Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Siemyśl

Gmina Siemyśl ogłasza przetarg

  • Adres: 78-123 Siemyśl, ul. Kołobrzeska 14
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3588013 , fax. 094 3588013 w. 15
  • Data zamieszczenia: 2010-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemyśl
    ul. Kołobrzeska 14 14
    78-123 Siemyśl, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3588013, fax. 094 3588013 w. 15
    REGON: 00054304800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemysl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Siemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    a) docieplenie zewnętrznych ścian fundamentowych styropianem wodoodpornym EPS 100 gr 14 cmz zabezpieczeniem folią kubełkowa ochronną, osuszanie ścian fundamentowych, nałożenie izolacji powłokowej z masy bitumicznej, licowanie cokołów płytką klinkierową, b) docieplenie ścian zewnętrznych kondygnacji nadziemnych styropianem EPS 70 gr 12 cm, na istniejącym tynku z pokryciem tynkiem cienkowarstwowym i malowaniem, c) docieplenie stropodachu pełnego w spadku styropianem EPS 100 dwuwarstwowo o łącznej grubości 14 cm, d) docieplenie stropodachu wentylowanego granulatem wełny mineralnej 14 cm metodą wdmuchiwania e) docieplenie stropu od spodu, w strefie nad wejściem głównym, styropianem EPS 70 gr 16 cm, f) remont i wykonanie opaski żwirowej - wymiana wypełnienia kruszywo łamane o frakcji 16-32 mm gr. 10 cm na warstwie piasku 20 cm, g) wykończenie filarów międzyokiennych z płytki klinkierowej z trzech stron, h) wymiana obróbki blacharskiej wieńczącej ścianę attyki od góry i przy podstawie, i) wymiana obróbki blacharskiej okapu oraz gzymsu, j) wymiana obróbki blacharskiej zakończenia połaci dachowej okapu, k) wymiana obróbki blacharskiej podstawy komina, l) wymiana rury spustowej na kwadratową 80x80 cm m) wymiana rynny na przekrój prostokątny 110x80 , n) wymiana pokrycia dachu 2 x papa o) montaż kratek went. Stropodachu 15x15 stal. Ocynkowana lub nierdzewna p) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wg zestawienia, q) remont instalacji centralnego ogrzewania, r) wymiana okładzin schodów wejściowych do budynku, s) wykonanie tarasu od strony podwórza, t) zagospodarowanie terenu: chodnik, miejsca postojowe, jezdnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, tj. nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na termomodernizacji budynku o wartości minimum 100 000,00 zł brutto; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000,00 tysięcy złotych, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 4) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. W przypadku nie spełnienia chociażby jednego warunku Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta zostanie odrzucona.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia: 1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (termomodernizacja budynków), z podaniem przedmiotu, wartości oraz daty i miejsca wykonania (w przypadku jeżeli Wykonawca wykonał ww. robotę w ramach konsorcjum należy przedstawić dokument z którego wynika, że Wykonawca jako członek konsorcjum samodzielnie zrealizował ww. zakres robót) - wzór stanowi Załącznik Nr 4 do niniejszej SIWZ. Do wykazu Wykonawca musi również dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.). 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.siemysl.pl/home/Zamowienia-publiczne/Ogloszenie-przetargow.aspx
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach