Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku warsztatowo-garażowego PGKiM w Janowie Lubelskim.

Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 23-300 Janów Lubelski, Bohaterów Porytowego Wzgórza
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. +48158721282 , fax. +48158723039
  • Data zamieszczenia: 2019-08-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej sp. z o.o.
    Bohaterów Porytowego Wzgórza 46/48
    23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. +48158721282, fax. +48158723039
    REGON: 83031413800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nbip.pl/pgkim/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku warsztatowo-garażowego PGKiM w Janowie Lubelskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku warsztatowo-garażowego PGKiM w Janowie Lubelskim. 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) izolację stropu nad warsztatem z wełny mineralnej gr. 22 cm – 220,00 m2, 2) ocieplenie dachu garaży wraz z wykonaniem obróbek blacharskich: - rozebranie pokrycia dachowego – 398,84 m2 - lekka obudowa dachu z płyt warstwowych z rdzeniem poliuretanowym o gr.10 cm – 398,84 m2, - obróbki blacharskie – 27,17 m2 3) ocieplenie ścian warsztatu płytami styropianowymi gr. 14 cm – 248,627 m2 (w tym docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2 cm – 32,65 m2), 4) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego gr. 2 cm na uprzednio przygotowanym podłożu wraz z malowaniem farbą elewacyjną – 227,902 m2, 5) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowego tynku dekoracyjnego (mury przyziemia o wys.0,5 m) – 20,725 m2 6) ocieplenie ścian garaży płytami styropianowymi gr. 10 cm – 240,116 m2 (w tym docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2 cm – 29,24 m2), 7) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z tynku mineralnego gr. 2 cm na uprzednio przygotowanym podłożu wraz z malowaniem farbą elewacyjną – 196,981 m2, 8) wykonanie wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej z akrylowego tynku dekoracyjnego (mury przyziemia o wys.0,5 m) – 43,135 m2 9) ocieplenie podłogi w warsztatach z płyt styropianowych gr. 5 cm z wykonaniem posadzki epoksydowej gr. 4 cm odpornej na oleje – 211,86 m2, 10) wymianę okien drewnianych na okna z PCV – 82,703 m2 (34 szt), z wykonaniem obróbek blacharskich – 22,996 m2 11) wymianę bram stalowych na bramy uchylne garażowe ocieplone z naświetlem podnoszone mechanicznie – 123,665 m2 (14 szt), 12) wymianę instalacji c.o. – 532,10m2, 13) wymianę istniejących lamp na lampy typu LED – 49 szt, 14) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej i paneli PV – 5 kpl. 2. Na opis przedmiotu zamówienia , stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ, opisujący zakres wykonywanych robót będących przedmiotem zamówienia składają się: - Dokumentacja projektowa, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), - Przedmiary robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa: a) w Sekcji III.4) ogłoszenia – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone w pkt 1. powyżej stosuje się odpowiednio. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach