Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów ogłasza przetarg
- Adres: 02-517 Warszawa, Rakowiecka
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 225651560, , fax. 225651560
- Data zamieszczenia: 2019-05-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów
Rakowiecka 25/27
02-517 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 225651560, , fax. 225651560
REGON: 01525966300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6 w Warszawie – I etap dokończenie robót w zakresie dachu wszystkich budynków oraz w zakresie elewacji i wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku głównym w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku XLIV Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Dolnej 6” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.ROBOTY BUDOWLANE 1.1 Roboty rozbiórkowe budynek główny -demontaż istniejących rynien -demontaż istniejących obróbek blacharskich - demontaż stolarki okiennej i drzwiowej -demontaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych -demontaż schodów zewnętrznych w zakresie wymaganym projektem -demontaż nawierzchni w zakresie koniecznym pod nową opaskę oraz wykonanie izolacji fundamentów. -likwidacja krat okiennych 1.2 Roboty budowlane dotyczące budynku głównego -wykonanie izolacji ścian fundamentów -wykonanie opasek wokół budynku oraz utwardzeń terenu związanych z ich wykonaniem - wykonanie, dokończenie robót elewacyjnych (zamocowany styropian, wtopiona siatka) - wykonanie orynnowania i rur spustowych poniżej poziomu terenu - wykonanie obróbek blacharskich -dokończenie robót przy podwyższonej attyce oraz kominach -montaż stolarki okiennej i drzwiowej -zapewnienie odpowiedniej ilości nawiewanego powietrza w salach lekcyjnych m. innymi przez montaż odpowiedniej liczby nawietrzaków okiennych -montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych -wykończenie glifów okiennych wraz z montażem kątownika wewnątrz budynku - malowanie ścian okiennych wewnątrz budynku -montaż kratek wentylacyjnych na elewacji -wykonanie robót związanych z termomodernizacją obiektu - dokończenie robót ocieplenia stropodachu niewentylowanego (zamontowana styropapa na całości dachu) -wykonanie pokrycia dachu -ocieplenie pomieszczenia po naczyniu wyrównawczym na dachu -remont schodów zewnętrznych -wykonanie barier zewnętrznych schodów -montaż daszków nad wejściami wraz z ich odwodnieniem 1.3 Roboty rozbiórkowe na dachach budynków: sali gimnastycznej, przełączki, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki - demontaż istniejących rynien -demontaż istniejących obróbek blacharskich - demontaż instalacji odgromowej - usunięcie warstw wykończeniowych dachu 1.4 Roboty budowlane dotyczące wykonania termomodernizacji dachów w budynkach: sali gimnastycznej, przełączki, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki - wykonanie izolacji oraz pokryć dachów przewidzianych w projekcie (sala gimnastyczna pokryta w całości styropapą, przełączka częściowo pokryta styropapą, dach nad częścią mieszkalną i biurową nie ocieplony) -wykonanie obróbek blacharskich - wykonanie rynien i podłączenie spustu wody do rur spustowych -wykonanie czap, montaż siatek ochronnych kominów wentylacyjnych, 2. INSTALACYJNE SANITARNE -instalacja c o, przebudowywana w 2017r. według branży sanitarnej- wyłączona z zamówienia. 3. INSTALACJE ELEKTRYCZNE 3. 1 Budynek główny – zakres robót elektrycznych: -instalacja oświetlenia zewnętrznego i oświetlenia nad schodami -zabudowa urządzeń elektrycznych zainstalowanych na elewacji zgodnie z opracowaniem, -wykonanie instalacji odgromowej -badania i pomiary 3.2 Sala gimnastyczna, przełączka do sali gimnastycznej, część mieszkalna, część administracyjna i biblioteka -zakres robót elektrycznych: - wykonanie instalacji odgromowej , podłączenie do wykonanych zwisów pionowych -badania i pomiary 4. Z PRZETARGU WYŁĄCZONO: 4.1 W budynkach sali gimnastycznej, przełączce do sali gimnastycznej, części mieszkalnej, części administracyjnej i biblioteki niżej wymienione zakresy robót i dostaw -wykonanie elewacji, rusztowań - izolacji fundamentów, - wymiany stolarki okiennej i drzwiowej, -wymiany rur spustowych -wykonanie opasek, -remontu schodów - montaż oświetlenia wewnątrz i na zewnątrz budynków -robót elektrycznych prowadzonych na elewacji -przebudowy instalacji elektrycznej wewnątrz budynków - wykonanie zwisów pionowych na elewacji instalacji odgromowej 4.2 W budynku głównym z zmówienia wyłączono: - wymianę instalacji oświetlenia wewnątrz i opraw wewnętrznych na ledowe -wymiana okien p-poż EI 60 160x82 8 szt. w toaletach objętych oddzielnym opracowaniem dotyczącym remontu toalet. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 22.000,00 (słownie: dwadzieścia dwa tysiące złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy (wzór druku załącznik nr 2 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 2. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt 13-14, 16-20 Ustawy (wzór druku załącznik nr 3 do SIWZ) W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie składa każdy wykonawca. 3. Oświadczenie wykonawcy dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się wykonawca (wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 4. Oświadczenie wykonawcy potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu (wzór druku załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku podmiotów występujących wspólnie oświadczenie podpisuje pełnomocnik. 5. W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach zawodowych innych podmiotów, celem udowodnienia, że będzie dysponował niezbędnym zasobem tych podmiotów w szczególności składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca składa zobowiązanie w formie oryginału (wzór druku załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje dotyczące w szczególności: zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposobu wykorzystania zasobu innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą (podwykonawstwo). 6. Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (wzór druku załącznik nr 7 do SIWZ). 7. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy). 8. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w ustawie z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2018, poz. 798) z innymi wykonawcami biorącymi udział w postępowaniu - wykonawca składa, bez wezwania, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie oświadczenie musi złożyć każdy wykonawca.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kanalizacji deszczowej od ul. Bołtucia do wylotu do jeziora Pawłowskiego w Łomiankach w ramach zadana inwestycyjnego nr 2022/01 pn.: „Przebudowa ul. Bołtucia”
Dodano: 2024-04-18 - Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
Dodano: 2024-04-18 - Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
Dodano: 2024-04-18 - Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego „Pszczółki” w Myszyńcu
Dodano: 2024-04-18 - Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Ducka Wola
Dodano: 2024-04-18 - Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
Dodano: 2024-04-18 - „Rozbudowa ulicy W. Witosa na odcinku od ul. Marcowej do ul. Północnej w Żyrardowie.”
Dodano: 2024-04-17 - Remont drogi gminnej w m. Kończyce - Kolonia, dz. nr 129 od km 0 + 847,00 do km 1+ 297,00 Gmina Kowala
Dodano: 2024-04-17 - Budowa hali na terenie Bazy Szkolenia Poligonowego i Innowacji Ratownictwa Akademii Pożarniczej w Nowym Dworze Mazowieckim.
Dodano: 2024-04-16 - Wykonanie przebudowy hali sportowej wraz z zapleczem w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja boiska oraz hali sportowej przy Szkole Podstawowej nr 267"
Dodano: 2024-04-16