Gmina Czyże ogłasza przetarg
- Adres: 17-207 Czyże, Czyże
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 85 681 35 17, 85 681 89 99 , fax. 85 681 89 91
- Data zamieszczenia: 2019-11-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Czyże
Czyże 98
17-207 Czyże, woj. podlaskie
tel. 85 681 35 17, 85 681 89 99, fax. 85 681 89 91
REGON: 05065924300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczyze.pl; bip.ug.czyze.wrotapodlasia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku szkoły w Czyżach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz towarzyszące, związane z termomodernizacją budynku szkoły w Czyżach obejmujące: • Ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym cokołu wokół budynku; • Ocieplenie dachu wraz z wymianą kratek wentylacyjnych. • Wykonanie wszystkich obróbek blacharskich związanych z robotami termomodernizacyjnymi i dostosowanie do nowej grubości ścian i pokrycia dachowego (w tym m.in. pas podrynnowy i nadrynnowy) oraz wymiana wszystkich rynien dachowych i rur spustowych; • Wykonanie naprawy dachu po wykonaniu docieplenia dachu granulatem z wełny oraz wykonanie wentylacji stropodachu po jego ociepleniu. • Wymiana okien wraz z obróbkami zewnętrznymi i wewnętrznymi (w tym m.in. ościeża i parapety); • Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, polegająca na wymianie grzejników wraz z osprzętem tj. głowicą termostatyczną zasilającą i zawór powrotny) oraz malowaniem ewentualnych ubytków na ścianach po demontażu grzejników; • Modernizacja oświetlenia wewnętrznego polegająca m.in. na wymianie opraw które to powinny być wykonane w II klasie ochrony; • Skuteczność świetlna oprawy min. 104 lm/W potwierdzona certyfikatem ENEC PLUS lub certyfikowane laboratorium. • Zamalowanie ewentualnych ubytków po demontażu istniejących opraw. • Wykonanie pomiarów ochrony p.porażeniowej i wystawienie protokołu z pomiarów. • Natężenie oświetlenia stanowisk kpt. w części biurowej nie mniej niż 500 lux. • Po wymianie opraw wykonać pomiary natężenia oświetlenia pomieszczeń oraz stanowisk pracy. Z przeprowadzonych pomiarów oświetlenia wystawić protokół. • Wymiana zgodnie z obowiązującymi przepisami kompletnej instalacji odgromowej na całym budynku wraz ze wszystkimi jej elementami, przewody odprowadzające montowane w rurach odgromowych w ścianie pod ociepleniem; Po wykonaniu instalacji odgromowej wykonać pomiary uziomów, wyniki przedstawić w protokole. • Istniejące zewnętrzne instalacje elektryczne należy zamontować pod ociepleniem, a puszki hermetyczne tych instalacji wyprowadzić na zewnątrz ocieplenia lub umożliwić swobodny dostęp do nich z zewnątrz. • Wykonanie kpl. dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót (materiał pomocniczy) – załącznik n1 do SIWZ; 2) wyciąg z dokumentacji technicznej –załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262100-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik do SIWZ), 2) pisemne zobowiązanie podmiotów – załącznik do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów. 3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną