Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Uzdrowiska Horyniec w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii oraz programu system zielonych inwestycji realizowany przez NFOŚiGW - etap pierwszy docieplenie i wymiana stolarki drzwiowej i okiennej Domu Zdrojowego

Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 37-620 Horyniec-Zdrój, ul. Sanatoryjna 3
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 016 6313088, 6313147 , fax. 016 6313355
  • Data zamieszczenia: 2016-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Horyniec sp. z o.o.
    ul. Sanatoryjna 3 3
    37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie
    tel. 016 6313088, 6313147, fax. 016 6313355
    REGON: 00078103200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-horyniec.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: własność samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Uzdrowiska Horyniec w ramach projektu pn. Zwiększenie efektywności energetycznej Uzdrowiska Horyniec w ramach programu PL04 Oszczędzanie energii i promowanie odnawialnych źródeł energii oraz programu system zielonych inwestycji realizowany przez NFOŚiGW - etap pierwszy docieplenie i wymiana stolarki drzwiowej i okiennej Domu Zdrojowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia. 1.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynku Domu Zdrojowego Uzdrowiska Horyniec Sp. z o.o. 1.2. Zakres robót będzie obejmował m.in.: a) docieplenie i izolacja przeciwwilgociowa ściany w gruncie, b) docieplenie ścian zewnętrznych: - oczyszczenie ścian i zagruntowanie, - rozbiórka i montaż stolarki okiennej w części ścian zewnętrznych piwnic, - rozbiórka i montaż stolarki drzwiowej w części ścian zewnętrznych piwnic, - demontaż dolnego odcinka rur spustowych, - wymiana oświetlenia zewnętrznego, - demontaż nawiewników kominowych, - wykonanie docieplenia, c) wymiana stolarki okiennej w istniejącej elewacji, d) ocieplenie stropu nad segmentami B i C, e) renowację kominów nad pływalnią. 1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 1.3.1. Dodatkowe informacje: a) Zamawiający dopuszcza realizację zakresu zamówienia od poniedziałku do soboty, w godzinach od 8 do 18, b) Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć teren, na którym będą prowadzone roboty budowlane, w taki sposób aby nie występowało zagrożenie pozbawienia życia lub uszczerbku na zdrowiu osób trzecich, stosując odpowiednie środki zapobiegawcze, c) Wykonawca zobowiązany jest zorganizować plac budowy zgodnie z wymogami właściwej gospodarki odpadami oraz w sposób zapewniający ochronę powietrza atmosferycznego przed zanieczyszczeniem, w tym także przez zastosowanie sprawnego i właściwie eksploatowanego sprzętu oraz najmniej uciążliwej akustycznie technologii prowadzenia robót, d) Wykonawca zlikwiduje plac budowy na własny koszt i doprowadzi teren do należytego stanu (pełnego uporządkowania), e) Wykonawca robót budowlanych jest zobowiązany, aby wszystkie pozostałe po procesie budowy materiały zostały przetworzone, unieszkodliwione i/lub zmagazynowane w sposób przyjazny środowisku, co oznacza, że Wykonawca jest zobowiązany postępować zgodnie z ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1399 z późn. zm.) oraz z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 21 z późn. zm.), f) Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t. j. Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.). 1.4. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SIWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie technicznym - opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne (na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Pzp). Do urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować urządzenia i materiały równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych ,użytkowych i estetycznych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny posiadać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych (na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). 1.5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy dokumenty świadczące o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, kosztorys ofertowy do celów rozliczeniowych (kosztorys scalony pozycje z narzutami) oraz uzgodniony z Zamawiającym i zaakceptowany przez Zamawiającego harmonogram rzeczowo - finansowy. 1.6. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie realizacji zamówienia. W związku z powyższym określa nw. terminy wizji lokalnej: - 22 stycznia 2016 r., o godz. 10: 00 oraz - 26 stycznia 2016 r., o godz. 10:00. 1.7. Pozostałe informacje na temat obowiązków Wykonawcy dotyczących zobowiązań, jakie związane są z wykonaniem umowy, po udzieleniu zamówienia publicznego, zawarte są we wzorze umowy. 1.8. Dom Zdrojowy jest obiektem sanatoryjnym posiadającym część hotelową i zabiegową. Składa się z 4 segmentów. Segment A - dwu kondygnacyjny hotel. Segment B, C, D - zakład przyrodoleczniczy. Budynek położony jest przy dużym kompleksie leśnym. Prowadzenie robót objętych przedmiotem zamówienia odbywać się będzie przy i w czynnym obiekcie, budynek nie będzie wyłączony z użytkowania. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest zachować szczególną ostrożność przy realizacji zamówienia oraz stwarzać możliwie jak najmniejszą uciążliwość dla przebywających klientów (kuracjuszy). Zamawiający informuje, że wynagrodzenie płatne będzie dwoma fakturami częściowymi oraz fakturą końcową, za wykonane (całkowicie zakończone) poszczególne elementy (etapy) robót tj.: 1) co najmniej 50 % wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz co najmniej 50 % docieplenie ścian fundamentowych wraz z robotami towarzyszącymi, 3) ostateczna wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z robotami towarzyszącymi. 1.8.1. Mając na względzie treść pkt 1.8. SIWZ Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogramu rzeczowo - finansowego zamówienia bezwzględnie uwzględniającego 3 etapy robót. Przedmiotowy harmonogram powinien zawierać: - elementy robót, o których mowa w pkt 1.8. niniejszej SIWZ, - zakres prac, - termin realizacji, - wartość każdego z 3-ch etapów robót z podziałem na koszty kwalifikowane i koszty niekwalifikowane zgodnie z zakresem prac określonym w przedmiarze robót, oraz wartości poszczególnych robót danego etapu, Wykonawca musi wziąć pod uwagę termin rozpoczęcia robót, termin przekazania placu budowy przez Zamawiającego, termin zakończenia robót wskazany przez Zamawiającego oraz fakt prowadzenia robót objętych przedmiotem zamówienia w budynku i przy budynku, który nie jest wyłączony z użytkowania. Przedmiotowy harmonogram rzeczowo - finansowy sporządzony będzie w ścisłym uzgodnieniu z Zamawiającym oraz podlega akceptacji przez Zamawiającego. Niezależnie od harmonogramu rzeczowo - finansowego obejmującego cały zakres zamówienia, Zamawiający informuje, że w przypadku robót wewnątrz budynku, w szczególności polegających na wymianie stolarki i robotach towarzyszących Wykonawca jest zobowiązany każdorazowo i sukcesywnie zgłaszać oraz uzgadniać kolejność realizacji robót ze wskazanym przedstawicielem Zamawiającego (harmonogram terminowy dla robót wewnątrz budynku). Roboty polegające na wymianie stolarki i robotach towarzyszących Wykonawca zgłaszał będzie z wyprzedzeniem i przystąpi do nich po akceptacji wskazanego przedstawiciela Zamawiającego. Zgłoszenie powinno zawierać liczbę planowanej przez Wykonawcę stolarki okiennej podlegającej wymianie oraz oznaczenie pomieszczeń obiektu, w którym nastąpią roboty - w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany jest do: a) prowadzenia robót w taki sposób, aby dzień demontażu stolarki okiennej był dniem montażu nowej stolarki, b) bezwzględnego zabezpieczenia pomieszczenia, w którym będzie dokonywał wymiany stolarki, a po zakończeniu robót - do jego uporządkowania, c) wykonywania prac z należytą starannością, tak, aby nie pogorszyć stanu istniejącego. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek uszkodzeń Wykonawca zobowiązany jest do naprawy, odtworzenia lub rekonstrukcji uszkodzonych elementów i powierzchni. Powyższe podyktowane jest bieżącym użytkowaniem obiektu sanatoryjnego oraz faktem stałego przebywania w części hotelowej klientów. Zamawiający zobowiązuje się do sukcesywnego udostępniania kolejnych pomieszczeń przedmiotowego obiektu, w miarę rotacji klientów przebywających w części hotelowej. Nie przedłożenie harmonogramu lub nie uwzględnienie w harmonogramie uwag wniesionych przez Zamawiającego na etapie zatwierdzania przedłożonego harmonogramu - skutkować będzie nie podpisaniem umowy z Wykonawcą z winy Wykonawcy i zatrzymaniem wadium na przez Zamawiającego. 1.9. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w trybie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, które stanowić będą nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia te będą dotyczyć przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej SIWZ i polegać mogą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł. (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja i rękojmia na wykonane roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-horyniec.com.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach