Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy Al. Niepodległości 135.

Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, Dąbrowskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 673 514 777 , fax. 673 514 804
  • Data zamieszczenia: 2019-03-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Piła-Miejski Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Pile
    Dąbrowskiego 8
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 673 514 777, fax. 673 514 804
    REGON: 79814000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um.pila.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej przy Al. Niepodległości 135.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na „Termomodernizacji budynku użyteczności publicznej przy Al. Niepodległości 135” . Budynek tworzy miejsce samotnych matek i bezdomnych kobiet oraz mieści Poradnię leczenia Uzależnień i Współuzależnień Stowarzyszenia MONAR – MARKOT 2. W zakres robót wchodzą m.in następujące prace: a) docieplenie ścian, stropu poddasza nieużytkowego, dachu, b) wymiana pokrycia dachu; c) wykonanie odzwierciedlenia detali architektonicznych, d) kolorystyka elewacji budynku, e) wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, f) wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, pasów nadrynnowych, g) prace naprawcze dotyczące ścian, więźby dachowej, h) rozebranie schodów z ich ponownym odtworzeniem, i) rozebranie komina; j) wykonanie odwodnienia przy ścianie zachodniej, k) wykonanie tynków renowacyjnych w budynku, l) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła gazowego, m) wykonanie instalacji c.w.u.; n) modernizacja systemów oświetleniowych na energooszczędne. o) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń, p) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż, q) przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający, zgodnie z art. 45 ustawy Pzp, żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych. 2. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy zgodny z załącznikiem nr 2 do SIWZ; 2) dokument wniesienia wadium; 3) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne; 4) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz.U. 2016 poz. 716). 5) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu ( w tym także pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo powinno zostać złożone w formie oryginału albo kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. 6) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 23 i art. 24 ust. 5 pkt. 1,4 i 8 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach