Przetargi.pl
Termomodernizacja Domu Studenckiego „Ondraszek” wraz z robotami towarzyszącymi. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/28/HP

Politechnika Śląska ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, Akademicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322371334, , fax. 322371334
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Śląska
    Akademicka 2A
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 322371334, , fax. 322371334
    REGON: 00000163700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.polsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja Domu Studenckiego „Ondraszek” wraz z robotami towarzyszącymi. Oznaczenie sprawy: IA1/B/20/28/HP
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są następujące roboty: Roboty termomodernizacyjne w zakresie docieplenia przegród zewnętrznych budynku:  docieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm oraz częściowo płytami z wełny mineralnej wraz z niezbędnymi obróbkami blacharskimi,  docieplenie ścian piwnic wraz z cokołem styropianem ekstrudowanym o grubości 10 cm,  docieplenie ścian przy gruncie styropianem ekstrudowanym o grubości 10 cm,  wykonanie części elewacji z płyt ze spieku kwarcowego na podkonstrukcji, pozostałe elewacje otynkowane,  docieplenie stropu stropodachu wełną mineralną o grubości 15 cm,  wymiana instalacji odgromowej,  wymiana stolarki/ślusarki okiennej i drzwiowej,  podwyższenie kominów,  modernizacja systemu grzewczego, polegająca na: wymianie zaworów grzejnikowych na nowe zawory termostatyczne,  modernizacja węzła cieplnego w zakresie modułu c.w.u. (w tym wymiana zasobników ciepłej wody) i systemu sterowania. Roboty towarzyszące poza termomodernizacją:  wymiana rynien,  izolacja pionowa i pozioma fundamentów (iniekcja, opaska żwirowa),  zamurowanie okien piwnicznych i zamontowanie w ich miejscu kratek wentylacyjnych,  dostawa i montaż podświetlanego logo i napisów,  wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego zamontowanych na budynku,  przebudowa wejścia głównego (schody, zadaszenie),  demontaż balkonów z balustradami na ścianie szczytowej,  rozbiórka schodów i zadaszeń (wejścia na elewacjach zachodniej i południowej),  wykonanie schodów z płyty Wema wraz z balustradą z zadaszeniami z poliwęglanu litego na aluminiowej konstrukcji (wejścia na elewacjach zachodniej i południowej),  zmniejszenie okien na klatkach schodowych,  nadbudowa attyki na zakończeniu elewacji szczytowej północnej,  zerwanie istniejącego pokrycia dachowego, ocieplenie wełną mineralną i pokrycie papą,  wymiana posadzek w loggiach,  zabudowa zaworu pierwszeństwa na głównym ciągu zimnej wody oraz zaworu antyskażeniowego na rurociągu zasilającym hydranty. UWAGA: • zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną: prace należy prowadzić pod nadzorem przyrodniczym, który na bieżąco powinien reagować w przypadku stwierdzenia gniazdowania ptaków na budynku, sugerować harmonogram prac i odpowiadać za kontakty z odpowiednimi organami administracji publicznej – RDOŚ Katowice (koszt Wykonawcy); • w zakres zamówienia wchodzi również montaż budek lęgowych dla ptaków – zgodnie z ekspertyzą ornitologiczną (koszt Wykonawcy). 2. Kody CPV: 45000000-7 Roboty budowlane 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne 45331000-6 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45312310-3 Ochrona odgromowa 45321000-3 Izolacje cieplne 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45410000-4 Tynkowanie 45443000-4 Roboty elewacyjne 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.11.2020 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wysokość wadium: 19.000,00 zł. 3. Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w innej walucie niż PLN, tj. w EURO lub USD. W takiej sytuacji Zamawiający zastosuje przeliczenie tych walut wg średniego kursu Narodowego Banku Polskiego (dalej: NBP) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. W przypadku, gdy na ten dzień NBP nie opublikuje średnich kursów walut, do przeliczenia Zamawiający przyjmie pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej NBP pod następującym adresem: www.nbp.pl. 4. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku z form określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. a) wadium wniesione w pieniądzu w walucie PLN należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 IBAN: PL 60 1050 1230 1000 0002 0211 3056 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: IA1/B/20/28/HP" b) wadium wniesione w pieniądzu w walucie EURO należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 IBAN: PL 68 1050 1230 1000 0023 6055 5748 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: IA1/B/20/28/HP" c) wadium wniesione w pieniądzu w walucie USD należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Numer konta: ING Bank Śląski SA O Gliwice 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 IBAN: PL 82 1050 1230 1000 0002 0291 9312 z adnotacją "Wadium – oznaczenie sprawy: IA1/B/20/28/HP" UWAGA! Jeżeli przelew będzie zrealizowany przez inny podmiot, niż ten, który składa ofertę, zaleca się aby w tytule przelewu jednoznacznie wskazać, na czyją rzecz wadium zostało wniesione. d) w przypadku wniesienia wadium w innej formie niż w pieniądzu należy oryginał dokumentu złożyć przed upływem terminu składania ofert (przesyłką pocztową lub kurierską) w miejscu: Politechnika Śląska Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia 44 – 100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, portiernia lub: oryginał dokumentu należy sporządzić w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym osób upoważnionych do jego wystawienia (wystawców dokumentu) i przesłać na adres poczty elektronicznej Zamawiającego w taki sposób, aby dokument ten dotarł do Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca uwagę, że zeskanowane oryginalne dokumenty papierowe nie są oryginalnymi dokumentami elektronicznymi, lecz elektronicznymi kopiami dokumentów papierowych, w związku z tym Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia skanu dokumentu wadialnego opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. 5. Zamawiający zwraca wadium w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy. 6. W przypadku wniesienia wadium w innej walucie niż PLN na rachunek wskazany do wpłaty w PLN (pkt 4 ppkt a), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na PLN, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w PLN (nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w PLN, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 7. W przypadku wniesienia wadium w walucie PLN na rachunek wskazany do wpłaty w EURO lub USD (pkt 4 ppkt b) i c)), bank Zamawiającego dokona jej przewalutowania na EURO lub USD, zatem na rachunku bankowym Zamawiającego znajdzie się kwota wyrażona w EURO lub USD (po przewalutowaniu zgodnie z zasadą opisaną w pkt 3 nie może ona być niższa niż wysokość wadium określona w pkt 2). W takiej sytuacji Zamawiający zwróci Wykonawcy kwotę wyrażoną w EURO lub USD, a ryzyko ewentualnej różnicy pomiędzy kwotą wpłaconą a kwotą, która zostanie zwrócona po przewalutowaniu (tj. ryzyko różnic kursowych) poniesie Wykonawca. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku okoliczności określonych art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. W treści dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w innej formie niż w pieniądzu, muszą znajdować się następujące informacje: a) oznaczenie sprawy, nazwa zamówienia, b) kwota wadium, c) okres ważności dokumentu, d) nazwa i adres Zamawiającego, e) nazwa i adres wnoszącego wadium – Wykonawcy, f) treść oświadczenia gwaranta, zgodnie z którym gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie do wypłacenia kwoty roszczenia z tytułu wadium bez konieczności jego uzasadnienia, o ile Zamawiający stwierdzi w swoim żądaniu, że kwota roszczenia jest mu należna w związku z zaistnieniem co najmniej jednego z warunków zatrzymania wadium, określonych w ustawie. 10. Termin wypłaty roszczenia, o którym mowa powyżej nie może być dłuższy niż 30 dni od otrzymania od Zamawiającego pierwszego pisemnego żądania. UWAGA! Gwarant nie może uzależniać wykonania obciążającego go świadczenia na rzecz Zamawiającego od zachowania jakichkolwiek innych rygorów poza złożeniem przez Zamawiającego gwarantowi pisemnego oświadczenia, w którym zawarte jest żądanie wypłacenia oznaczonej kwoty pieniężnej na mocy udzielonej gwarancji (np. rygorem powodującym wadliwość złożonego dokumentu będzie zapis typu: kwota gwarancji ulega zmniejszeniu w miarę upływu terminu jej ważności oraz inne tym podobne).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach