Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Koszalińskiej w Rymaniu

Urząd Gminy Rymań ogłasza przetarg

  • Adres: 78-125 Rymań, ul. Nowa 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3583127 , fax. 094 3583151
  • Data zamieszczenia: 2009-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Rymań
    ul. Nowa 7 7
    78-125 Rymań, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3583127, fax. 094 3583151
    REGON: 00054027400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug@ryman.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku usługowo-mieszkalnego przy ul. Koszalińskiej w Rymaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Termomodernizacja budynku usługowo - mieszkalnego przy ul. Koszalińskiej w Rymaniu z wyłączeniem instalacji c.o., c.w.u. i gazowo wewnętrznej. Zakres robót budowlanych obejmuje : 1/ docieplenie ścian od zewnątrz, wnęk okiennych z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowanie 2/ docieplenie ścian fundamentowych od zewnątrz 3/ docieplenie stropu poddasza nieużytkowego 4/ wykonanie wywietrzaka dachowego w połaci dachowej do wentylacji kuchni 5/ osuszanie ścian fundamentowych, nałożenie izolacji powłokowej 6/ rozbiórka istniejącej opaski betonowej wokół budynku, wykonanie opaski ograniczonej obrzeżami betonowymi w wypełnieniem kruszywem łamanym, montaż koryt betonowych do odprowadzania wód opadowych z rynien 7/ naprawa ubytków tynków zewnętrznych 8/ naprawa pęknięć na elewacji cieplnej 9/ wykonanie cokołu z tynku mozaikowego 10/ wymiana stolarki okiennej, drzwiowych i okien połaciowych 11/ osuszenie ścian, czyszczenie preparatem grzybobójczym. 2. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi towarzyszące realizacji robót, o których mowa w punkcie 1. w szczególności koszty uzyskania niezbędnych badań, opinii i uzgodnień, opracowania i zatwierdzenia organizacji ruchu i zajęcia pasa drogowego, zużycia wody i energii elektrycznej, ubezpieczenia budowy,zabezpieczenia placu budowy, tablic informacyjnych, dokumentacji projektowej powykonawczej, itp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452113507
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust. 1 ustawy, ogłoszeniu o zamówieniu i SIWZ: 1.1.Warunek l - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Warunek II - posiadają niezbędną wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3.Warunek III - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Warunek IV - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia spełnia warunków wykonawca zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów i oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) w przypadku, gdy wykonawcą jest spółka cywilna lub jawna - umowa spółki, 3) w przypadku wykonawców występujących wspólnie /konsorcjum/: a) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum, b) pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika tzw. (lidera) oraz wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Każdy z nich musi się pod pełnomocnictwem podpisać, c) przed zawarciem umowy z Zamawiającym na wykonanie przedmiotu zamówienia, wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są do przedłożenia umowy konsorcjum określającej prawa i obowiązki poszczególnych wykonawców, d) wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia publicznego, e) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłączenie z pełnomocnikiem (liderem), f) dokumenty wyszczególnione w (Załączniku nr 1) SIWZ . 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w punkcie 3.1.1, 3.1.2 i 3.1.3 [art 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy], sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ, 5) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie punktu 3.1.4 [art. 24 ustawy], sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 6) doświadczenie zawodowe wykonawcy - sporządzone na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie budynków użyteczności publicznej (np. szkół, szpitali, gastronomii), 7) dokumenty potwierdzające, że roboty, o których mowa w punkcie 6 zostały wykonane z należytą starannością /referencje/, 8) wykaz podwykonawców oraz opis i zakres robót przewidzianych do realizacji przez podwykonawców wraz z zobowiązaniem podwykonawców do współpracy, na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ, 9) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia i ich uprawnienia budowlane wymagane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ( wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - w tym kierownik budowy z minimum 2 letnim stażem w kierowaniu robotami. Jeżeli wykonawca wykaże osoby, którymi będzie dysponował, żądane jest przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia), 10) potencjał techniczny - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca, sporządzony na formularzu lub w oparciu o formularz stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. W przypadku nie dysponowania przez wykonawcę narzędziami i urządzeniami - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, 11) oświadczenie wykonawcy, że nie zalega z opłacaniem do urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 12) oświadczenie, że wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, środki finansowe lub zdolność kredytową, 13) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.ryman.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach