Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 21-543 Konstantynów, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 83 341 41 40 , fax. 83 341 41 40
- Data zamieszczenia: 2019-10-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 6-12
21-543 Konstantynów, woj. lubelskie
tel. 83 341 41 40, fax. 83 341 41 40
REGON: 30232276000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja DPS w Konstantynowie - wdrożenie inteligentnego systemu pomiaru, monitoringu i zarządzania wykorzystaniem energii w budynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wdrożenie inteligentnego systemu pomiaru, monitoringu i zarządzania wykorzystaniem energii w budynku DPS w Konstantynowie 2. Zakres zamówienia obejmuje m.in.: 1) budowę systemu zarządzania energią zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ, 2) dostawa i wdrożenie systemu, 3) dostawa, instalacja i uruchomienie oprogramowania niezbędnego do wdrożenia, użytkowania i administrowania systemem, 4) udzielenie licencji na korzystanie z systemu oraz innego oprogramowania, które jest niezbędne do uruchomienia systemu dla użytkowników i administratorów, 5) przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi i administracji systemu, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71314200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych), które może być wnoszone w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r., poz. 359).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie precyzuje tego warunku
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenia stanowiące załączniki do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną