Przetargi.pl
Termomodernizacja dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy

Powiat Trzebnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 55-100 Trzebnica, ul. Ks. Dz. W. Bochenka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48713879501 , fax. +48713120111
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Trzebnicki
    ul. Ks. Dz. W. Bochenka 6
    55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie
    tel. +48713879501, fax. +48713120111
    REGON: 93193478500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.trzebnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja dachu budynku Liceum Ogólnokształcącego im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji dachu w budynku liceum Ogólnokształcącym im. II Armii Wojska Polskiego w Trzebnicy, na działce nr 28 AM-7 obręb Trzebnica, na skrzydle wschodnim budynku, stanowiących kontynuację robót wykonanych w 2018 roku na skrzydle południowym, określone w projekcie wykonawczym w zakresie j.n.: 1) Roboty rozbiórkowe rynien, rur spustowych, pokrycia z dachówki, papy i blachy oraz rozbiórki obróbek blacharskich i opierzeni, 2) Rozbiórkę łacenia dachu i deskowania oraz wymianę skorodowanych elementów więźby dachowej, 3) Ułożenie termoizolacji z wełny mineralnej, 4) Ułożenie folii paro przepuszczalnej na krokwiach i montaż kontrłat, 5) Ołacenie i odeskowanie dachu, 6) Montaż nowych obróbek blacharskich i opierzeni, 7) Renowacja wieżyczki z kopułą, 8) Remont kominów ponad dachem, 9) Wymiana okien typu „wole oko”, 10) Ułożenie nowego pokrycia z dachówki, blachy i papy, 11) Wymiana instalacji odgromowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) dokumentacja projektowa składająca się z projektu wykonawczego i projektu budowlanego (Załącznik Nr 7 do SIWZ), przedmiaru robót (Załącznik Nr 8 do SIWZ), 2) STWiOR (Załącznik nr 9 do SIWZ), 3) dokumentacji fotograficznej - Załącznik nr 10a i 10b do SIWZ, 4) wzoru umowy (Załącznik Nr 6 do SIWZ) - stanowiących integralną część SIWZ. W przypadku rozbieżności pomiędzy ww. dokumentami pierwszeństwo w stosowaniu mają: przedmiar robót a następnie projekt wykonawczy oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. 3. Wymagania dotyczące technologii i materiałów nieuwzględnione w projekcie wykonawczym: 1) „Docieplenie” boków i góry lukarn na skrzydle wschodnim wykonać za pomocą płyt PIR grub. 10 cm. Boki dodatkowo pokryć blachą tytanowo-cynkową grub. 0,7 mm w sposób analogiczny do wykonanych pokryć boków lukarn w skrzydle południowym jak na fotografiach w załączeniu (Załącznik Nr 10b do SIWZ). W dużych lukarnach otynkowanych wykonać identyczne „docieplenie” od góry pod pokryciem, 2) Montaż obróbek blacharskich i obudowy z blachy tytanowo-cynkowej na zaimpregnowanych elementach drewnianych wykonać z przekładką systemową lub co najmniej przekładką z papy asfaltowej izolacyjnej, 3) Nowe konstrukcje okien „wole oko” zgodnie zapisem w projekcie wykonawczym obudować blachą o parametrach j.w. w sposób analogiczny do wykonanych w skrzydle południowym jak na załączonych fotografiach (Załącznik Nr 10b do SIWZ ), 4) Na połączeniu rynny i rury spustowej zastosować leje systemowe podobnie jak wykonano na skrzydle południowym jak na załączonych fotografiach (Załącznik Nr 10b do SIWZ), 5) Pokrycie wykonać z dachówki ceramicznej „karpiówki” o parametrach jak na skrzydle południowym – np. dachówka karpiówka żłobkowana długa firmy Wienerberger, 6) Okna okrągłe wieżyczki wykonać o parametrach analogicznych jak okna „wole oko”. 4. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia będą wykonywane na podstawie ostatecznej decyzji Starosty Trzebnickiego nr 197/17 z dnia 15 marca 2017 r. udzielającej pozwolenia na wykonanie robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Trzebnicy nr 40 9591 0004 2001 0000 4196 0003 Bank Spółdzielczy w Trzebnicy, z adnotacją: „wadium przetarg nieograniczony - Termomodernizacja dachu liceum” . 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć z odpowiednim wyprzedzeniem, tak aby wpłynęło ono na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu i godziny składania ofert. 4. Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie siedziby Zamawiającego formie oryginału razem z ofertą lub w osobnej kopercie na adres wskazany w pkt 14.1 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 4. W celu wstępnego potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia, każdy Wykonawca składa w formie pisemnej (w formie oryginału) wraz z ofertą aktualne na dzień złożenia zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. Ponadto, wraz z ofertą (ofertę stanowi formularz ofertowy sporządzony zgodnie z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ) każdy Wykonawca składa: 1) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółka cywilna) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik, 2) dowód wniesienia wadium, z uwzględnieniem treści pkt 11 SIWZ, 6. Na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą lub wykonawcami, którzy złożyli oferty nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku braku złożenia samodzielnie przez Wykonawcę oświadczenia Zamawiający wezwie Wykonawcę w trybie art. 26 ust. 3 Ustawy Pzp do uzupełnienia oświadczenia, wyznaczając Wykonawcy odpowiedni termin na dokonanie tej czynności.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach