Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy etap II

Gmina Stepnica ogłasza przetarg

  • Adres: 72-112 Stepnica, ul. Kościuszki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 188 521 , fax. 914 188 580
  • Data zamieszczenia: 2020-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stepnica
    ul. Kościuszki 4
    72-112 Stepnica, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 188 521, fax. 914 188 580
    REGON: 81168433800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stepnica.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Planowana inwestycja obejmuje: Termomodernizację budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy etap II, inwestycja obejmuje przemalowanie istniejącej elewacji na budynku Urzędu Miasta i Gminy w Stepnicy. Należy przemalować 4 ściany, które zostały zaznaczone na załączniku graficznym kolorem czerwonym. Ściana nr 1, 2, 6, 7. Ściany te w chwili obecnej są ocieplone styropianem z siatką i pokryte wyprawą tynkarską elewacyjną. Malowanie należy wykonać farbą silikonową odpowiednią do istniejącego podłoża. Podłoże należy oczyścić i przygotować do malowania. Należy dokonać wymiany rur spustowych w ilości ok. 45 mb (nie ujęte w przedmiarze pomocniczym). Należy wykonać malowanie cokołu ok. 40 m² (nie ujęte w przedmiarze pomocniczym). Kolorystyka budynku do uzgodnienia z Zamawiającym, zgodna z Etapem I Termomodernizacji, która jest w trakcie realizacji. Inwestycja obejmuje również przemalowanie wraz z uzupełnienie wyprawy tynkarskiej budynku garażu i budynku gospodarczego na terenie Urzędu ok. 143 m² (nie ujęte w przedmiarze). Zabezpieczono przed dostępem ptaków miejsca obecnego gniazdowania jerzyków i wróbli oraz inne szczeliny i otwory – potencjalne siedliska lęgowe. Zakres inwestycji nie obejmuje miejsca gniazdowania jerzyka oraz wróbla. W przypadku prowadzenia prac w obrębie gniazdowania jerzyka oraz wróbla i konieczności niszczenia gniazda, koniecznym jest uzyskanie przez Wykonawcę zezwolenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Szczecinie na odstępstwo od zakazu niszczenia i usuwania 9 gniazd jerzyka Apus apus i 1 gniazda wróbla Passer domesticus. Szczegółowy zakres robót określa: 1) Zgłoszenie robót niewymagających pozwolenia na budowę z dnia 26.08.2016r. stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Rysunek obrazujący zakres inwestycji załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Dokumentacja fotograficzna załącznik nr 3 do SIWZ, 4) przedmiar robót, stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, stanowiący element pomocniczy z uwagi na charakter ryczałtowy wynagrodzenia. W/w załączniki stanowią integralną część SIWZ. Wynagrodzenie ma charakter ryczałtowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne, znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególne procesy, które charakteryzuje produkty lub usługi, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. nie mają na celu naruszenie art. 29, art. 30, art. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego założonego w projekcie. Wszystkie ewentualne nazwy własne i marki handlowe elementów budowlanych, normy, oceny techniczne specyfikacje techniczne itp. systemów, urządzeń i wyposażania zawarte w SIWZ oraz dokumentacji projektowej, zostały użyte w celu sprecyzowania oczekiwań jakościowych technologicznych, wydajnościowych czy funkcjonalnych Zamawiającego. Zamawiający oświadcza, że dopuszcza składanie ofert, w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej oraz przedmiarze robót mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Poprzez pojęcie materiałów i urządzeń równoważnych należy rozumieć materiały gwarantujące realizację robót zgodnie z projektem oraz zapewniające uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru oraz przedmiarze robót. Równoważne produkty i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca, który zaoferuje produkty oraz urządzenia równoważne wymagające zmiany posiadanych decyzji, będzie musiał w ramach wykonania zamówienia w imieniu Zamawiającego, uzyskać wymagane decyzje własnym staraniem i kosztem, gwarantując jednocześnie wykonanie zamówienia w terminie wynikającym z SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy Pzp, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składnia ofert zawierających produkty równoważne. Przedmiotowa inwestycja z uwagi na charakter zabudowy (remontu) nie zmienia istniejących rozwiązań na potrzeby osób niepełnosprawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych szczegółowych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana (tylko wobec Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza) w oparciu o oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz OFERTA, oświadczenie grupa kapitałowa, Numer sekcji: III Punkt: 3,4,5,6,7 Dokumenty podmiotów zagranicznych. Dokumenty podmiotów zagranicznych. 1) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach