Gmina Lublin ogłasza przetarg
- Adres: 20-109 Lublin, Pl. Króla Władysława Łokietka
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 814 663 000 , fax. 814 663 001
- Data zamieszczenia: 2020-06-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Lublin
Pl. Króla Władysława Łokietka 1
20-109 Lublin, woj. lubelskie
tel. 814 663 000, fax. 814 663 001
REGON: 43101951400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
termomodernizacja Bursy Szkolnej przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych wraz z przebudową pomieszczeń, rozbudową o windę zewnętrzną, dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ppoż, przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, przebudowa kuchni, przebudową schodów zewn., budową pochylni dla ON oraz budową drogi pożarowej wraz z niezbędną infrastrukturą i instalacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi i oświetleniem terenu - zadanie inwestycyjne współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zakres zamówienia obejmuje obejmuje termomodernizację Bursy Szkolnej przy Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych wraz z przebudową pomieszczeń, rozbudową o windę zewnętrzną, dostosowaniem obiektu do obowiązujących przepisów ppoż, przystosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych, przebudowa kuchni, przebudową schodów zewn., budową pochylni dla ON oraz budową drogi pożarowej wraz z niezbędną infrastrukturą i instalacjami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi i oświetleniem terenu w zakresie: 1) robót architektoniczno-budowlanych : a) docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem hydroizolacji; b) docieplenie ścian zewnętrznych powyżej terenu z kolorystyką elewacji; c) docieplenie dachów, stropodachów i balkonów. 2) roboty towarzyszące związane z dociepleniem w tym: a) wymiana stolarki okiennej z PVC i drzwiowej z aluminium oraz parapetów wewnętrznych, zewnętrznych; b) wymiana pokrycia dachów i stropodachów z obróbkami blacharskimi; c) wymiana daszku nad wejściem głównym oraz daszków nad pozostałymi wejściami; d) przebudowa schodów zewnętrznych, wykonaniem pochylni dla niepełnosprawnych; e) wymiana koszy doświetlających pomieszczenia piwnic, opasek; f) przebudowa pomieszczeń; g) przebudowa komunikacji i klatek schodowych w dostosowaniu do przepisów p.poż; h) wielobranżowa przebudowa stołówki wraz z zapleczem kuchennym oraz wyposażeniem w nowy sprzęt technologiczny; i) przebudowa szachtu dźwigu towarowego wraz z wymianą na nowy dźwig elektryczny, j) wykonanie mozaiki artystycznej na ścianie w stołówce, oraz renowacja dekoracji plastycznej na ścianie w hallu; k) prace rozbiórkowe; l) podbicie fundamentów; ł) budowa szybu windowego wraz z montażem urządzenia dźwigowego hydraulicznego, m) wykonanie ścian wewnętrznych murowanych, lekkich gipsowo-kartonowych, systemowych z HPL; n) pogłębienie poziomu posadzki w piwnicy i wykonanie nowej podłogi na gruncie; o) wymiana przeszkleń wewnętrznych i drzwi wewnętrznych wraz z powiększeniem otworów drzwiowych; p) wydzielenie pożarowe i oddymianie klatki schodowej; r) wykonanie nawierzchni układu komunikacyjnego wokół budynku bursy z kostki betonowej; s) wykonanie drogi pożarowej; t) odtworzenie „terenów zielonych” (trawniki) po robotach budowlanych, u) uzyskanie na własny koszt i we własnym zakresie ekspertyzy ornitologicznej oraz chiropterologicznej, v) montaż budek lęgowych dla ptaków i schronów dla nietoperzy, w) montaż tablic: informacyjnej i pamiątkowej. 3) robót instalacyjnych sanitarnych: a) demontaż istniejących instalacji wewnętrznych wod-kan, c.w.u. i c.o. wraz z wyposażeniem sanitarnym w budynku bursy i kuchni z zapleczem; b) montaż instalacji centralnego ogrzewania dla budynku bursy i kuchni z zapleczem; c) montaż instalacji wod –kan i ciepłej wody użytkowej i cyrkulacji dla budynku bursy i kuchni z zapleczem; d) montaż instalacji kanalizacji technologicznej z kuchni; e) montaż instalacji hydrantowej; f) montaż instalacji wentylacji mechanicznej; g) montaż instalacji ciepła technologicznego na potrzeby wentylacji mechanicznej; h) montaż instalacji freonowej na potrzeby wentylacji mechanicznej; i) montaż nawiewników okiennych i ściennych higrosterowanych; j) wykonanie systemu zdalnego zarządzania energią; k) adaptacja instalacji w istniejącej kotłowni na potrzeby wykonania nowych instalacji wraz z wykonaniem robót towarzyszących w pomieszczeniu; l) wymiana instalacji gazowej od kurka głównego w szafce gazowej na ścianie zewnętrznej kuchni, do urządzeń gazowych w pomieszczeniu kuchni wraz z wymianą tych urządzeń na nowe; m) montaż aktywnego systemu bezpieczeństwa instalacji gazowej; n) wymiana zewnętrznej doziemnej instalacji c.o. i c.w.u.; o) wykonanie zewnętrznej instalacji technologicznej kuchni wraz z zewnętrznym separatorem tłuszczu, wprowadzenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej - studni Ks1; p) wykonanie nowych przykanalików instalacji kanalizacji sanitarnej; q) przebudowa zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej; r) wykonanie zewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej; s) roboty towarzyszące niezbędne do wykonania zakresu robót. 4) instalacji elektrycznych: a) instalacja oświetlenia i gniazd wtykowych; b) instalacja odgromowa; c) instalacja oświetlenia awaryjnego; d) instalacja zasilania odbiorów technologicznych; e) instalacja teletechniczna; f) instalacja monitoringu wewnętrznego i zewnętrznego; g) instalacja oddymiania; h) instalacja sygnalizacji pożaru; i) instalacja ochrony przeciwprzepięciowej; j) instalacje fotowoltaiczne; k) oświetlenie terenu. 5) branży drogowej: a) wykonanie nawierzchni układu komunikacyjnego wokół budynku bursy z kostki betonowej; b) wykonanie drogi pożarowej; c) wycinka drzew i krzewów oraz wykonanie nasadzeń. 2. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez wykonawcę następującego zakresu zamówienia: 2.1. docieplenie ścian fundamentowych z wykonaniem hydroizolacji, 2.2. docieplenie ścian zewnętrznych powyżej terenu z kolorystyką elewacji - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2.Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom oraz o firmach podwykonawców - w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Opis rozwiązań równoważnych potwierdzający równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych wraz z dokumentami – dowodami, dotyczącymi oferowanych rozwiązań równoważnych, potwierdzającymi równoważność oferowanych przez Wykonawcę rozwiązań w stosunku do rozwiązań opisanych w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – w sytuacji, gdy wykonawca oferuje rozwiązania równoważne. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy -w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy - w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać odpowiednio z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. 6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, dokument, musi określać w szczególności: 6.1. zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 6.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 6.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 7. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych przez zamawiającego dokumentów, o których mowa w pkt III.5 pkt 3 Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych dokumentów, o których mowa w art. 26 ust. 2c ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa nowego pawilonu opieki długoterminowej w celu zwiększenia dostępności pacjentów do ZOL w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa sieci drogowej w Gminie Tyszowce
Dodano: 2024-04-19 - „PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I”,
Dodano: 2024-04-17 - Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
Dodano: 2024-04-16 - Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa chodnika w ul. Kombatantów w Nałęczowie na odcinku 406 m m (od ul. Batalionów Chłopskich do ul. Kamieniak)
Dodano: 2024-04-12 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej
Dodano: 2024-04-12 - Robota budowlana polegająca na remoncie instalacji kanalizacyjnej oraz wodociągowej w Wojewódzkim Ośrodku Medycyny Pracy Centrum Profilaktyczno-Lecznicze w Lublinie.
Dodano: 2024-04-11 - Utworzenie żłobka poprzez przebudowę budynku socjalnego w miejscowości Biszcza
Dodano: 2024-04-11 - Robota budowlana polegająca na dobudowie dwukondygnacyjnego segmentu z centralną rejestracją moduł D, wraz z dostosowaniem pomieszczeń w ramach realizacji projektu przebudowa i rozbudowa WOMP CPL
Dodano: 2024-04-10