Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza ogłasza przetarg
- Adres: 34-120 Andrychów, Rynek
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. (0-33) 875-23-60 , fax. (0-33) 875-29-16
- Data zamieszczenia: 2020-08-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Rynek 15
34-120 Andrychów, woj. małopolskie
tel. (0-33) 875-23-60, fax. (0-33) 875-29-16
REGON: 52401600000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.andrychow.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach” w ramach zadania „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach” w ramach zadania „Modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej”. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: 1. Wykonanie hydroizolacji i termoizolacji ścian fundamentowych; 2. Wykonanie drenażu opaskowego; 3. Wykonanie opaski wokół budynku wraz z odbudowaniem schodów terenowych; 4. Wymianę stolarki zewnętrznej wraz z zadaszeniami; 5. Wykonanie termoizolacji ścian- roboty elewacyjne; 6. Wykonanie termoizolacji stropodachu; 7. Remont kominów wraz z robotami towarzyszącymi; 8. Remont rynien i rur spustowych, obróbki blacharskie; 9. Remont instalacji odgromowej; 10. Wykonanie nowego wejścia do przedszkola; 11. Inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, w tym dróg dojazdowych do terenu budowy, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót (gdy wymagane), - wykonanie dokumentacji fotograficznej z każdego etapu realizacji przedmiotu zamówienia, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - przeprowadzenie wszelkich pomiarów kontrolnych , - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonej dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarze robót. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 5. Warunkiem podpisania umowy na realizację przedmiotowej inwestycji jest otrzymanie dofinansowania z Rządowego Funduszu Inwestycji Lokalnych – Funduszu Przeciwdziałania COVID-19 dla jednostek samorządu terytorialnego. 6. Wykonawca ma obowiązek dokonać oględzin nieruchomości, na której będą wykonywane roboty, sprawdzić zakres i rodzaj robót objętych przedmiarem robót i uwzględnić powyższe w oferowanej cenie. 7. Zamawiający dopuszcza użycie innych równoważnych materiałów, technologii i urządzeń niż wskazane w przedmiarze robót (jeżeli ich opisanie w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót nastąpiło poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia) lecz muszą one spełniać wszystkie normy oraz być o parametrach nie gorszych od wskazanych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarze robót, za zgodą projektanta i pod warunkiem złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały i urządzenia w celu aprobaty Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu odpowiednie atesty, certyfikaty, gwarancje, aprobaty techniczne dotyczące zastosowanych materiałów i urządzeń, przed ich zastosowaniem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać: - formularz ofertowy - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; - oświadczenie Wykonawcy - według wzoru – załącznik nr 2 do SIWZ; - pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; - kosztorys ofertowy uproszczony dla zakresu określonego w przedmiarze robót stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ; - zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 10 do SIWZ. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w dziale VI. ust. 1) pkt. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 5. W terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – załącznik nr 3, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku Urzędu Miejskiego w Słomnikach
Dodano: 2024-03-13 - Renowacja elewacji budynku Gminnego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Proszówkach
Dodano: 2024-02-28 - „Modernizacja energ bud PSP w Rzezawie”
Dodano: 2023-10-16 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 6 w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 2 w Olkuszu w Gminie Olkusz
Dodano: 2023-08-28 - Remont elewacji ściany budynku głównego, oraz szybu windowego w DPS Owczary
Dodano: 2023-08-13 - REMONT ELEWACJI BUDYNKÓW GORCE I TATRY PODHALAŃSKIEJ PAŃSTWOWEJ UCZELNI ZAWODOWEJ W NOWYM TARGU
Dodano: 2023-06-26 - Termomodernizacja budynku starego Ośrodka Zdrowia w Wiśniowej – etap drugi.
Dodano: 2022-12-29 - Remont elewacji i balkonów w budynku głównym Domu Pomocy Społecznej dla osób przewlekle somatycznie chorych im. Świętego Brata Alberta w Tarnowie – etap II
Dodano: 2022-11-22 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wieprzcu w ramach projektu pn.: „Kompleksowa poprawa efektywności energetycznej sześciu budynków szkół podstawowych z terenu Gminy Maków Podhalański”
Dodano: 2022-08-24 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Grzechyni w ramach programu „Środowisko, Energia i Zmiany klimatu” dofinansowanego ze środków Mechanizmu Finansowego EOG na lata 2014-2021.
Dodano: 2022-08-24