Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie

GMINA MAGNUSZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 26-910 Magnuszew, ul. Saperów 24
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MAGNUSZEW
    ul. Saperów 24
    26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie
    REGON: 670223830
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugmagnuszew.bip.org.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie w systemie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Magnuszewie”Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń (pozwoleń) oraz wykonanie robót budowlanych, instalacyjnychw zakresie termomodernizacji wraz z pozostałymi robotami towarzyszącymi budynku Urzędu Miasta i Gminy w Magnuszewie pow. kozienicki woj. Mazowieckie.Wykonawca powinien również uzyskać wszelkie niezbędne pozwolenia, uzgodnienia, certyfikaty itp., wynikające z opracowywanej dokumentacji oraz prowadzonych robót. W ramach zakresu rzeczowego przewidziano: 1. Opracowanie dokumentacji projektowej, kosztorysowej, Specyfikacji Technicznych - zgodnie z wymogami;2. Modernizacja systemu grzewczego wraz z montażem pomp ciepła pracujących w kaskadzie typu powietrze/woda, z połączeniem z istniejącą kotłownią jako źródłem wspomagania istniejącej kotłowni;3. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania poprzez wymianę grzejników na grzejniki z zaworami termostatycznymi;4. Modernizacja systemu przygotowania c.w.u. poprzez wymianę podgrzewaczy elektrycznych;5. Ocieplenie ścian zewnętrznych nadziemia wraz z robotami towarzyszącymi;6. Ocieplenie stropodachu;7. Wymiana okien w pomieszczeniach ogrzewanych na okna z nawiewnikami;8. Wymiana okien w piwnicy na okna z nawiewnikami;9. Montaż instalacji fotowoltaicznej na carporcie o mocy 35 kWp;10. Ocieplenie stropów wraz z modernizacją/wymianą pokrycia dachowego.11. Zagospodarowanie terenu przyległego do budynku Urzędu Gminy wraz z przebudową i dostosowaniem do obowiązujących przepisów podjazdu dla niepełnosprawnych;12. Modernizacja zadaszeń przy wejściu głównym oraz wejściach do jednostek podległych;13. Remont dwóch łazienek poprzez dostosowanie ich do odpowiednich standardów; 14. Dostawa schodowłazu do transportu osób niepełnosprawnych; 15. Zaprojektowanie i wykonanie 7 jednostek klimatyzacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: XIII. Wymagania dotyczące wadium.1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). Wadium należy wnieść w jednej z niżej wymienionych form:1) w pieniądzu, przelewem na konto nr: 06 8002 0004 0100 2033 2001 0008, w banku: Bank Spółdzielczy Piaseczno o/Magnuszew z opisem: „Termomodernizacja Urzędu Gminy w Magnuszewie” z takim wyprzedzeniem, aby wyżej wymienione środki znalazły się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert;2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299).2. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt.1 ppkt.2-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ,2) spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca:a) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości minimum 1.200.000,00 zł brutto, porównywalną z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. polegającą na wykonaniu głębokiej termomodernizacji budynków.W przypadku wykazania kilku robót za kwoty mniejsze niż wymagana, kwoty wynikające z poświadczeń/referencji nie będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia postawionego warunku. Zamawiający informuje, że nie dopuszcza sumowania robót w ramach wymaganego warunku wiedzy i doświadczenia.Warunek ten ma być spełniony:• samodzielnie przez wykonawcę , lub• przez minimum jeden inny podmiot udostępniający wykonawcy swoją wiedzęi doświadczenie i który zrealizuje te roboty budowlane, lub• w przypadku wykonawców występujących wspólnie – samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach