Gmina Kamieniec Ząbkowicki ogłasza przetarg
- Adres: 57-230 Kamieniec Ząbkowicki, ul. Ząbkowicka
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8162010 , fax. 074 8173361
- Data zamieszczenia: 2020-10-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Kamieniec Ząbkowicki
ul. Ząbkowicka 26
57-230 Kamieniec Ząbkowicki, woj. dolnośląskie
tel. 074 8162010, fax. 074 8173361
REGON: 89071844900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kamienieczabkowicki.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku wielofunkcyjnego hali sportowej w Kamieńcu Ząbkowickim przy ul. Zamkowej 4a - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie termomodernizacji wielofunkcyjnego budynku hali sportowej z zapleczem przy ul. Zamkowej 4a. Zakres rodzajowy zasadniczych prac zamówienia: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych, 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych w gruncie, 3. Ocieplenie stropodachu wraz z nowym pokryciem dachowym, 4. Wymiana obróbek, parapetów rynien i rur spustowych, daszków, 5. Wymiana stolarki okiennej, 6. Wymiana instalacji co, wymiana grzejników 7. Wymiana stolarki drzwiowej, 8. Wymiana źródła ciepła modernizacja kotłowni olejowej na gazową. 9. Roboty w zakresie instalacji elektrycznych i okablowania. Szczegółowy zakres prac zamieszczony został w dokumentacji technicznej załączonej do Specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215215-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli z przedłożonego wyciągu z ewidencji działalności gospodarczej będzie wynikał zakres objęty przedmiotem zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany przez uprawnioną osobę formularz oferty stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganiu wykluczeniu - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ. 3. Dowód wpłacenia wadium. 4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji tj. zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zgodnie z formularzem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną