Przetargi.pl
Termomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach.

Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia” ogłasza przetarg

  • Adres: 40-057 Katowice, PCK 1
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (32) 25 95 18525 95 185
  • Data zamieszczenia: 2022-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach „Moja Przychodnia”
    PCK 1
    40-057 Katowice, woj. śląskie
    tel. (32) 25 95 18525 95 185
    REGON: 270150167
  • Adres strony internetowej zamawiającego: spzla-katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dwóch budynków przychodni SPZLA "Moja Przychodnia": Przychodnia nr 1 przy ul. Mickiewicza oraz przychodnia nr 13 przy ul. Ordona w Katowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1. Wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynku Przychodni nr 1 przy ul. Mickiewicza 9. Skrócony Opis przedmiotu zamówienia: - docieplenie stropodachu- docieplenie ścian zewnętrznych bez gzymsów- docieplenie ścian zewnętrznych z gzymsami- wymiana okienSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr. 1 do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych wynika z Projektu budowlanego dla Zadania 1 stanowiącego zał. nr 13a i 13b do SWZ i robót budowlanych ujętych w Przedmiarze robót dla Zadania 1 kwalifikowanych i niekwalifikowanych, stanowiących zał. nr 14a i 14b do SWZ, na podstawie którego Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy będący integralną częścią przedstawionej oferty w formacie PDF.Zadanie 2. Wykonanie robót budowlanych mających na celu termomodernizację budynku Przychodnia nr 13 przy ul. Ordona 3. Skrócony Opis Przedmiotu Zamówienia:- docieplenie stropodachu- docieplenie ścian zewnętrznych- wymiana okien- wymiana drzwiSzczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi zał. nr. 1 do SWZ. Szczegółowy zakres robót budowlanych wynika z Projektu budowlanego dla Zadania 2 stanowiącego zał. nr 13c do SWZ i robót budowlanych ujętych w Przedmiarze robót dla Zadania 2 kwalifikowanych i niekwalifikowanych, stanowiących zał. nr 14c i 14d do SWZ, na podstawie którego Wykonawca sporządzi kosztorys ofertowy będący integralną częścią przedstawionej oferty w formacie PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 20 000,00 zł - na zasadach określonych w art. 97 ustawy PZP. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą,z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy PZP.2. Przedłużenie terminu związania ofertą jest dopuszczalne tylko z jednoczesnym przedłużeniem okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, z wniesieniem nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"ul. PCK1, 40-057 Katowicenr konta 23 1050 1214 1000 0022 1293 3929W tytule przelewu należy wpisać nr. ew. postępowania:TP/4/RB/2022 WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej;2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej3) zdolności technicznej lub zawodowejJak w SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach