Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szpitala Wysoka Łąka w Kowarach- w formule _zaprojektuj i wybuduj_

Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 58-506 Jelenia Góra, ul. Ogińskiego 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7537286 , fax. 75 7543883
  • Data zamieszczenia: 2013-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzkie Centrum Szpitalne Kotliny Jeleniogórskiej
    ul. Ogińskiego 6 6
    58-506 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7537286, fax. 75 7543883
    REGON: 00029364000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.jgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szpitala Wysoka Łąka w Kowarach- w formule _zaprojektuj i wybuduj_
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie Termomodernizacji Budynku szpitala Wysoka Łąka w Kowarach, to jest sporządzenie projektu budowlanego, uzyskanie pozwolenia na budowę, sporządzenie projektów wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, wykonanie robót budowlanych na podstawie sporządzonej Dokumentacji Projektowej, osiągnięcie efektu energetycznego polegającego na zmniejszeniu rocznego zapotrzebowania na ciepło do celów c.o. i c.w.uż. o co najmniej 1596MWh. Przedmiot zamówienia obejmuje: sporządzenie kompletnej Dokumentacji Projektowej w formie drukowanych tomów tekstowo- rysunkowych w 5 egzemplarzach oraz zapisie cyfrowym łącznie z uzyskaniem mapy do celów projektowych terenu objętego zamierzeniem oraz uzyskanie wszelkich wymaganych przepisami szczególnymi uzgodnień, opinii właściwych organów oraz pozwoleń w szczególności pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych przy zabytku od Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu- Delegatura w Jeleniej Górze, jak również wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji; opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia zgodnie z wymogami rozporządzenie Ministra Infrastruktury z 23.06.2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U. Nr 120, poz.1126 , ze zm.) oraz projektu organizacji budowy i technologii robót dla zadania będącego przedmiotem zamówienia; program zapewnienia jakości; realizację robót budowlanych zgodnie z opracowaną i uzgodnioną z Zamawiającym, w zakresie przyjętych rozwiązań Dokumentacją Projektową oraz uzyskaną, ostateczną decyzją o pozwoleniu na budowę; sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej obejmującej między innymi: powykonawczy audyt energetyczny budynku potwierdzający uzyskanie co najmniej wymaganej oszczędności energii, świadectwo charakterystyki energetycznej budynku, instrukcję obsługi i eksploatacji urządzeń powstałych w budynku w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia; sporządzenie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej; wykonanie powykonawczej dokumentacji termograficznej ocieplonych przegród, tj. stropu poddasza użytkowego, ścian zewnętrznych z zamontowaną stolarką; uczestnictwo w wszelkich czynnościach odbiorowych przedmiotu zamówienia; przygotowanie dokumentacji niezbędnej do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, w imieniu Zamawiającego złożenie kompletnego wniosku o wydanie pozwolenia na użytkowanie oraz udział podczas kontroli PINB - jeśli uzyskanie pozwolenia na użytkowanie wymagane będzie zapisami w decyzji zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę, rozruch i uruchomienie urządzeń; usuwanie wad w ramach rękojmi za wady fizyczne i gwarancji jakości w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; uczestnictwo, na wezwanie Zamawiającego, w przeglądach gwarancyjnych, w ramach wynagrodzenia ryczałtowego; zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej i geologicznej budowy; zapewnienie nadzoru autorskiego w ramach wynagrodzenia ryczałtowego za wykonanie przedmiotu zamóienia. Wymagania Zamawiającego w stosunku do wykonania przedmiotu zamówienia: przygotowanie terenu budowy, zastosowania materiałów i urządzeń posiadających świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, wymagane prawem atesty i aprobaty, dokumentację techniczno-ruchową w języku polskim, a w przypadku ich braku- instrukcje, spełniające wymogi szczegółowych norm i przepisów z zakresu BHP, sanitarnych i przeciw pożarowych oraz określony w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (w skrócie: PF-U) standard jakościowy; zastosowania kolektorów słonecznych o parametrach funkcjonalnych i wydajnościowych nie gorszych niż określone w PF-U;wykonania rur dobiegowych od kolektorów słonecznych do pomieszczeń budynku, w których usytuowane będą pojemnościowe podgrzewacze c.w.uż. z rur preizolowanych prowadzonych w ziemi, natomiast w budynku - rur stalowych bez szwu; zastosowania do produkcji c.w.uż. pojemnościowego podgrzewacza wody zasilanego przez pompę obiegową; przyjęcie pompy obiegowej układu solarnego zapewniającej przepływ i wysokość podnoszenia wynikający z opracowanej Dokumentacji Projektowej; wykonanie instalacji automatyki i sterowania pracą instalacji solarnej o parametrach nie gorszych niż określone w PF-U; wykonanie nowej instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania wodnego, niskotemperaturowego; zmodernizowanie istniejących instalacji: elektrycznej, c.o. i c.w.uż. w budynku, wymiana istniejącej izolacji termicznej przewodów c.w.uż.; zmodernizowanie istniejącej instalacji automatyki w budynku; ocieplenie stropu poddasza użytkowego wełną mineralną o parametrach nie gorszych niż określone w PF-U; wymiana okien wraz z parapetami (wewnętrzne) i drzwi balkonowych o parametrach nie gorszych niż określone w PF-U; w przypadku parapetów należy zastosować materiał imitujący granit o powierzchni gładkiej i zmywalnej odporny na dezynfekcje środkami chemicznymi; renowacja istniejących, starych krat okiennych - ok.117m2; odtworzenie do stanu pierwotnego terenu po przeprowadzonych robotach ziemnych. Szczegółowe minimalne wymagania dotyczące sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, w tym szczególnie parametry techniczne dla materiałów i urządzeń zostały ujęty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 70 000,00 zł (słownie złotych: siedemdziesiąt tysięcy).Wadium musi być wniesione w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy, tj. pieniądzu ; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej ; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity z 2007 r. Dz. U. Nr 42, poz. 275, z późniejszymi zmianami). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający przyjmuje, iż wadium w formie pieniężnej zostanie wniesione z chwilą uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Wadium wnoszone w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca wnosi do Zamawiającego przy czym, w takim przypadku za termin doręczenia uważa się datę jego zdeponowania w sekretariacie WCSzKJ, budynek D, parter, pokój 171. Wadium w dopuszczonej przez Zamawiającego formie innej, niż pieniądz, Wykonawca może dołączyć do oferty - pod warunkiem , że umieszczone zostanie w osobnej kopercie opisanej (nazwa i adres wykonawcy, adnotacja:Wadium - przetarg nieograniczony pn. termomodernizacja-Kowary), w sposób umożliwiający Zamawiającemu zdeponowanie wadium - bez konieczności naruszenia koperty, w której znajduje się oferta. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń muszą one być co najmniej bezwarunkowe, nieodwołalne, nie podlegające przeniesieniu na osoby trzecie i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancje i poręczenia muszą zawierać (oprócz elementów właściwych dla każdej z nich, określonych przepisami prawa, w tym szczególnie oświadczenie o odpowiedzialności za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę): nazwę i adres Zamawiającego; nazwa postępowania;termin ważności wadium - odpowiadający terminowi związania ofertą. Wadium wnoszone w pieniądzu należy przelać ( tj. dokonać wyłącznie przelewem na konto Zamawiającego) na następujący rachunek Zamawiającego prowadzony w banku PKO Bank Polski S.A. nr 23 1020 2137 0000 9702 0129 1483, z dopiskiem Wadium - przetarg nieograniczony pn. termomodernizacja -Kowary. Wskazane jest, aby kopia polecenia przelewu na konto Zamawiającego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę została dołączona do oferty. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust.4a art. 46 Ustawy. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Okoliczności zatrzymania wadium oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa Ustawa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.jgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach