Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku

Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Smętka 7
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 4299435, 4299434 , fax. 087 4284565
  • Data zamieszczenia: 2010-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zespół Obsługi Szkół i Placówek Oświatowych
    ul. Smętka 7 7
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 4299435, 4299434, fax. 087 4284565
    REGON: 51095322500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki; www.pzosipo.gizycko.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Na przedmiot zamówienia składa się : termorenowacja budynku (docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły, docieplenie ścian piwnic szkoły, wykonanie obróbek blacharskich, uzupełnienie tynków, malowanie ), modernizacja instalacji centralnego ogrzewania - polegający na : płukaniu instalacji, hermetyzacji, uzupełnieniu instalacji przewodów c.o., montażu zaworów termostatycznych przygrzejnikowych z głowicą termostatyczna typu Danfoss, regulacji hydraulicznej instalacji; montaż instalacji odgromowej - szczegółowy zakres prac określa projekt budowlany
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000 złotych. Szczegółowe warunki określa SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienia publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki działu w postępowaniu : 1)Posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art.. 24 u.p.z.p. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty : a)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b)Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich) c)Oświadczenie o spełnianiu warunków w postępowaniu zgodnie z art. 22 u.p.z.p. o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 zobowiązany jest przedłożyć pełnomocnik ustanowiony do reprezentowania Wykonawców, natomiast każdy z Wykonawców występujących wspólnie składa oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 pkt4). 2)Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponować odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, finansowy i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie) : a)Wskaz osób uczestniczących w wykonaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności oraz stosowne dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych wraz z zaświadczeniami z właściwej izby samorządu budowlanego : Kierownik robót instalacji c.o. -posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu centralnego ogrzewania, wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie instalacji centralnego ogrzewania Kierownik robót budowlanych -posiadający doświadczenie zawodowe na stanowisku odpowiedzialnym za wykonanie prac z zakresu robót budowlanych oraz posiadający uprawnienia konstrukcyjno-budowlane baz ograniczeń lub w ograniczonym zakresie - koniecznym do kierowania robotami budowlanymi w zakresie niniejszego zamówienia a także wpisanego na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego potwierdzony zaświadczeniem wydanym przez te izbę z określonym w nim terminem ważności W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunki wykonawcy zobowiązani są przedłożyć : wykaz osób/podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty stwierdzające, że powyższe osoby dla których wymagane są uprawnienia budowlane (kierownicy robót) posiadają odpowiednie uprawnienia budowlane oraz są członkami właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierowników pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje, wszystkich warunków wymaganych dla tych kierowników. b)Wykonawca wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wykonaniu : termomodernizacji budynku, remoncie instalacji c.o. o wartości łącznej co najmniej 600.000 PLN (wraz z podatkiem VAT). W przypadku inwestycji, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia inwestycji. W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ i dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje). 3)Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia Wykonawca musi spełniać następujące warunki ( w przypadku ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie tego warunku) : a)Posiadać polisę ubezpieczeniową potwierdzającą że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 600.000 PLN. ( w przypadku wykonawców zagranicznych posiadających polisę w walucie innej niż PLN należy podać wartość przeliczoną na PLN według średniego kursu NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych) W celu potwierdzenia spełnienia w/w warunku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4) Złożyć oświadczenie o akceptacji warunków umowy. Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków zostanie dokonana wg formuły : spełnia - nie spełnia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.warmia.mazury.pl/powiat_gizycki; www.pzosipo.gizycko.edu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach