Wójt Gminy Słupsk ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, ul. Sportowa 34
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54 , fax. 059 8429254
- Data zamieszczenia: 2012-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Słupsk
ul. Sportowa 34 34
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, fax. 059 8429254
REGON: 00055137800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ - ZESPOŁU SZKÓŁ W MIEJSCOWOŚCI REDZIKOWO - GMINA SŁUPSK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku użyteczności publicznej - Zespołu Szkół w miejscowości Redzikowo - Gmina Słupsk: 1) teren lokalizacji inwestycji położony jest w miejscowości Redzikowo (Gmina Słupsk) przy istniejącym Parku Wodnym, na działce nr 1/12, 2) docieplenie ścian zewnętrznych w systemie Baumit PRO lub równoważnym. Niedopuszczalne jest mieszanie poszczególnych składników różnych systemów dociepleń między sobą. 3) łączna powierzchnia docieplenia - ok 2 800,00 m2, 4) ułożenie cienkowarstwowej wyprawy z tynku silikatowego samoczyszczącego z dodatkiem środka grzybobójczego i glonobójczego, 5) wykonanie cokołów oraz okładziny ścian (pasy dekoracyjne) z płytek ceramicznych, 6) wymiana stolarki okiennej - w ilości ok 143 okien, 7) wymiana stolarki drzwiowej - w ilości ok 7 drzwi, 8) montaż parapetów zewnętrznych i wewnętrznych, 9) wymiana rur spustowych, 10) przełożenie kratek wentylacyjnych, 11) izolacja stropów poddaszy, 12) pozostałe zagospodarowanie terenu. 2. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej zawierającej Projekt Budowlany, przedmiary robót i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, która stanowi Załącznik Nr 9 do SIWZ. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy. 3. Zgodnie z dyspozycją zawartą w § 4 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), jeśli w zamówieniu na roboty budowlane przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, dokumentacja projektowa może nie obejmować przedmiaru robót. W niniejszym przetargu przewidziano rozliczenie ryczałtowe, stąd załączony do SIWZ przedmiar robót pełni rolę pomocniczą. W świetle powyższego obowiązkiem Wykonawcy jest uwzględnienie w cenie ryczałtowej wszystkich kosztów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opisanego w pkt 3.0 SIWZ, w tym wynikających z załączonej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz wizji lokalnej w terenie. 4. Projekt docieplenia wykonano na podstawie materiałów technologii systemu dociepleń BAUMIT PRO firmy Baumit objętego Europejską Aprobatą Techniczną ETA 09/0256 oraz wymagań dotyczących wykonania i odbioru robót elewacyjnych z zastosowaniem zestawów wyrobów do wykonywania ociepleń ścian zewnętrznych z wykorzystaniem otwartego na dyfuzję pary wodnej styropianu oraz cienkowarstwowego tynku strukturalnego na bazie szkła wodnego z formułą samooczyszczania elewacji. Zgodnie z pkt 3.2 dopuszcza się zastosowanie równoważnego systemu dociepleń, lecz niedopuszczalne jest mieszanie poszczególnych składników różnych systemów dociepleń między sobą - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wadium w wysokości: 30 000,00 zł. (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wykonawca może wnieść wadium w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w BANK SPÓŁDZIELCZY w Ustce na konto Nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Potwierdzoną przez bank kopię przelewu należy dołączyć do oferty. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych formach innych niż pieniądz określonych w pkt 3 ppkt 2 - 5, należy złożyć oryginał dokumentu wadium w kasie Urzędu Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk (w godz. 8.00 - 14.00), lub dołączyć oryginał dokumentu wadium do oferty, w osobnej koszulce - nie łączyć go na trwale z ofertą. Ponadto w obydwu przypadkach kopię dokumentu wadium potwierdzoną za zgodność z oryginałem (przez Wykonawcę) należy dołączyć do oferty. 6. Wniesione wadium Zamawiający zwraca na zasadach określonych w ustawie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminaslupsk.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie termomodernizacji dwóch budynków biurowych zlokalizowanych w Gdyni przy ul. Rotterdamskiej 9-11 wraz z przebudową nawierzchni dziedzińca budynków
Dodano: 2016-07-06 - Roboty budowlane w budynku nr 48 na terenie kompleksu wojskowego Słupsk, ul. Westerplatte polegające na wymianie bram garażowych , naprawie elewacji oraz remoncie instalacji elektrycznej.
Dodano: 2015-09-24 - Renowacja elewacji budynku nr 4
Dodano: 2015-09-01 - Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji wraz z wymianą stolarki drzwiowej zewnętrznej, naprawa tynków wewnętrznych wraz z wymianą osprzętu elektrycznego w budynku nr 63 w kompleksie wojskowym w Helu (trafostacja).
Dodano: 2015-05-13 - Prace konserwacyjne w budynkach nr 11, 38 i 79 w kompleksie wojskowym m. Wicko Morskie.
Dodano: 2014-09-17 - Wykonanie robót budowlanych w podziale na trzy zadania w m.Wejherowo,Nowy Dwór Wejherowski,Rumia.
Dodano: 2014-07-09 - Wykonanie termomodernizacji budynku nr 41 w m. Gdańsk
Dodano: 2014-03-14 - Remont elewacji oraz dachu budynku Sądu Okręgowego w Gdańsku
Dodano: 2013-09-20 - Ocieplenie ścian i fragmentu dachu (segment C i D) budynku Zespołu Szkół nr 4 w Pruszczu Gdańskim, przy ul. Kasprowicza 16
Dodano: 2013-09-02 - Naprawa i remont elewacji budynku Inspektoratu ZUS w Tczewie, ul. Jagiellońska 55
Dodano: 2013-08-05