Gmina i Miasto Odolanów ogłasza przetarg
- Adres: 63-430 Odolanów, Rynek
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 733 15 81 , fax. 62 733 38 92
- Data zamieszczenia: 2021-03-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina i Miasto Odolanów
Rynek 11
63-430 Odolanów, woj. wielkopolskie
tel. 62 733 15 81, fax. 62 733 38 92
REGON: 25085512700000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną, montaż OZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" poprzez opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji oraz remontu i przebudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną oraz montażem OZE(PV, pompa ciepła). Budynek jest zlokalizowany przy ulicy Krotoszyńskiej 121 na działce oznaczonej geodezyjnie 424/4 - działka stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie inwentaryzacji budynków na podstawie dołączonej przez Zamawiającego dokumentacji lub wizji lokalnej, 2) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej dla inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna, wypis i wyrys z MPZP) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń, innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do wykonania, a następnie użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany dla poszczególnych branż, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, wyposażenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Sporządzenie kompletnej dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy, przedmiary poszczególnych branż dla każdego budynku oddzielnie tj. dla budynku głównego szkoły oraz budynku Sali gimnastycznej) na podstawie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 2004.130.1389) - zgodnych z ceną ofertową (dla robót projektowych oraz budowlanych) z podziałem na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne prac projektowych oraz robót budowlanych, 4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, 6) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących takich jak m.in. zorganizowanie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 7) Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji poprzez ocieplenie budynków, wymianę okien, drzwi zewnętrznych, przebudowę systemów grzewczych wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła, montaż systemu wentylacji i klimatyzacji, instalację OZE w modernizowanych energetycznie budynkach, wymianę oświetlenia na energooszczędne, instalację systemów chłodzących, montaż systemu monitorowania i zarządzania energią, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna 8) Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku szkoły oraz budynku sali gimnastycznej w celu dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych (minimum parter budynku), dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz sanitarnych i bhp, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 3. Szczegółowy zakres prac zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z dokumentami dodatkowymi (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 4. Informacje dodatkowe: 1) Przetarg nieograniczony w formule "zaprojektuj i wybuduj" 2) Materiał z demontażu (okna, drzwi, grzejniki, oprawy oświetleniowe, piec gazowy etc.) nadające się do ponownego użycia / wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Koszty utylizacji gruzu i odpadów budowlanych oraz materiałów z demontażu nie nadających się do ponownego użycia / wbudowania obciążają Wykonawcę. 4) Podczas prac budowlanych nie będzie realizowany program nauczania. 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie w systemie "zaprojektuj i wybuduj" poprzez opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie termomodernizacji oraz remontu i przebudowy budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Odolanowie wraz z salą gimnastyczną oraz montażem OZE(PV, pompa ciepła). Budynek jest zlokalizowany przy ulicy Krotoszyńskiej 121 na działce oznaczonej geodezyjnie 424/4 - działka stanowi własność Gminy i Miasta Odolanów. 2. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie inwentaryzacji budynków na podstawie dołączonej przez Zamawiającego dokumentacji lub wizji lokalnej, 2) Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowej dla inwestycji wraz z niezbędnymi uzgodnieniami wynikającymi z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna, wypis i wyrys z MPZP) oraz uzyskanie wszelkich wymaganych prawem opinii, uzgodnień, pozwoleń, innych dokumentów wymaganych przepisami szczególnymi niezbędnych do wykonania, a następnie użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa powinna obejmować: niezbędne ekspertyzy, projekt budowlany dla poszczególnych branż, projekty wykonawcze dla poszczególnych branż, wyposażenia, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, 3) Sporządzenie kompletnej dokumentacji kosztorysowej (kosztorysy, przedmiary poszczególnych branż dla każdego budynku oddzielnie tj. dla budynku głównego szkoły oraz budynku Sali gimnastycznej) na podstawie Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 2004.130.1389) - zgodnych z ceną ofertową (dla robót projektowych oraz budowlanych) z podziałem na koszty kwalifikowalne oraz niekwalifikowalne prac projektowych oraz robót budowlanych, 4) Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 5) Pełnienie nadzoru autorskiego podczas realizacji inwestycji, 6) Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących takich jak m.in. zorganizowanie placu budowy, uporządkowanie terenu po zakończeniu robót 7) Wykonanie robót budowlanych w zakresie termomodernizacji poprzez ocieplenie budynków, wymianę okien, drzwi zewnętrznych, przebudowę systemów grzewczych wraz z wymianą i podłączeniem do źródła ciepła, montaż systemu wentylacji i klimatyzacji, instalację OZE w modernizowanych energetycznie budynkach, wymianę oświetlenia na energooszczędne, instalację systemów chłodzących, montaż systemu monitorowania i zarządzania energią, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna 8) Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku szkoły oraz budynku sali gimnastycznej w celu dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych (minimum parter budynku), dostosowania do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych oraz sanitarnych i bhp, wynikających z PFU oraz dokumentów dodatkowych (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 3. Szczegółowy zakres prac zawiera: Program Funkcjonalno - Użytkowy wraz z dokumentami dodatkowymi (audyt energetyczny, audyt oświetleniowy, ekspertyza ornitologiczna i chiropterologiczna). 4. Informacje dodatkowe: 1) Przetarg nieograniczony w formule "zaprojektuj i wybuduj" 2) Materiał z demontażu (okna, drzwi, grzejniki, oprawy oświetleniowe, piec gazowy etc.) nadające się do ponownego użycia / wbudowania są własnością Zamawiającego i należy je złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3) Koszty utylizacji gruzu i odpadów budowlanych oraz materiałów z demontażu nie nadających się do ponownego użycia / wbudowania obciążają Wykonawcę. 4) Podczas prac budowlanych nie będzie realizowany program nauczania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212220-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa boisk sportowych wielofunkcyjnych przy wiejskich szkołach podstawowych wraz z infrastrukturą rekreacyjną i drogową
Dodano: 2024-02-09 - Remont boiska szkolnego położonego na terenie Zespołu Szkół Specjalnych nr 101 im. Jana Brzechwy przy ul. Swoboda 41w Poznaniu - I etap
Dodano: 2023-08-17 - Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II
Dodano: 2023-06-17 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-06-17 - Modernizacja dziedzińca z uwzględnieniem retencji na terenie Szkoły Podstawowej nr 80 ul. Pogodnej 84 w Poznaniu
Dodano: 2023-06-05 - Remont boiska wielofunkcyjnego
Dodano: 2023-05-08 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-04-11 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-04-11 - Modernizacja boiska i naprawa bieżni
Dodano: 2023-03-21 - Zagospodarowanie terenu Wielkopolskiego Samorządowego Centrum Edukacji i Terapii w Starej Łubiance – etap II
Dodano: 2023-02-24