Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30

Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach ogłasza przetarg

  • Adres: 44-280 Rydułtowy, ul. Obywatelska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4579090, , fax. 0-32 4579090
  • Data zamieszczenia: 2019-10-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach
    ul. Obywatelska 30
    44-280 Rydułtowy, woj. śląskie
    tel. 0-32 4579090, , fax. 0-32 4579090
    REGON: 27612833500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp2rydultowy.bip.powiatwodzislawski.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Termomodernizację budynku Zespołu Szkół Ponadpodstawowych w Rydułtowach przy ul. Obywatelskiej 30”. Roboty budowlane realizowane będą na podstawie dokumentacji projektowej wykonanej przez „PROEKO” Pracownia Projektowa Wojciech Brewczyński z Rybnika oraz decyzji o pozwoleniu na budowę nr 0374/18 z dnia 26.04.2018. 2. Zakres robót obejmuje: 1) ocieplenie ścian zewnętrznych i ścian fundamentowych obiektu, 2) ocieplenie dachów i stropodachów obiektu, 3) częściową wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, 4) przebudowę schodów wejściowych do segmentów "B" i "D", 5) wyłączenie z użytkowania piwnic segmentu "D", 6) osuszenie i odgrzybienie wskazanych pomieszczeń w segmentach "A" i "D", 7) prace wykończeniowe obejmujące elementy topografii elewacji, obróbki dylatacji i obróbki blacharskie z włączeniem odwodnienia dachów do istniejącej KD, 8) prace renowacyjne i naprawcze, 9) zagospodarowanie terenu w obrębie przeprojektowywanych schodów wejściowych do segmentów "B" i "D", 10) instalację odgromową, 11) demontaż instalacji c.o. 12) montaż instalacji c.o. z rur systemowych i złączek zaciskowych wykonanych ze stali niestopowej ocynkowanych zewnętrznie, 13) izolacje cieplne instalacji c.o. 14) montaż grzejników oraz zaworów i głowic termostatycznych, 15) montaż grzejników odzyskany z innych pomieszczeń, 16) montaż obudów grzejników, 17) montaż na sali gimnastycznej wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej, 18) montaż na zapleczu i w sanitariatach wentylacji mechanicznej nawiewnej, 19) montaż kanałów wentylacyjnych, 20) izolacje cieplne instalacji wentylacji mechanicznej, 21) wykonanie zasilania elektrycznego wentylacji mechanicznej, 22) roboty elektryczne w obrębie instalacji wentylacji mechanicznej, 23) demontaż węzła cieplnego i rurociągów, 24) montaż kompaktowego węzła cieplnego, 25) montaż armatury węzła cieplnego, 26) izolacje ciepłochronne w obrębie węzła cieplnego, 27) wykonanie zasilania elektrycznego węzła cieplnego, 28) roboty elektryczne w obrębie pomieszczenia węzła cieplnego, 29) roboty remontowe na instalacji c.o., wentylacji mechanicznej i w obrębie pomieszczenia węzła cieplnego, 30) montaż instalacji wod-kan w pomieszczeniach zaplecza przy sali gimnastycznej, 31) wykonanie zasilania elektrycznego pomieszczeń zaplecza przy sali gimnastycznej, 32) roboty elektryczne w obrębie pomieszczeń zaplecza przy sali gimnastycznej. Roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) zatwierdzonego przez Kierownika budowy; 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 2 500 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności Wykonawcy na podstawie niniejszej umowy, 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania uzgodnionych w harmonogramie rzeczowo-finansowym terminów wykonania poszczególnych etapów robót i całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać dojścia i dojazdu oraz pracy w budynku, roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym – w placówce oświatowej, 5) zagospodarowanie złomu pochodzącego z inwestycji – złom z chwilą demontażu staje się własnością wykonawcy, 6) wywóz odpadów i śmieci będących efektem prowadzonej budowy na wysypisko z poniesieniem opłat za ich składowanie, przy przestrzeganiu przepisów prawa, 7) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie oraz harmonogramie rzeczowo-finansowym, 8) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Zamawiający umożliwi wykonawcy dokonanie wizji lokalnej na obiekcie w celu zdobycia dodatkowych informacji, które mogą być przydatne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie wykonawca. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium winno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ - Dział I Instrukcja dla Wykonawców, rozdział X "Wadium".
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp 2) dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 7 i 8 rozdziału XII SIWZ) dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach