Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu miejskiego w Głownie przy ul. Ludwika Norblina 1

Gmina Miasta Głowno ogłasza przetarg

  • Adres: 95-015 Głowno, Młynarska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 427 191 151 , fax. 427 191 151
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Głowno
    Młynarska 15
    95-015 Głowno, woj. łódzkie
    tel. 427 191 151, fax. 427 191 151
    REGON: 47205768400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glowno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu miejskiego w Głownie przy ul. Ludwika Norblina 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Głownie przy ul. L. Norblina 1. Budynek w ramach termomodernizacji podlega dociepleniu ścian piwnic i ścian fundamentowych, ścian nadziemia, termomodernizacji stropu stropodachu, wymianie okien drewnianych i aluminiowych, wymianie zabudów otworów okiennych piwnic na okna oraz drzwi stalowych wsypu węgla na okno. W ramach termomodernizacji na ścianach elewacji zostanie ułożony styropian EPS 80 0036 grubości 16cm, a na ścianach fundamentowych i ścianach piwnic od poziomu 175cm od poziomu gruntu do wysokości średnio 90cm powyżej poziomu przyległego terenu styrodur XPS 0032 gr. 14cm. ( do istniejącego cokołu fundamentowego). Okna drewniane i aluminiowe zostaną wymienione na PCW oraz aluminiowe pożarowe EI 30 o współczynniku Umax 0,9W/m2K. Strop poddasza pod stropodachem zostanie docieplony wełną mineralną grubości 25cm ułożoną na warstwie paroizolacji z folii budowlanej gr. 0,6mm. W ramach termomodernizacji obiektu przewiduje się realizację prac towarzyszących, niezbędnych do wykonania prac termomodernizacyjnych oraz prac remontowych niezwiązanych bezpośrednio z wynikami audytu energetycznego. Do prac towarzyszących zaliczyć należy wymianę parapetów, przełożenie przyłączy prądu i telekomunikacyjnego oraz przełożenie elementów różnych, skucie i odtworzenie utwardzeń terenu, opasek dookoła budynku oraz wykonanie opaski w miejscach gdzie opaski brakowało, demontaż, malowanie i ponowny montaż kraty w ścianie szczytowej od strony ulicy Sikorskiego. Do prac remontowych zaliczyć należy wymianę obróbek attyk, pasa podrynnowego i obróbek gzymsu okapowego, wymianę rynien i rur spustowych z przebudową podejść części rur do kanalizacji deszczowej, wymianę instalacji odgromowej. Ponadto w ramach prac remontowych przewiduje się: - przeróbkę adaptacyjną nakryw klap stalowych na niszy piwnicy, - montaż drzwi pożarowych EI 30 do pomieszczeń przy kotłowni, - remont pomieszczenia kotłowni, napraw tynków ścian i sufitu z malowaniem, montaż płytek terakoty na podłodze. W ramach robót instalacyjnych przewiduje się: - demontaż istniejącej instalacji c.o. i źródła ciepła, - montaż nowej instalacji c.o. wraz z grzejnikami dostawą i montażem kotłów na gaz ziemny i montażem wyposażenia kotłowni, - wykonanie wewnętrznej instalacji gazowej, - wykonanie doziemnej instalacji gazowej wraz z przyłączeniem do skrzynki licznikowej. - Doprowadzenie do skutecznego odbioru instalacji gazowej oraz kotłowni przez powołane do tego celu instytucje wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów na rzecz Inwestora. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacja projektowa i specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, zobowiązany jest do przedłożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.4. siwz 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 7.5.2.1. – 7.5.2.3. siwz składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. a, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 7.7. lit. b, siwz powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 7.5.2.1 – 7.5.2.3. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione nie wcześniej niż w terminie określonym w punktach 7.8. – 7.9. SIWZ. 6. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji, o której mowa w art. 86 ust 5, dotyczącej: kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty i ceny oraz terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do siwz Uwaga: Wykonawca nie załącza tej informacji do oferty. Dopiero w terminie 3 dni od opublikowania stosownej informacji przez Zamawiającego i powzięciu informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, przekazuje Zamawiającemu przedmiotową informację. 7. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, i dokumenty, o których mowa w pkt. 7.5.2. siwz składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach