Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Rozogach oraz budynku po byłym Przedszkolu Samorządowym w Rozogach

Gmina Rozogi ogłasza przetarg

  • Adres: 12-114 Rozogi, Wojciecha Kętrzyńskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 226 002 , fax. 897 226 055
  • Data zamieszczenia: 2019-09-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rozogi
    Wojciecha Kętrzyńskiego 22
    12-114 Rozogi, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 226 002, fax. 897 226 055
    REGON: 54100300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://rozogi.bipgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Rozogach oraz budynku po byłym Przedszkolu Samorządowym w Rozogach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynków: Urzędu Gminy w Rozogach przy ulicy Wojciecha Kętrzyńskiego 22 oraz budynku po byłym Przedszkolu Samorządowym w Rozogach przy ulicy Wielbarskiej 1, w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Rozogi”, z podziałem na części: 1) Część I - Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Rozogach przy ulicy Wojciecha Kętrzyńskiego 22. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: A.Roboty ogólnobudowlane tj. a.Roboty rozbiórkowe budynku b.Elementy konstrukcyjne nadziemia c.Docieplenie ścian i stropów d.Podłoża i posadzki wewn. w pom. piwnicy e.Ścianka działowa murowana f.Stolarka okienna, stolarka i ślusarka drzwiowa g.Tynki i okładziny wewnętrzne h.Elementy ślusarsko- kowalskie i.Malowanie pomieszczeń j.Dach łącznika – roboty rozbiórkowe i nowe pokrycie, obróbki B.Roboty sanitarne tj. a.Instalacja wodociągowa b.Instalacja centralnego ogrzewania, kotłownia C.Roboty elektryczne tj. a.Demontaż istniejącej instalacji b.Instalacja elektryczna, osprzęt c.Montaż opraw oświetleniowych, oświetlenie awaryjne d.Montaż opraw oświetleniowych, oświetlenie podstawowe e.Instalacja fotowoltaiczna f.Instalacja uziomowa g.Badania i pomiary; 2)Część II – Termomodernizacja budynku po byłym Przedszkolu Samorządowym w Rozogach przy ulicy Wielbarskiej 1. Ogólny zakres robót budowlanych obejmuje: A.Roboty ogólnobudowlane dot. budynku Przedszkola tj. a.Roboty rozbiórkowe b.Dach - konstrukcja i pokrycie + docieplenie stropu nad nieogrzewanym poddaszem c.Montaż doświetlaczy piwnicznych d.Stolarka okienna i drzwiowa e.Docieplenie stropu nad nieogrzewaną piwnicą f.Docieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem g.Docieplenie ścian wewnętrznych i komina od strony nieogrzewanej części poddasza h.Docieplenie ścian zewnętrznych lukarny i.Malowanie j.Docieplenie ścian zewnętrznych k.Remont murka przy budynku przedszkola B.Roboty sanitarne tj. a.Instalacja wodociągowa b.Instalacja centralnego ogrzewania, kotłownia C.Roboty elektryczne tj. a.Demontaż istniejącej instalacji b.Instalacja elektryczna osprzęt c.Montaż opraw oświetleniowych – oświetlenie awaryjne d.Montaż opraw oświetleniowych – oświetlenie podstawowe e.Instalacja fotowoltaiczna f.Instalacja uziomowa g.Badania i pomiary D.Roboty ogólnobudowlane związane ze zmianą sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na potrzeby kotłowni tj. a.Roboty rozbiórkowe b.Ławy, ściany fundamentowe, izolacje c.Podłoża i posadzki pom. kotłowni d.Elementy konstrukcyjne drewniane stropu i dachu e.Ściany murowane f.Komin dymowy i naprawa pokrycia dachowego g.Elementy konstrukcyjne nadziemia h.Stolarka drzwiowa i.Tynki i okładziny wewnętrzne j.Malowanie E.Roboty sanitarne tj. a.Zewnętrzna instalacja c.o.i wody b.Przyłącze kanalizacji sanitarnej c.Roboty towarzyszące F.Roboty elektryczne tj. a.Zasilanie kotłowni b.Instalacja elektryczna, osprzęt c.Montaż opraw oświetleniowych – oświetlenie awaryjne d.Montaż opraw oświetleniowych, oświetlenie podstawowe e.Instalacja uziomowa f.Badania i pomiary G.Przed przystąpieniem do robót związanych z termomodernizacją Przedszkola Samorządowego, od strony ulicy, należy uzyskać zgodę na zajęcie pasa drogowego odpowiedniego zarządcy dróg (Zarząd Dróg Powiatowych w Szczytnie, GDDKiA Olsztyn) H.Po wykonaniu robót budowlanych dot. zmiany sposobu użytkowania części budynku gospodarczego na potrzeby kotłowni dla przedszkola, należy wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2.Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a.Dokumentacji projektowej, która stanowi załącznik nr 9 do SIWZ zawierającej: projekt budowlany; specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych; b.Przedmiary robót - załącznik nr 10 SIWZ. 3.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową a także zgodnie z : a)Audytami energetycznymi - zał. nr 11 b)Decyzją RDOŚ – zał. nr 12 c)Opinią ornitologiczną – zał. nr 13 d)Projektem umowy – zał. nr 8a i 8b
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Żądanie wadium, jego wysokość oraz formy wniesienia – art. 45 ustawy Pzp 1.Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 1)Część 1 – 20.000,00 zł. 2)Część 2 – 12.000,00 zł. 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1)w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: Kurpiowski Bank Spółdzielczy w Myszyńcu O/Rozogi Nr 61 8920 0001 0010 1765 2000 0020, z dopiskiem „Wadium znak sprawy ROŚ.271.6.2019” - część I lub/i część II 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 4.Wadium wnoszone w formach określonych w pkt 2, 3, 4, 5 musi być bezwarunkowe i tożsame z wadium wnoszonym w pieniądzu oraz powinno być złożone w oryginale w oznaczonej oddzielnej kopercie wraz z ofertą. 5.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. Obowiązkiem Wykonawcy jest dbałość o właściwy, odpowiednio wczesny termin dokonania zlecenia przelewu. 6.Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom zgodnie z art. 46 ust. 1 - 4 ustawy Pzp. 7.Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: 1)Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ w zakresie części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę; 2)Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, o których mowa w Rozdziale VII pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ; 3)Pełnomocnictwo Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – jeżeli dotyczy; 4)W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, oryginał dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia); 5)Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w Rozdziale VII SIWZ – jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ; 6)Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. 2019 poz. 700 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach