Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim (Etap II)

Gmina Gorzów Śląski ogłasza przetarg

  • Adres: 46-310 Gorzów Śląski, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3505710, 715 , fax. 034 3505710, 715 wew. 42
  • Data zamieszczenia: 2020-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Gorzów Śląski
    ul. Wojska Polskiego 15
    46-310 Gorzów Śląski, woj. opolskie
    tel. 034 3505710, 715, fax. 034 3505710, 715 wew. 42
    REGON: 15139861700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorzowslaski.pl, www.bip.gorzowslaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Gorzowie Śląskim (Etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1: Pokrycie dachu papą zgrzewalną 1. Zamówienie obejmuje roboty remontowe polegające na naprawie dachu poprzez jednokrotne pokrycie połaci papą termozgrzewalną z niezbędnymi obróbkami. Powierzchnia dachu płaskiego do remontu = 736,88m2 Wysokość budynku – od 6m do 10m. Istniejące pokrycie dachu z papy termozgrzewalnej należy oczyścić z mchów i wykwitów, a następnie zagruntować środkiem bitumicznym głęboko wnikającym w strukturę papy. Na tak przygotowanym podłożu wykonać jednowarstwowe pokrycie z papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia o gr. min. 5,0mm, modyfikowanej SBS i zbrojonej włóknem poliestrowym min. 200 g/1 m2. Giętkość papy (-20). Dla uzyskania szczelnego pokrycia należy wykonać obróbki z papy j.w. na stykach pokrycia ze ścianami budynku i kominami, zgodnie ze sztuką budowlaną. Przed przystąpieniem do robót dekarskich, należy zdemontować instalację odgromową na dachu, do złączek rynnowych. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SIWZ. Część 2: Wymiana opraw oświetleniowych i instalacji odgromowej 1. Zakres zamówienia obejmuje wymianę opraw oświetleniowych na nowe (LED) oraz wymianę instalacji odgromowej. W miejscach gdzie oprawy oświetleniowe mają zmienioną lokalizację lub jest ich więcej należy wykonać instalację przewodem z izolacji w kanale kablowym. Instalacje odgromową należy wykonać poprzez zabudowę siatki zwodów poziomych umieszczonych w uchwytach wspornikowych i podłączyć do istniejącej instalacji odgromowej. 2. Szczegółowy zakres zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w zakresie części 1 oraz części 2 zamówienia.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dotyczy wszystkich części zamówienia: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 1 do SIWZ w przypadku części 1 zamówienia i/lub formularz oferty - zgodnie z treścią zał. nr 2 do SIWZ w przypadku części 2 zamówienia. 2) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 3 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 3) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ w przypadku części 2 zamówienia. 4) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy), w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 5) Zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy) – załącznik nr 7 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 6) Wykaz dotyczący rozwiązań równoważnych (jeżeli dotyczy) – zgodnie z postanowieniami rozdziału III pkt.8 SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ w przypadku części 1 oraz części 2 zamówienia. 2. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia (w przypadku części 1 i/lub części 2 zamówienia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (zał. nr 3 i zał. nr 4 do SIWZ). 3. Dotyczy wszystkich części zamówienia: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu (zał. nr 3 do SIWZ). 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 2 i 3 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie z treścią zał. nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (UWAGA!!! Nie składać oświadczenia wraz z ofertą!!!)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach