Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wójcinie

Gmina Łubnice ogłasza przetarg

  • Adres: 98-432 Łubnice, ul. gen. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 627 847 027, , fax. 627 847 015
  • Data zamieszczenia: 2019-08-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Łubnice
    ul. gen. Władysława Sikorskiego 102
    98-432 Łubnice, woj. łódzkie
    tel. 627 847 027, , fax. 627 847 015
    REGON: 250855506
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.lubnice.akcessnet.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wójcinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wójcinie”, zlokalizowanego przy ul. Wieluńskiej 9 w miejscowości Wójcin, gm. Łubnice, powiat wieruszowski, woj. łódzkie. 2. Zakres prac i czynności obejmuje: 2.1. rozbiórkę istniejących opasek z płytek chodnikowych, 2.2. wykonanie izolacji powłokowej przeciwwilgociowej akrylowej ścian fundamentowych, 2.3. wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych płytami styropianowymi EPS 100 gr. 12cm współczynniku lambda 0,038W*m/K, 2.4. zatopienie warstwy siatki oraz narożników systemowych na wykonanym ociepleniu, 2.5. wykonanie opaski z kostki brukowej gr. 6cm na podbudowie betonowej gr. 12cm i warstwie odsączającej z piasku gr. 10cm, 2.6 licowanie ścian powyżej terenu płytkami ceramicznymi, 2.7. wykucie z muru podokienników, demontaż drzwi zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 2.8. dostawa i montaż drzwi zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, 2.9. odbicie luźnych i głuchych tynków na elewacji, 2.10. wykonanie nowego tynku cementowo-wapiennego, 2.11. przygotowanie starego podłoża pod docieplenie metodą lekką-mokrą – oczyszczenie mechaniczne i zmycie oraz jednokrotne gruntowanie emulsją gruntującą, 2.12. wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych płytami styropianowymi EPS 70 gr. 15cm o współczynniku lambda 0,040W*m/K, 2.13. osadzenie podokienników z blachy powlekanej o szer. 30cm wraz z zakończeniami, 2.14. wykonanie tynku silikatowego zgodnie z kolorystyką uzgodnioną z Zamawiającym, 2.15. rozbiórkę istniejących kominów ponad dachem, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych, 2.16. wymurowanie nowych kominów z cegły klinkierowej pełnej ponad dachem, 2.17. wykonanie drobnych napraw istniejącego pokrycia dachowego (likwidacja pęknięć oraz pęcherzy) 2.18. wykonanie ocieplenia dachu styropapą gr. 20cm na styropianie EPS 100 o współczynniku lambda 0,036W*m/K, 2.19. wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej na SBS, 2.20. montaż nowych rynien Ø180mm i rur spustowych Ø150mm z blachy ocynkowanej, 2.21. wykonanie instalacji odgromowej, 2.22. remont instalacji elektrycznej w pomieszczeniu kotłowni i pomieszczeniu magazynu paliwa wraz z wymianą opraw oświetleniowych oraz przystosowanie pomieszczeń kotłowni w zakresie oświetlenia ogólnego i zasilania gniazd wtykowych z istniejących obwodów, 2.23. remont układu grzewczego oraz układu wentylacji polegający na: wymianie dwóch kotłów opalanych miałem węglowym na kocioł opalany biomasą (pelletem) o mocy 130kW, wymianie istniejącej instalacji rurowej w budynkach Szkoły i Przedszkola, wymianie istniejących grzejników płytowych na aluminiowe w budynku Przedszkola, wymianie istniejących grzejników w sali gimnastycznej i trzech salach lekcyjnych Szkoły na grzejniki niskie, rozdzieleniu istniejącej instalacji na trzy odrębne złady z pompami obiegowymi i mieszaczami trójdrogowymi realizującymi regulację pogodową z programowaniem ogrzewania w cyklu dobowym i tygodniowym, dla trzech grup odbiorników ciepła tj. Szkoły, Przedszkola i sali gimnastycznej (świetlicy) z zapleczem, odkryciu części kanałów w korytarzach Szkoły i sali gimnastycznej, wymianę poziomów co i ponowne zakrycie kanałów, wykonaniu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła dla pomieszczeń: sal lekcyjnych, sal zajęć, sali gimnastycznej (świetlicy), sali korekcyjnej, sali komputerowej, wykonaniu wentylacji naturalnej nawiewno-wywiewnej wzmożonej. 2.24. przeprowadzenie robót remontowych wewnątrz budynku: zerwanie posadzek z tworzyw sztucznych, gruntowanie podłoży preparatami gruntującymi, wykonanie warstwy wyrównującej i wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, wykonanie posadzek z płytek ceramicznych układanych na klej metodą kombinowaną wraz z cokolikami, wykonanie posadzek z wykładziny PCV zgrzewanej wraz z wywinięciem na ściany, wykonanie gładzi gipsowych dwuwarstwowych wraz z gruntowaniem podłoży, dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi, cyklinowanie posadzek z deszczułek w pomieszczeniu sali gimnastycznej wraz z lakierowaniem posadzki, montaż opraw oświetleniowych, dwukrotne malowanie farbą olejną krat i balustrad, 2.25. odtworzenie wszystkich naruszonych elementów zagospodarowania, które ulegną na skutek działania Wykonawcy uszkodzeniu lub zniszczeniu w czasie prac budowlanych np. chodniki, place, drogi, elementy budynku, itp., z nowego materiału dostarczonego przez Wykonawcę zadania, 2.26. przywrócenie miejsca prowadzenia prac do stanu przed rozpoczęciem robót – uporządkowanie terenu. 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować zgodnie z: 3.1. dokumentacją projektową: a) architektura – (zał. Nr 8.1 do SIWZ), b) przebudowa wewnętrznej instalacji c.o. – (zał. Nr 8.2 do SIWZ), c) przebudowa kotłowni – (zał. Nr 8.3 do SIWZ), d) wentylacja pomieszczeń – (zał. Nr 8.4 do SIWZ), e) instalacje elektryczne – (zał. Nr 8.5 do SIWZ), 3.2 specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) – (zał. Nr 9 do SIWZ), 3.3. przedmiarem robót – (zał. Nr 10 do SIWZ), 3.4. niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, 4. Wyżej wymienione dokumenty mają być traktowane jako wzajemnie uzupełniające się.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Składający ofertę winien wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy zł), 2.Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 poz. 1804 ze zm.) 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: SBL Kępno o/Łubnice numer konta: 48 8413 0000 0800 0404 2000 0010 z dopiskiem: „Wadium - Znak sprawy: ZI.271.1.1.2019 Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Wójcinie”. Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia dokument zabezpieczenia należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 5.1.gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46. ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 5.2. okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej lub poręczenia udzielanego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: 6.1. poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych, 6.2. poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie precyzuje szczególnych wymogów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Zobowiązanie podmiotu trzeciego (oryginał) do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik Nr 4 do SIWZ jeżeli dotyczy. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku, gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub reprezentowania i zawarcia umowy - w przypadku podmiotów występujących wspólnie. 5. Obowiązek RODO.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach