Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny ogłasza przetarg
- Adres: 34-500 Zakopane, Piłsudskiego 65
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-05-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Górskie Ochotnicze Pogotowie Ratunkowe Zarząd Główny
Piłsudskiego 65
34-500 Zakopane, woj. małopolskie
REGON: 000706869 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gopr.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Stowarzyszenie kultury fizycznej o zasięgu ogólnokrajowym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac termomodernizacyjnych budynku Zarządu Głównego GOPR w Zakopanem.Zakres prac budowlanych obejmuje w szczególności:1) zabezpieczenie terenu robót budowlanych oraz ogrodzenie i oznakowanie terenu w miejscu prowadzenia prac termomodernizacyjnych.2) wykonanie prac przygotowawczych– skompletowanie materiału, sprzętu i urządzeń,3) realizację prac wynikających z dokumentacji, w zakresie:- izolacji ścian przyziemia,- odwodnienia, schodów zewnętrznych,- odbudowy nawierzchni z kostki,- elewacji i balkonów,- dachu,- stolarki okiennej i drzwiowej,- robót murowych i tynkarskich,- robót posadzkowych i okładzinowych,- odtworzenia pomieszczeń po robotach instalacyjnych i wymiany stolarki i posadzek,- instalacji sanitarnych,- instalacji elektrycznych,- instalacji pv,- stacji ładowania pojazdów i magazynu energii, Zamawiający określa następujące minimalne parametry stacji ładowania pojazdów i magazynu energii:Moc wyjściowa:• Do 7.4 kW, 32A, 1-fazowy• Do 22 kW, 32A, 3-fazowyNapięcie wejściowe:• 230 VAC (1-fazowy)• 400 VAC (3-fazowy)Typ ładowania Tryb 3Typ sieci• Wsparcie dla systemów TN, TT i ITKabel wyjściowy i złącze:• Typ 2 i Type 3a (wersja z gniazdami)• Złącze Typ 2 (wersja z kablem); długość kabla 5mAutoryzacja:• Otwarty dostęp: tryb Connect & Charge• Prywatny dostęp: możliwość aktywacji autoryzacji przez kartę / aplikację RFIDWymiary i waga:• Max. 6 kg dla wersji z gniazdem;- dokumentacji warsztatowej, sporządzonej na podstawie danych udostępnionych w SWZ- Zamawiający wymaga sporządzenia projektów warsztatowych w zakresie instalacji sanitarnej oraz instalacji elektrycznej. Dane stanowiące dokumentację postępowania są wystarczające z punktu widzenia inżynierskiego do sporządzenia projektów warsztatowych zgodnie z obowiązującymi przepisami (co najmniej opis techniczny proponowanego kompletnego rozwiązania, kompletny dobór urządzeń w oparciu o dokumentację postępowania, schematy działania oraz podstawowe trasy, rzuty i przekroje). Zamawiający udostępnia m.in. plik w wersji edytowalnej DWG, który umożliwia realizację tych czynności.4) wykonanie robót towarzyszących związanych z przedmiotem zamówienia (np. prace odtworzeniowe, usunięcie uszkodzeń, etc),5) uporządkowanie pomieszczeń oraz terenu po zakończeniu robót,6) utylizację odpadów pochodzących z przeprowadzonych robót,7) uporządkowanie terenu i przekazania do eksploatacji, w tym przeprowadzenie niezbędnych prób, sprawdzeń oraz szkoleń z obsługi.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do swz,obejmującej :1. Audyt energetyczny GOPR Zakopane.2. Zakopane – przyjęcie zgłoszenia.3. Zakopane – konserwator zabytków - wniosek.4. Zakopane – konserwator zabytków – pozwolenie konserwatorskie5. Przedmiar robót GOPR Zakopane.6. Zakopane rysunki inwentaryzacyjne w formacie DWG.7. Minimalne wymagania dla instalacji pv i magazynu energii.8. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 15 500,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy pięćset złotych 00/100 );2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowaw art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 PZP3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Pekao SA nr: 25 1240 5165 1111 0000 5224 8845z dopiskiem "Wadium-znak postępowania L.dz. 88a/I/2023UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w PZP, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całejkwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia(art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);8) musi zostać złożone w postaci elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę poręczenia lub gwarancji.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej -zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji-wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art.98 PZP
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:- sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)- zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie termomodernizacji budynku i/lub docieplenia ścian budynku wraz z wykonaniem instalacji o łącznej wartości co najmniej 500.000,00 zł bruttob) dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi:- osobą na stanowisko Kierownika Budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń oraz posiadającą co najmniej 18-o miesięczne doświadczenie polegające na udziale w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury, zgodnie z art. 37 c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (t.j. Dz.U. z 2022 poz. 840)- osobą na stanowisko Kierownika Robót posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;- osobą na stanowisko Kierownika Robót posiadającą uprawnienia do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.Osoby wymienione powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 poz. 682) rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2019r. poz. 831) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji wyżej wskazanych funkcji pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-06
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Budowa budynku garażowo-gospodarczego ( wiaty na autobus szkolny i pojazdy do nauki jazdy) w ZSCKR w Hańczowej”.
Dodano: 2024-07-04 - Budowa i modernizacja strefy rekreacyjno-sportowej przy ul. Jodłowej w Makowie Podhalańskim
Dodano: 2024-07-04 - Remont drogi gm.nr292644K Świdnik-Koszary na odc.I-w km od 0+000,00do km0+550,00,na odc.II w km od 1+300,00 do 1+445,00, na odc.III-w km od 1+650,00do km 2+205,00 w miejsc. Świdnik, Gm. Łososina Dolna
Dodano: 2024-07-01 - Wymiana instalacji elektrycznej w Szkole Podstawowej nr 58 w Krakowie, ul. Stanisława Pigonia 2
Dodano: 2024-07-01 - Roboty remontowe w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 1 w Krakowie przy Al. Marszałka Ferdynanda Focha 39 (2)
Dodano: 2024-06-30 - Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34
Dodano: 2024-06-30 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - Modernizacja pracowni integracji sensorycznej(SI) w Małopolskiej Policealnej Szkoły Masażu nr 2 z Oddziałami Integracyjnymi w Krakowie
Dodano: 2024-06-28 - LIKWIDACJA BARIER ARCHITEKTONICZNYCH W BUDYNKU URZĘDU MIASTA W MIEJSCOWOŚCI MSZANA DOLNA POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CZĘŚCI BUDYNKU - WYKONANIE WINDY WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM BUDYNKU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
Dodano: 2024-06-28