Przetargi.pl
Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze.

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Termomodernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Zielonej Górze. Lokalizacja: ul. Wyszyńskiego 17, 65-536 Zielona Góra, dz. nr 172/4, Obr.27. Zakres przedmiotu zamówienia: Całość robót objętych procedurą przetargową wykonać zgodnie z przedmiotem zamówienia opisanym w pkt 3.3.1 SIWZ i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych opracowaną przez Zakład Projektowania, Opiniowania i Nadzoru Budowlanego ARBIS stanowiącą załącznik nr 11 do niniejszej SIWZ. W celach poglądowych załączono archiwalne rysunki dokumentacji budowlanej szkoły w formacie PDF (rzut dachu, przekroje i szczegóły)- załącznik nr 11 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja stropodachu budynku głównego granulatem z wełny mineralnej wraz z przebudową kominów i remontem pokrycia papowego, obejmujący następujący zakres robót: częściowy demontaż pokrycia papowegoremont blacharki, rynien i rur spustowych wraz z konserwacja, wykonanie i zabetonowanie otworów w stropodachu do zasypki granulatu, wykonanie termomodernizacji stropodachu metoda zasypki granulatem z wełny mineralnej warstwą 15cm, rozbiórka czap kominowych i końcówek kominów wentylacyjnych (powyżej stropodachu), uzupełnienie przewodów wentylacyjnych, obmurowanie końcówek kominów cegłą klinkierową czerwoną kl.350, wykonanie czap kominowych betonowych, spoinowanie kominów i czap wentylacyjnych, drobne naprawy pokrycia papowego z papy termozgrzewalnej, obróbki kominów wentylacyjnych papą zgrzewalną i blachą tytan-cynk. grub. min 0,6mm, konserwacja powierzchni papowej dachu masą bitumiczną do izolacji powłokowych, demontaż i odtworzenie instalacji odgromowej wraz z badaniami i pomiarami instalacji, malowanie czap kominowych farbą akrylową do betonu i kominków wentylacyjnych farba olejną, wywóz wraz z utylizacja gruzu i papy. Inne informacje dotyczące przedmiotu zamówienia: Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z przedmiotem zamówienia, w tym ryzyko Wykonawcy z tytułu oszacowania wszelkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy, a także oddziaływania innych czynników mających lub mogących mieć wpływ na koszty wykonania przedmiotu zamówienia. Wyszczególnienie elementów robót stanowiących podstawę do rozliczenia wykonanych robót zawiera Zbiorcza Tabela Elementów Rozliczeniowych stanowiąca załącznik nr 10 do SIWZ, sporządzona na podstawie zakresu przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.3.1 SIWZ. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca (zalecana wizja terenowa). Uwaga: Załączone do SIWZ przedmiary robót (załącznik nr 11 do SIWZ) należy traktować jako materiał pomocniczy. Po podpisaniu umowy a przed przekazaniem placu budowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kosztorys ofertowy w cenach jednostkowych na przedmiot zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; pełnego ubezpieczenia budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. Wykonawca winien dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 200.000,00 zl. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia; harmonogram realizacji i płatności robót. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na zrealizowany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy i rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert do wniesienia wadium w wysokości 3.000,00 złotych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach