Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie

Gmina Dalików ogłasza przetarg

  • Adres: 99205 Dalików, Plac Powstańców
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 6780123 , fax. 043 6780183
  • Data zamieszczenia: 2016-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dalików
    Plac Powstańców 1
    99205 Dalików, woj. łódzkie
    tel. 043 6780123, fax. 043 6780183
    REGON: 73093440100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Domaniewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynku w formule „zaprojektuj i wybuduj” Zespołu Szkół w Domaniewie obejmujące budynek o powierzchni użytkowej ok. 1746 m2, kubatura ok. 5343 m3. Roboty należy zaprojektować i przeprowadzić zgodnie z programami funkcjonalno-użytkowymi, stanowiącymi Załącznik nr 8 do SIWZ, audytem energetycznym budynku i audytem oświetlenia wbudowanego, analizą PV stanowiącym Załącznik nr 9 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania inwestycyjnego polegającego w szczególności na: sporządzenie inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej i instalacyjnej dla celów projektowych, wykonaniu dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany, projektu wykonawczego, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, w oparciu o program funkcjonalno-użytkowy wraz z potwierdzeniem - oświadczeniem wykonawcy o planowanych do osiągnięcia wskaźnikach efektu ekologicznego, nie niższych niż wskazane w audycie efektywności ekologicznej, a także innej dokumentacji wymaganej przez przepisy prawa na etapie projektowania, występowania o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót: sporządzenie charakterystyki energetycznej obiektu, uzyskaniu akceptacji dokumentacji projektowej i rozwiązań technicznych przez Zamawiającego, uzyskaniu w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do realizacji zadania, wraz z wprowadzeniem zmian i uzupełnieniem dokumentacji projektowej lub też wykonaniu projektu zamiennego, o ile okaże się to niezbędne do uzyskania decyzji/pozwoleń, wykonaniu robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową, polegających w szczególności na ociepleniu ścian w gruncie styrodurem o grubości 12 cm, ociepleniu ścian cokołu styropianem o grubości 14 cm oraz ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem o grubości 15 cm, wymianie obróbek blacharskich tj. parapetów zewnętrznych, rynien, rur spustowych, pasów podrynnowych oraz pokrycia daszków, ocieplenie stropu pod dachem płytami z wełny mineralnej o grubości 17 cm wraz z wykonaniem warstwy wierzchniej ochronnej z płyty OSB, wymianie stolarki okiennej na okna PCV, wymianie stolarki drzwiowej, montażu instalacji fotowoltaicznej o mocy 8 kW, wymianie oświetlenia wbudowanego na energooszczędne typu LED. Szczegółowy zakres robót został zawarty w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w audycie energetycznym budynku, w audycie oświetlenia wbudowanego oraz analizie PV stanowiącymi Załącznik 9 do SIWZ, i jest podstawą wykonania przedmiotowego zamówienia, opracowanie dokumentacji powykonawczej, sporządzenie świadectwa energetycznego budynku, uzyskanie w imieniu inwestora wszelkich niezbędnych decyzji/pozwoleń administracyjno-prawnych, o ile takie będą wymagane do użytkowania instalacji i budynku, przeprowadzenie szkolenia max 2 pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, udostępnienie materiałów o charakterze dydaktycznym opisujących zastosowane rozwiązanie techniczne. W zakres zamówienia wchodzą wszystkie prace, czynności oraz roboty, które należy zrealizować by przedmiot zamówienia osiągnął planowany efekt ekologiczny, jak i gotowość do eksploatacji i został wykonany należycie, zgodnie z obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w następujących dokumentach: projekcie umowy – stanowiącej Załącznik nr 7 do SIWZ, programie funkcjonalno-użytkowym – stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ, Audycje energetycznym budynku, audycje oświetlenia wbudowanego, analizie PV – stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy zł zero groszy) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 21 listopada 2016 r. do godz. 9.45

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach