Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej-budynku Zespołu Szkół w Woli Raniżowskiej

Gmina Raniżów ogłasza przetarg

  • Adres: 36-130 Raniżów, Rynek 6
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 2285034, 2285048 , fax. 017 2285365
  • Data zamieszczenia: 2009-09-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Raniżów
    Rynek 6 6
    36-130 Raniżów, woj. podkarpackie
    tel. 017 2285034, 2285048, fax. 017 2285365
    REGON: 00054407100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.ranizow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej-budynku Zespołu Szkół w Woli Raniżowskiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1 Remont dachu 2 Termorenowacja elewacji 3 Stolarka okienna i drzwiowa 4 Zadaszenie nad wejściem bocznym na boiska 5 Drenaż opaskowy z ocieplaniem śćian piwnic 6 Pochylnia dla niepełnosprawnych 7 Termomodernizacja stropów 8 Roboty rozbiórkowe adaptacyjne 9 Roboty rozbiórkowe instalacji wod-kan, c.o 10 Roboty rozbiórkowe instalacji elektrycznej 11 Roboty wykończeniowe termomodernizacyjne posadz. 12 Roboty wykończeniowe i konstrukcyjne 13 Instalacja kanalizacyjna 14 Instalacja wodociągowa 15 Instalacja c-o 16 Instalacja elektryczna
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości -25 000.00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy 00/100 PLN)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a)w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia wykonali minimum 2 roboty budowlane o charakterze odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia w branży; budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości powyżej 800 000,00 zł brutto, oraz załączyć dokumenty potwierdzające ,że roboty te zostały wykonane należycie lub roboty budowlane o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonali w tym okresie roboty budowlane o wartości min. 800 000,00 zł brutto b)posiadają co najmniej po 1 pracowniku z uprawnieniami dla poszczególnych branż objętych przedmiotem zamówienia. Kierownik budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) dysponują środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w kwocie nie mniejszej od 500 000 zł, b) posiadają polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę min 200 000,00 zł c) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedłożą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy należy dołączyć do oferty: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy, doświadczenia, sprzętu oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty : 1).Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych których przedmiotem były roboty budowlane z podaniem zakresu robót , daty wykonania oraz odbiorców. Należy udokumentować wykonanie co najmniej 2 robót budowlanych w branży; budowlanej, sanitarnej i elektrycznej o wartości powyżej 800 tys. zł brutto Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do oferty. 2).Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje odpowiednio wykwalifikowanym personelem niezbędnym do realizacji zmówienia. W oświadczeniu należy wskazać imiennie kierownika budowy robót budowlanych, kierownika robót sanitarnych, kierownika robót elektrycznych i dołączyć dla wszystkich dokumenty potwierdzające posiadanie odpowiednich uprawnień oraz zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego (Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis w/w osób na listę członków właściwej izby lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych i niezbędnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przewidział możliwość korzystania z tych osób. 3). Oświadczenie Wykonawcy z informacją , iż dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia odpowiadającym pod względem charakterystyki i ilości potencjałowi technicznemu, który jest opisany w SSTlub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia odpowiadającego pod względem charakterystyki i ilości potencjałowi technicznemu, który jest opisany w SST. 3.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę równą co najmniej 500 000,00 zł., wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej winna się znaleźć kwota lub zapis z którego będzie wynikać, że Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę równą co najmniej 500 000,00 zł. 2) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min 200 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.ranizow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach