Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH WOLANOW, UL. KOLEJOWA – CZEŚĆ PIERWSZA

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 26625 Wolanów, ul. Radomska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 186 015
  • Data zamieszczenia: 2017-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Radomska 20
    26625 Wolanów, woj. mazowieckie
    tel. 486 186 015
    REGON: 54880900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH WOLANOW, UL. KOLEJOWA – CZEŚĆ PIERWSZA
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie pierwszej części zadania o nazwie; „Całe zadanie polega na wykonaniu Termomodernizacji budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wolanowie, ul. Kolejowa obejmujący swym zakresem docieplenie ścian, wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwiowej, wymiana grzejników, montaż instalacji solarnych”, Cześć pierwsza zadania będąca przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swoim zakresem; - wymiana stolarki okiennej na PCV i drzwi zewnętrznych w budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wolanowie przy ul. Kolejowej, Cześć druga zadania będąca poza przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swoim zakresem; -ocieplenie ścian budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Wolanowie, ul. Kolejowa, wymiana instalacji odgromowej, Cześć trzecia zadania będąca poza przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego obejmuje swoim zakresem; - instalacje co, wymiana grzejników, instalacja solarna. 2.1. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia obejmuje w szczególności: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie obmiaru z natury - dostawę okien oraz drzwi, - demontaż starej stolarki okiennej i drzwiowej - dostawa nawietrzaków okiennych sterowanych ręcznie z okapnikiem - montaż okien PCV wraz nawiewnikami, - montaż podokienników z płyt z konglomeratów kamiennych na spoiwie poliestrowym, - obróbkę tynkarską ościeżnic wewnętrznych i zewnętrznych - oczyszczenie powierzchni stolarki po jej montażu. - montaż odnowionych krat okiennych. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest do współpracy i uzgodnień z dyrektorem placówki w zakresie harmonogramu realizowanych robót (roboty nie powinny powodować utrudnień w bieżącym funkcjonowaniu placówki poza terenem objętym pracami). 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ lub w załącznikach do SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający –zgodnie z art. 29 ust 3 oraz art. 30 ust. 4 ustawy PZP- wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentacji przetargowej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: - organizacja i zabezpieczenie placu budowy; - uporządkowanie terenu po budowie, - likwidacja placu budowy, oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 3 lat. 3. Zamawiający wymaga, by co najmniej 5 osób wykonujących czynności w zakresie realizacji robót budowlanych realizowanych w ramach niniejszego zamówienia, tj. czynności o których mowa w pkt 2.1 (jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy Kodeks Pracy), było przez Wykonawcę zatrudnione na podstawie umowy o pracę, co najmniej na okres wykonania niniejszego zamówienia. Sposób dokumentowania zatrudnienia w/w osób, oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę powyższych wymagań, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określa projekt umowy (zał. do SIWZ). 4. Przedmiot zamówienia uwzględnienia wymagania w zakresie dostępności realizowanego obiektu dla osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421100-5

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach