Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu, ul. Mossora 1 - I etap - remont dachu - II postępowanie

Powiat Brzeski ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Robotnicza 20
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 444 79 00 , fax. 077 444 79 03
  • Data zamieszczenia: 2012-06-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Brzeski
    ul. Robotnicza 20 20
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 444 79 00, fax. 077 444 79 03
    REGON: 53141244400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeg-powiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Zakładu Opieki Leczniczej w Brzegu, ul. Mossora 1 - I etap - remont dachu - II postępowanie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest remont dachu na budynku Zakładu Opieki Leczniczej przy ul. Mossora w Brzegu ok. 791 m2 oraz przekazanie dokumentacji odbiorowej polegający na : - przygotowanie podłoża poprzez usunięcie wszystkich nierówności, ścięcie pęcherzy na połaci dachu, zabezpieczenie wszystkich nieszczelności, oraz wyrobienie spadków - zamontowanie po obwodzie dachu krawędziaka niwelującego poziom dachu, o wym. 10x16cm - ułożenie warstwy ze styropapy ( płyty styropianowe EPS 100 grubości 16cm, laminowaną dwustronnie papą podkładową na welonie szklanym P/64/1200 ) z poziomowaniem, klejeniem i przytwierdzeniem do podłoża za pomocą kołków plastikowych rozprężnych oraz bezrozpuszczalnikowego lepiku. - wykonanie warstwy nawierzchniowej z papy wierzchniego krycia na włókninie poliestrowej min gr.4,5 mm ( pokrycie dachowe termozgrzewalne musi przewidywać zabezpieczenie wszystkich elementów wystających ponad płaszczyznę dachu poprzez tzw. wywinięcia na wysokości do 15 cm ponad dach ) - wymiana obróbek blacharskich , rynien i rur spustowych na ocynkowane gr. 5,5 mm - podwyższenie kominów o 20 cm wraz z wykonaniem nowych czapek kominowych - uzupełnienie i pomalowanie tynków na kominach, - wymiana kominków wentylacyjnych fi 110 - demontaż starej i montaż nowej instalacji odgromowej wraz z wykonaniem dokumentacji pomiarowej - wykonanie dokumentacji odbiorowej oraz wizja w terenie ( oświadczenie ) Powyższy zakres robót wykonawca wykona z własnych materiałów, wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczonych na teren budowy oraz za ich właściwe składowanie i ulokowanie. Warunkiem rozpoczęcia budowy jest zatwierdzenie przez zamawiającego materiałów występujących w realizacji robót objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w przedmiarze robót (zał. nr 3a do siwz) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (zał. nr 3b do siwz) Każdy z wykonawców winien dokonać wizji lokalnej celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do przygotowania oferty, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszt wizji lokalnej poniesie wykonawca. 3.2. Wymagania stawiane wykonawcy: 3.2.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego i Polskimi Normami a wszystkie wyroby (materiały, urządzenia itp.) użyte przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia powinny spełniać następujące warunki: posiadać certyfikat na znak bezpieczeństwa, świadectwa jakości, atesty, aprobaty techniczne. 3.2.2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.2.3. Wynagrodzenie za przedmiot zamówienia wypłacone będzie Wykonawcy w terminie do 30 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT 3.2.4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.2.5. Wykonawca określi telefony kontaktowe i numery fax dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3.2.6. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zakład Opieki Leczniczej ul. Mossora 1 49-300 Brzeg 3.2.7. Jeżeli w niniejszej SIWZ, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót- pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty (równoważne), a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy do Wykonawcy. 3.2.8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia na okres nie krótszy niż 6 lat od dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452610004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 35 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://powiat.brzeski.opolski.sisco.info/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach