Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku w ramach zadania pt. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kompleksową termomodernizację wraz z wymianą źródła ciepła budynku wielofunkcyjnego przy ul. Bielskiej 40 w Chybiu”

Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie ogłasza przetarg

  • Adres: 43-520 Chybie, ul. Bielska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33 856 10 96, , fax. 33 854 50 55
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Chybie - Wójt Gminy Chybie
    ul. Bielska 78
    43-520 Chybie, woj. śląskie
    tel. 33 856 10 96, , fax. 33 854 50 55
    REGON: 72182396000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku w ramach zadania pt. Ograniczenie niskiej emisji poprzez kompleksową termomodernizację wraz z wymianą źródła ciepła budynku wielofunkcyjnego przy ul. Bielskiej 40 w Chybiu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres inwestycji obejmuje wykonanie termomodernizacji budynku poprzez docieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, wymianę źródła ciepła z kotłowni węglowej na gazową ze zmianą lokalizacji kotłowni, a także wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, remont wszystkich elementów ponad dachem, wykonanie nowego pokrycia dachu oraz wszelkich obróbek blacharskich związanych z termomodernizacją, remont balkonów oraz prace uzupełniające, m.in. w zakresie instalacji elektrycznej i sanitarnej nowej kotłowni, odgromowej dachu i odprowadzenia wód deszczowych. 2. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa, która stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, wraz z przedmiarami robót oraz warunkami określonymi w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych [STWiORB]. Wykonawca zobowiązuje się wykonać wszystkie opisane dokumentacją projektową, STWiORB oraz przedmiarami robót roboty budowlane wraz z niezbędnymi dostawami i usługami niezbędne do realizacji przedmiotu umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć*tysięcy* złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 29.12.2020 r. do godz. 9:00. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: a) pieniądz, b) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancje bankowe, d) gwarancje ubezpieczeniowe, e) poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ((t.j. Dz. U. 2020 poz. 299). 3. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zostały określone w SIWZ. 4. Termin ważności gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając (wraz ofertą) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ; zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Oferta przetargowa (złożona w terminie składania ofert), oprócz oświadczenia, o którym mowa w pkt. III.3. winna zawierać: a) formularz ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ; wartości pieniężne należy podawać z dokładnością do 2 miejsc po przecinku, b) pełnomocnictwo do podpisania oferty – w przypadku, kiedy podpisanie oferty wymaga udzielenia pełnomocnictwa, c) zobowiązanie, o którym mowa w pkt 1 - w przypadku, kiedy Wykonawca polega na potencjalne innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp – wg załącznika nr 7 do SIWZ, d) zaleca się dołączenie do oferty przetargowej dowód wniesienia wadium. 3. W przypadku złożenia postępowaniu co najmniej 2 (dwóch) ofert, Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia odnośnie przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów); w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, ze powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Termin na złożenie powyższego oświadczenia: 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (Informacja z otwarcia ofert). 4. UWAGA! Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania oświadczeń lub dokumentów wymaganych przez Zamawiającego w postępowaniu, w następujących przypadkach: a) gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług zostały wcześniej wykonane, b) gdy Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W przypadku, o którym mowa w ppkt b, Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu dostępność oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach