Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA DACHU BUDYNKU DPS BEŁCHATÓW - OS

Zarząd Powiatu w Bełchatowie ogłasza przetarg

  • Adres: 97-400 Bełchatów, Pabianicka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 44 733-66-08 , fax. 44 6358617
  • Data zamieszczenia: 2019-10-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu w Bełchatowie
    Pabianicka 17/19
    97-400 Bełchatów, woj. łódzkie
    tel. 44 733-66-08, fax. 44 6358617
    REGON: 59064842200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-belchatowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA DACHU BUDYNKU DPS BEŁCHATÓW - OS
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót obejmuje warstwy hydroizolacji połaci dachowych oraz murów attykowych, wymianę obróbek blacharskich, obróbka wyłazu dachowego oraz wymiana systemów rynien i rur spustowych, termoizolację stropodachu w tym : - roboty przygotowawcze - roboty rozbiórkowe demontaż piorunochronów, obróbek blacharskich, systemu rynien i rur spustowych kanalizacji deszczowej - wykonanie termoizolacji dachu metodą nadmuchu z użyciem granulatu wełny mineralnej, - zabudowa otworów pomocniczych zaprawą betonową , uzupełnienie izolacji z papy - roboty porządkowe stropu po wykonaniu nadmuchu z użyciem obróbek blacharskich i zaprawy betonowej, - wykonanie warstwy hydroizolacji, obróbek blacharskich, systemu rynien i rur spustowych kanalizacji deszczowej. - obróbka wyłazu dachowego i istniejących klap oddymiających - roboty porządkowe i wykończeniowe
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 zł (słownie dziesięć tysięcy złotych) 2. Wadium może byś wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. tj.: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju i Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm. ). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, wskazanym w Części XII SIWZ pkt. 1. Wykonawca winien wnieść wadium na rachunek bankowy Zamawiającego: Getin Bank S.A. W Bełchatowie nr 36 1560 0013 2459 3649 9000 0005 z adnotacją: Wadium przetargowe – „TERMOMODERNIZACJA DACHU BUDYNKU DPS BEŁCHATÓW - OS” 4. Jeżeli wadium wniesione będzie w pieniądzu, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanej zapłaty. 5. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą obiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp.: 1) Posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z konkretnych przepisów. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 2) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. 3) Zdolności technicznej lub zawodowej, tj,: Zamawiający uzna że Wykonawca spełnił niniejszy warunek jeśli wykaże, że: a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli w okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 ( dwie ) roboty budowlane, w tym: - roboty budowlane o wartości minimum 200 000.00 zł brutto, każda z zastrzeżeniem, iż obejmowały one swoim zakresem budowę, przebudowę lub remont w zakresie termomodernizacji budynków, oraz przebudowę lub remont dachów i stropodachów W przypadku gdy kwoty w złożonych dokumentach podane będą w innej walucie niż złoty polski – Zamawiający dokona przeliczenia tej kwoty na złote polskie na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych, określonego w Tabeli kursów Narodowego Banku Polskiego na dzień wszczęcia postępowania. b) dysponuje osobami, które zostaną skierowane do realizacji zamówienia w szczególności, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane ( Dz.U. z 2018 r. poz. 1202 z późn. zm.), posiadającymi uprawnienia budowlane: do kierowania robotami w specjalności: - konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, co najmniej jedną osobą 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ww. oświadczenie powinno być złożone w oryginale (w formie pisemnej ), wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie obiegających się o zamówienie, w/w oświadczenie składa oddzielnie w swoim imieniu każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną