoną „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę. Zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wniesienia wadium z ofertą, gdyż w przypadku zwrotu wadium, Zamawiający zwraca Wykonawcy oryginał dokumentu wniesienia wadium. 11 Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 12 Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13 Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na pisemny wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 15 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 16 W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 17 Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej lub w formach, o których mowa w pkt 9.3 lit. b) – e) SIWZ i kwota wadium zostanie w tych formach określona w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy załączyć: a) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie – zał. nr 3 do siwz, informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu; b) wypełniony formularz ofertowy – zał. nr 2 do SIWZ; c) dowód wniesienia wadium; d) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przedłożone w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. e) zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku polegania wykonawcy na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zał. nr 5 do siwz. Zamawiający żąda od wszystkich wykonawców w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, złożenia oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 4 do siwz. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach