Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach

Gmina Tuchów ogłasza przetarg

  • Adres: 33-170 Tuchów, ul. Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0146525218 w. 12
  • Data zamieszczenia: 2014-02-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuchów
    ul. Rynek 1 1
    33-170 Tuchów, woj. małopolskie
    tel. 0146525218 w. 12
    REGON: 00052780700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuchow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z termomodernizacją obiektu wielofunkcyjnego (docieplenie przegród zewnętrznych, wymiana instalacji c.o.) zlokalizowanego na działce nr 804 w Siedliskach Zakres robót obejmuje termomodernizację budynku wielofunkcyjnego w Siedliskach w zakresie: Remont kapitalny elewacji budynku polega będzie na wykuciu drzwi wejściowych od strony zewnętrznej, wykuciu istniejących parapetów okiennych, haków i krat stalowych okiennych, zdemontowaniu rur spustowych, zdemontowaniu daszków nad wejściami do budynku od strony wschodniej, południowej i zachodniej, rozebraniu chodnika z kostki betonowej i płytek chodnikowych, rozebraniu opaski i chodnika z betonu i z płytek chodnikowych 50*50 cm, odkopaniu ścian czci podpiwniczonej budynku, dociepleniu cian czci podpiwniczonej płytami polistyrenowymi grubości 9 cm, wykonaniu izolacji czci podpiwniczonej pap termozgrzewalnej i izolacji pionowej budynku foli kubełkowy, zamontowaniu nowych drzwi atestowanych do kotłowni, zamontowaniu drzwi wejściowych aluminiowych do budynku, zamontowaniu bram garażowych podnoszonych mechanicznie, wykonaniu schodów i podestu wejściowego do pomieszczeń PSP od strony zachodniej, zdemontowaniu i powtórnym zamontowaniu konstrukcji schodów wejściowych do pomieszczeń TP S.A. od strony zachodniej, wykonaniu rusztowania zewnętrznego, wykonaniu ocieplenia budynku styropianem grubości 12 cm, wykonaniu nowych szlachetnych tynków elewacyjnych, zamontowaniu nowej - pozostałej nie wymienionej stolarki okiennej PCV od strony wschodniej, południowej, zachodniej - szt. 22 wykonaniu daszków z poliwęglanu nad wejściami do budynku, zamontowaniu nowych rur spustowych i rynien dachowych, obłożeniu cokoła obiektu tynkiem mozaikowym, wykonaniu podbudowy i ułożeniu chodnika z kostki betonowej, wykonanie drenażu zewnętrznego z rur perforowanych PCV, wymianie czci kanalizacji sanitarnej i deszczowej, wykonaniu podestu i schodów wejściowych do kotłowni z kostki betonowej, zdemontowaniu rusztowania zewnętrznego, pomalowaniu rur gazowych, zamontowaniu nowych skrzynek gazowych, wywiezieniu gruzu z rozbiórki. Natomiast wymiana instalacji c.o. z wykonaniem kotłowni gazowej polegać będzie na wykonaniu instalacji gazowej z wymianą pieca gazowego oraz kuchenek gazowych i taboretu gazowego, wykonanie instalacji elektrycznej (gniazda wtykowe oraz zasilanie czujnika temperatury zewnętrznej i termostatu pokojowego), obłożenie ścian kotłowni płytkami ceramicznymi, a także pomalowaniu ścian kotłowni z przygotowaniem ścian pod malowanie (gruntowanie oraz poszpachlowaniem nierówności tynku. Ogólny zakres robót robót budowlanych: a/ w zakresie robót ogólnobudowlanych: -wykucie drzwi wejściowych od strony zewnętrznej, -wykucie parapetów okiennych, haków i krat stalowych okiennych, -zdemontowanie rur spustowych, -zdemontowanie daszków nad wejściami do budynku od strony wschodniej południowej i zachodniej, -rozebranie chodnika z kostki betonowej, -rozebranie opaski i chodnika z betonu i z płytek chodnikowych 50*50 cm, -odkopanie ścian fundamentowych i ścian części podpiwniczonej budynku, -docieplenie ścian fundamentowych płytami polistyrenowymi (styrodurem) grubości 9 cm, -wykonanie izolacji pionowej budynku folią kubełkową, -zamontowanie nowych drzwi atestowanych do kotłowni, -zamontowanie nowych drzwi wejściowych aluminiowych do budynku, -wykonanie rusztowania zewnętrznego, -wykonanie ocieplenia budynku styropianem grubości 12 cm, -wykonanie nowych szlachetnych tynków elewacyjnych, -zamontowanie nowej stolarki okiennej PCV - szt. 22 -zamontowanie nowego pokrycia i podbitki daszku od strony zachodniej, -zamontowanie rur spustowych i rynien nad wejściem do budynku od strony zachodniej, -obłożenie cokoła obiektu tynkiem mozaikowym, -zamontowanie zdemontowanych rur spustowych, -przebudowie częściowego odwodnienia budynku, -wykonanie drenażu zewnętrznego, -wykonanie nowej zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej, -wykonanie podbudowy i ułożeniu chodnika z kostki betonowej, -wykonanie podestu i schodów wejściowych ażurowych ze stali ocynkowanej pomalowanej proszkowo do pomieszczeń PSP od strony zachodniej, -wykonanie daszków nad wejściami do budynku z poliwęglanu, -zdemontowanie rusztowania zewnętrznego, -pomalowanie rur gazowych, -montażu bram garażowych, -zamontowanie nowych skrzynek gazowych, -wywiezienie gruzu z rozbiórki. b/ w zakresie robót instalacyjnych: -wymiana instalacji c.o. z wykonaniem kotłowni gazowej -wykonanie instalacji gazowej z wymianą pieca gazowego oraz kuchenek gazowych i taboretu gazowego -wykonanie instalacji elektrycznej ( gniazda wtykowe oraz zasilanie czujnika temperatury zewnętrznej i termostatu pokojowego) -obłożenie ścian kotłowni płytkami ceramicznymi -malowanie ścian kotłowni z przygotowaniem ścian pod malowanie (gruntowanie oraz poszpachlowaniem nierówności tynku Opis przedmiotu zamówienia zawarto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik 1a do SIWZ), dokumentacji projektowej (załącznik 1b do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (załącznik 1c do SIWZ) oraz przedmiarze robót (załącznik nr 1d do SIWZ). Wykonawca może dokonać wizji lokalnej terenu robót w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 12:00 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu z osobą do spraw merytorycznych wymienioną w pkt VIII.6 SIWZ. Nomenklatura CPV: roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe - Kod CPV 45111100-9, Kod CPV 45111220-6 balustrady, poręcze - kod Kod CPV 45421160-3 elewacja - roboty renowacyjne - Kod CPV 45453100-8 rusztowania zewnętrzne - Kod CPV 45262110-5, Kod CPV 45262120-8 montaż stolarki okiennej - Kod CPV 4542100-5 ślusarka drzwiowa - Kod CPV 45421110-8 izolacja pionowa ścian części podpiwniczonej - Kod CPV 45320000-6 chodniki, opaska i odwodnienie budynku - Kod CPV 45233222-1, Kod CPV 45232410-9 instalacja odgromowa - Kod CPV 45312311-0 daszki nad wejściami do budynku - Kod CPV 45261213-0, Kod CPV 45261000 tynki kominów ponad dachem - Kod CPV 45443000-4 remont pokrycia dachowego - Kod CPV 45261210-9 wywóz ziemi i gruzu - Kod CPV 45111220-6 docieplenie stropu nad najwyższą kondygnacją - Kod CPV 45320000-6 roboty różne wykończeniowe - Kod CPV 45400000-1 roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne - Kod CPV 45330000-9 roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych - Kod CPV 45311000-0 roboty budowlane - KOD CPV 45215500-2 roboty instalacyjne - KOD CPV 45330000-0 roboty elektryczne - KOD CPV 45310000-3
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 5.000 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Bieczu - Filia Tuchów Nr 75 8627 0001 2023 9000 2645 0004. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia i godziny wskazanych w pkt. XII.1. 5. Należy dołączyć potwierdzenie wykonania przelewu do oferty. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądz należy złożyć w postaci oryginału dokumentu w pokoju nr 7, Biuro Obsługi Klienta - RATUSZ przed terminem składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy. 7. Do oferty należy dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 8. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 14. 10. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 9, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 14. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 Ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 Ustawy, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 15. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tuchow.BIP Tuchow/Zamówienia publiczne+ogłoszenia/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach