Przetargi.pl
Termomodernizacja Domu Studenckiego Politechniki Śląskiej "Karlik" przy ul. Kujawskiej 10 w Gliwicach wraz z robotami towarzyszącymi. Oznaczenie sprawy: OZ/B/18/68/TB.

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Akademicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322371334 , fax. 322371334
  • Data zamieszczenia: 2018-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    Akademicka 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322371334, fax. 322371334
    REGON: 000001637
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Domu Studenckiego Politechniki Śląskiej "Karlik" przy ul. Kujawskiej 10 w Gliwicach wraz z robotami towarzyszącymi. Oznaczenie sprawy: OZ/B/18/68/TB.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: I. Roboty termomodernizacyjne w zakresie docieplenia przegród zewnętrznych budynku, obejmujące: − docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm i częściowo wełną mineralną o gr. 15 cm wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi i wymianą instalacji odgromowej, − docieplenia ścian piwnic wraz z cokołem styropianem ekstrudowanym o grubości 15 cm, − docieplenie ścian przy gruncie styropianem ekstrudowanym o grubości 15 cm z wykonaniem hydroizolacji części ścian znajdujących się poniżej poziomu gruntu, − wykonanie części elewacji z płyt ze spieku kwarcowego, pozostałe elewacje otynkowane, − docieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej o grubości 26 cm, − modernizację modułu c.w.u. stacji wymienników o mocy dla c.w.u. 280 kW w zakresie wymiany zasobników c.w.u., orurowania i armatury, − regulację i płukanie instalacji c.o. − montaż zaworów podpionowych regulacyjnych. II. Roboty towarzyszące poza termomodernizacją, obejmujące: − dostawę i montaż podświetlanego logo i napisów, − wzmocnienie prefabrykatów elewacyjnych, − remont instalacji odgromowej na dachu, − wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego zamontowanych na budynku, − remont schodów przy wejściach głównych do budynku oraz przy wejściach ewakuacyjnych z wymianą zadaszeń na zadaszenia z poliwęglanu litego (odmiana o radykalnie zmniejszonej palności) na aluminiowej konstrukcji. 2. CPV: 45000000-7 Roboty budowlane; 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45330000-9 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne; 45312310-3 Ochrona odgromowa; 45321000-3 Izolacje cieplne; 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych; 45410000-4 Tynkowanie; 45443000-4 Roboty elewacyjne. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 31.05.2019 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 39.000,00 zł. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w innej walucie niż PLN, tj. w EURO lub USD. W takiej sytuacji Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu w walucie PLN należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 IBAN: PL 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/68/TB" b) wadium wniesione w pieniądzu w walucie EURO należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 IBAN: PL 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/68/TB" c) wadium wniesione w pieniądzu w walucie USD należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 IBAN: PL 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: OZ/B/18/68/TB" UWAGA! Jeżeli przelew będzie zrealizowany przez inny podmiot, niż ten, który składa ofertę, zaleca się aby w tytule przelewu jednoznacznie wskazać, na czyją rzecz wadium zostało wniesione. d) w przypadku wniesienia wadium w innej formie należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert (osobiście lub pocztą) w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 – 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN na rachunek wskazany do wpłaty w PLN (pkt 4 ppkt a), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na PLN, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w PLN (nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w PLN, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 7. W przypadku wniesienia wadium w walucie PLN na rachunek wskazany do wpłaty w EURO lub USD (pkt 4 ppkt b) i c)), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na EURO lub USD, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w EURO lub USD (po przewalutowaniu zgodnie z zasadą opisaną w pkt 3 nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w EURO lub USD, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) oznaczenie sprawy, nazwa zamówienia, b) kwota wadium, c) okres ważności dokumentu, d) nazwa i adres Zamawiającego, e) nazwa i adres wnoszącego wadium – Wykonawcy, f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu wadium bez konieczności jego uzasadnienia, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonych w ustawie. 10. Termin wypłaty roszczenia, o którym mowa powyżej nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania. UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będzie zapis typu: kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności oraz inne tym podobne). Rozdział V. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zwanego dalej „zabezpieczeniem”. 2. Wysokość zabezpieczenia wynosi 5% ceny umowy. 3. Zabezpieczenie może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy. a) zabezpieczenie wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy podany w Rozdziale I pkt 1 niniejszej SIWZ, b) w przypadku wniesienia zabezpieczenia w innej formie należy oryginał odpowiedniego dokumentu złożyć w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 – 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 511. 4. Zabezpieczenie (w pełnej wysokości określonej w pkt 2) powinno być wniesione najpóźniej w dniu zawarcia umowy. Zabezpieczenie w pełnej wysokości powinno być wniesione na cały okres realizacji zamówienia, natomiast 30% tej kwoty musi obejmować cały okres rękojmi za wady. 5. Jeżeli okres na jaki ma zostać wniesione zabezpieczenie przekracza 5 lat, zabezpieczenie w pieniądzu wnosi się na cały ten okres, a zabezpieczenie w innej formie wnosi się na okres nie krótszy niż 5 lat, z jednoczesnym zobowiązaniem się Wykonawcy do przedłużenia zabezpieczenia lub wniesienia nowego zabezpieczenia na kolejne okresy. 6. Zamawiający zwraca zabezpieczenie (zgodnie z zasadami określonymi w art. 151 ustawy) w następujących częściach: a) 70% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócone w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (tj. od daty podpisania końcowego protokołu odbioru robót), b) 30% wniesionego zabezpieczenia zostanie zwrócone nie później niż w 15. dniu po upływie okresu rękojmi za wady. 7. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie zabezpieczenia w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) nazwa/ oznaczenie zamówienia, b) kwota zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) z zastrzeżeniem ww. pkt 5, okres ważności dokumentu, który musi obejmować: - w pełnej wysokości zabezpieczenia okres od dnia zawarcia umowy do 30 dni od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru robót, - w wysokości 30% zabezpieczenia okres od dnia następującego po dniu podpisania końcowego protokołu odbioru robót do 15 dni po upływie okresu rękojmi za wady, d) nazwa i adres Zamawiającego, e) nazwa i adres wnoszącego zabezpieczenie – Wykonawcy, f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz z tytułu rękojmi, w terminie 14 dni po otrzymaniu od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania zapłaty zawierającego oświadczenie, że Wykonawca: - nie wykonał lub nienależycie wykonał względem Zamawiającego zobowiązań wynikających z umowy; - nie wykonał względem Zamawiającego swoich zobowiązań wynikających z umowy z tytułu udzielonej rękojmi za wady. g) w przypadku, o którym mowa w ww. pkt 5 – oświadczenie gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie wypłacić Zamawiającemu kwotę z dotychczasowego zabezpieczenia w przypadku nieprzedłużenia lub niewniesienia przez Wykonawcę nowego zabezpieczenia najpóźniej na 30 dni przed upływem terminu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. Wypłata musi nastąpić nie później niż w ostatnim dniu ważności dotychczasowego zabezpieczenia. UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będą zapisy typu: w celu identyfikacji żądanie zapłaty należy przesłać za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek beneficjenta, bank musi potwierdzić, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób upoważnionych do składania oświadczeń woli w imieniu beneficjenta; dołączyć kopie podpisanych protokołów odbioru lub faktur; gwarant gwarantuje beneficjentowi zapłatę za zobowiązania z wyłączeniem kar umownych i odsetek; gwarancja wygasa czy zobowiązanie z tytułu gwarancji ulega zmniejszeniu w przypadku zapłacenia przez Wykonawcę kar umownych; kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę wykonywania przedmiotu umowy oraz inne tym podobne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach