Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”

Gmina Wysokie ogłasza przetarg

  • Adres: 23145 Wysokie, ul. Nowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 846 806 206 , fax. 846 806 244
  • Data zamieszczenia: 2018-05-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wysokie
    ul. Nowa 1
    23145 Wysokie, woj. lubelskie
    tel. 846 806 206, fax. 846 806 244
    REGON: 95037167200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwysokie.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”, które jest realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja Zespołu Szkół w Gminie Wysokie”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 4 części, jak poniżej: - część 1 zamówienia – „Roboty dociepleniowe budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”, których zakres obejmuje:  docieplenie elewacji,  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  docieplenie fundamentów,  wykonanie instalacji odgromowej,  przebudowa schodów zewnętrznych,  docieplenie elewacji – część mieszkalna. - część 2 zamówienia – „Roboty elektryczne w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”, których zakres obejmuje:  wymiana instalacji elektrycznej na oświetlenie ledowe,  wykonanie systemu zarządzania energią. - część 3 zamówienia – „Roboty c. o. w budynku Zespołu Szkół w Wysokiem”, których zakres obejmuje:  wykonanie instalacji centralnego ogrzewania,  modernizacja kotłowni,  przeróbka instalacji wodociągowej,  przebudowa instalacji hydrantowej. - część 4 zamówienia – „Roboty dociepleniowe w sali gimnastycznej Zespołu Szkół w Wysokiem”, których zakres obejmuje:  wymiana posadzki w sali gimnastycznej. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a, 1b, 1c i 1d do SIWZ opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się:  Projekty budowlane,  Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR),  Przedmiary robót. oraz Załącznik Nr 1b do SIWZ opisujący wymagania systemu zarządzania energią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł), 6.1.3. w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy zł), 6.1.4. w zakresie części 4 zamówienia w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy zł), 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Spółdzielczy Bank Powiatowy w Piaskach Oddział Wysokie UG WYSOKIE nr rachunku: 32 8689 0007 9706 5096 2000 0010 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: RIGO.271.7.2018.KG - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 ze zm.). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach