Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Goniądzu.

Urząd Miejski w Goniądzu ogłasza przetarg

  • Adres: 19110 Goniądz, Plac 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7380043 wew. 24 , fax. 857 380 307
  • Data zamieszczenia: 2017-08-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Goniądzu
    Plac 11 Listopada 38
    19110 Goniądz, woj. podlaskie
    tel. 85 7380043 wew. 24, fax. 857 380 307
    REGON: 52738000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goniadz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Goniądzu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Goniądzu” – obejmujący wykonanie robót budowlanych. 1.Zakres zadania obejmuje termomodernizację budynku Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Goniądzu z salą gimnastyczną. a)Usprawnienia dotyczące bryły budynku : - docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych szkoły, - docieplenie stropodachów szkoły, - docieplenie stropodachu sali gimnastycznej i pomieszczeń przyległych, - docieplenie ścian piwnic szkoły, - docieplenie ścian cokołowych i ścian fundamentowych sali gimnastycznej, - wymiana okien, - wymiana starych drzwi zewnętrznych. b)Usprawnienia dotyczące systemu grzewczego budynku : - modernizacja wewnętrznej instalacji c.o. – wymiana całkowita instalacji c.o. i wymiana kotłowni starej węglowej c.o./c.w.u. na nowa kotłownie na pellety c.o./c.w.u. Montaż ciepłomierza ultradźwiękowego do pomiaru ilości zużywanego ciepła na cele grzewcze i wentylacyjne, - modernizacja wentylacji – zastosowanie wentylacji mechanicznej nawiewno – wywiewnej z odzyskiem ciepła na sali gimnastycznej współpracującej z instalacją foto-woltaiczną o mocy 5kWp, - modernizacja c.w.u. – modernizacja c.w.u. ściśle powiązana jest z wymianą starej kotłowni węglowej c.o./c.w.u. na nową kotłownie na pellety c.o./c.w.u. zmieni się źródło wytwarzania ciepła. Montaż ciepłomierza ultradźwiękowego do pomiaru ilości zużywanego ciepła na cele podgrzewu c.w.u. i nowego podgrzewacza c.w.u. c)Roboty wykończeniowe : naprawa kominów, obróbki blacharskie, rynny, rury spustowe, instalacja odgromowa. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej V. Gospodarka niskoemisyjna, Działania 5.3 Efektywność energetyczna w sektorze mieszkaniowym i budynkach użyteczności publicznej, Poddziałania 5.3.1. Efektywność energetyczna w budynkach publicznych w tym budownictwo komunalne. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej zostały wskazane nazwy, znaki towarowe lub typy materiałów czy produktów lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. 4. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z art.30 ust. 5 ustawy oraz podania wykazu dokumentów potwierdzających ich równoważność takich jak: certyfikaty, aprobaty techniczne z podaniem nazwy podmiotu wydającego oraz terminu ważności dokumentu. 5. Roboty będą prowadzone w czynnym obiekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) uzupełniony formularz ofertowy (zał. Nr 1 do SIWZ), 2) kosztorysy ofertowe ( zał. Nr 9 do SIWZ) 3) pisemne zobowiązanie podmiotów zał. Nr 5 do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów, 4) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Informacja dla Wykonawców polegających na zasobach innych podmiotów , na zasadach określonych w art. 22 a ustawy Pzp. 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części , polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie , bedzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnosci przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia , o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt. 1 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów , jeżeli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 5. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą na wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba , że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 6. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia , zamawiający żądać będzie aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe , o których mowa w rozdziale V ust.1. 7. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania , w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach , o których mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ. 8. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w rozdziale VI ust. 4 SIWZ. 9. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę , przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: 1.Wykonawcy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w toczącym się postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 2. Każdy z Wykonawców działających wspólnie oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, natomiast warunki udziału w postępowaniu, Wykonawcy występujący wspólnie muszą spełniać łącznie, 3. Każdy z Wykonawców ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia składa : 1) oświadczenie , o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ potwierdzające brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje; 2) oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej , o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 SIWZ; 4. Na wezwanie Zamawiającego , Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do do złożenia: - dokumentów i oświadczeń , o których mowa w rozdziale VI ust. 3 SIWZ (składa odpowiednio Wykonawca, który wykazuje spełnianie warunku , o którym mowa w rozdziale V ust. 1 pkt 2 SIWZ, - dokumenty i oświadczenia , o których mowa w rozdziale VI ust.. 4 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach