Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Kolbarku. w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020

Urząd Gminy Klucze ogłasza przetarg

  • Adres: 32-310 Klucze, ul. Partyzantów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 326 428 508 , fax. 326 428 052
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Klucze
    ul. Partyzantów 1
    32-310 Klucze, woj. małopolskie
    tel. 326 428 508, fax. 326 428 052
    REGON: 53776300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl link BIP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Kolbarku. w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego w Kolbarku w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020. Zamówienie obejmuje m.in.: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych płytami styropianowymi grubości 14 cm w technogii bezspoinowego systemu ociepleń wraz z robotami towarzyszącymi w tym między innymi:  oczyszczenie i zmycie ścian,  zbicie "głuchych" tynków i wykonanie uzupełnień tynków,  demontaż i montaż obróbek blacharskich i rur spustowych,  remont balkonu  rozbiórka i odtworzenie nawierzchni chodników. 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. przebudowa instalacji elektrycznej. 3. Instalacja fotowoltaiczna ( montaż 36 szt. paneli fotowoltaicznych wraz z instalacją). 4. Roboty towarzyszące. w celu dostosowania ww. budynku do standardów technicznych, funkcjonalnych, użytkowych i eksploatacyjnych, które będą obowiązywać w 2021 roku, w szczególności znacznie obniżających koszty eksploatacji oraz zmniejszających emisję szkodliwych substancji do atmosfery. Wykonawca zapewni odpowiednie warunki sanitarno-epidemiologiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie zapobiegania COVID 19. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawarty jest w Załączniku A do SIWZ oraz STWiORB. Zamawiający informuje, że postępowanie może zostać unieważnione, jeżeli środki które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia nie zostaną mu przyznane. Zainteresowanemu Wykonawcy Zamawiający umożliwi dostęp do ww. budynku w terminie uprzednio uzgodnionym z osobą wymienioną w części VII ust. 2 pkt 1 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: INFORMACJE DOTYCZĄCE WADIUM Wadium w wysokości 4 000,00 zł (cztery tysiące złotych 00/100) Wykonawca powinien wnieść przed upływem terminu składania ofert, określonego w części XII SIWZ, w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299). Wybór formy wniesienia wadium należy do Wykonawcy. 1. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Pekao SA, nr rachunku: 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli najpóźniej w terminie jego wniesienia, określonym w ust. 1, zostanie uznany rachunek bankowy Zamawiającego na kwotę wadium. 2. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, oryginał dokumentu należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, Urząd Gminy Klucze, ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze,(dziennik podawczy) od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 – 15:00, najpóźniej w terminie określonym w ust. 1. Treść dokumentu gwarancji lub poręczenia powinna zawierać w szczególności klauzulę, z której wynika zapłata kwoty wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 3. Wadium powinno być wniesione na cały okres związania ofertą określony w części IX SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach