Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6 w Warszawie – I etap dokończenie robót w zakresie dachu wszystkich budynków oraz w zakresie elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6”

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
  • Data zamieszczenia: 2019-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
    Rakowiecka 25/27
    02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225651560, , fax. 225651560
    REGON: 01525966300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6 w Warszawie – I etap dokończenie robót w zakresie dachu wszystkich budynków oraz w zakresie elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.ROBOTY BUDOWLANE 1.1 Roboty rozbiórkowe budynek główny -demontaż istniejących rynien -demontaż istniejących obróbek blacharskich - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej -demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych -demontaż schodów zewnętrznych w zakresie wymaganym projektem -demontaż nawierzchni w zakresie koniecznym pod nową opaskę oraz wykonanie izolacji fundamentów. -likwidacja krat okiennych 1.2 Roboty budowlane dotyczące budynku głównego -wykonanie izolacji ścian fundamentów -wykonanie opasek wokół budynku oraz utwardzeń terenu związanych z ich wykonaniem - wykonanie, dokończenie robót elewacyjnych (zamocowany styropian, wtopiona siatka) - wykonanie orynnowania i rur spustowych poniżej poziomu terenu - wykonanie obróbek blacharskich -dokończenie robót przy podwyższonej attyce oraz kominach -montaż stolarki okiennej i drzwiowej -zapewnienie odpowiedniej ilości nawiewanego powietrza w salach lekcyjnych m. innymi przez montaż odpowiedniej liczby nawietrzaków okiennych -montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych -wykończenie glifów okiennych wraz z montażem kątownika wewnątrz budynku - malowanie ścian okiennych wewnątrz budynku -montaż kratek wentylacyjnych na elewacji -wykonanie robót związanych z termomodernizacją obiektu - dokończenie robót ocieplenia stropodachu niewentylowanego (zamontowana styropapa na całości dachu) -wykonanie pokrycia dachu -ocieplenie pomieszczenia po naczyniu wyrównawczym na dachu -remont schodów zewnętrznych -wykonanie barier zewnętrznych schodów -montaż daszków nad wejściami wraz z ich odwodnieniem 1.3 Roboty rozbiórkowe na dachach budynków: sali gimnastycznej, przełączki, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki - demontaż istniejących rynien -demontaż istniejących obróbek blacharskich - demontaż instalacji odgromowej - usunięcie warstw wykończeniowych dachu 1.4 Roboty budowlane dotyczące wykonania termomodernizacji dachów w budynkach: sali gimnastycznej, przełączki, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki - wykonanie izolacji oraz pokryć dachów przewidzianych w projekcie (sala gimnastyczna pokryta w całości styropapą, przełączka częściowo pokryta styropapą, dach nad częścią mieszkalną i biurową nie ocieplony) -wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie rynien i podłączenie spustu wody do rur spustowych -wykonanie czap, montaż siatek ochronnych kominów wentylacyjnych, 2. INSTALACYJNE SANITARNE -instalacja c o, przebudowywana w 2017r. według branży sanitarnej- wyłączona z zamówienia. 3. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 3. 1 Budynek główny – zakres robót elektrycznych: -instalacja oświetlenia zewnętrznego i oświetlenia nad schodami -zabudowa urządzeń elektrycznych zainstalowanych na elewacji zgodnie z opracowaniem, -wykonanie instalacji odgromowej -badania i pomiary 3.2 Sala gimnastyczna, przełączka do sali gimnastycznej, część mieszkalna, część administracyjna i biblioteka -zakres robót elektrycznych: - wykonanie instalacji odgromowej , podłączenie do wykonanych zwisów pionowych -badania i pomiary 4. Z PRZETARGU WYŁĄCZONO: 4.1 W budynkach sali gimnastycznej, przełączce do sali gimnastycznej, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki niżej wymienione zakresy robót i dostaw -wykonanie elewacji, rusztowań - izolacji fundamentów, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, -wymiany rur spustowych -wykonanie opasek, -remontu schodów - montaż oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynków -robót elektrycznych prowadzonych na elewacji -przebudowy instalacji elektrycznej wewnątrz budynków - wykonanie zwisów pionowych na elewacji instalacji odgromowej 4.2 W budynku głównym z zmówienia wyłączono: - wymianę instalacji oświetlenia wewnątrz i opraw wewnętrznych na ledowe -wymiana okien p-poż EI 60 160x82 8 szt. w toaletach objętych oddzielnym opracowaniem dotyczącym remontu toalet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 22.000,00 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności:  zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,  sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia,  zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,  czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach