Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku szkoły w Czyżach

Gmina Czyże ogłasza przetarg

  • Adres: 17-207 Czyże, Czyże
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 681 35 17, 85 681 89 99 , fax. 85 681 89 91
  • Data zamieszczenia: 2019-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Czyże
    Czyże 98
    17-207 Czyże, woj. podlaskie
    tel. 85 681 35 17, 85 681 89 99, fax. 85 681 89 91
    REGON: 05065924300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaczyze.pl; bip.ug.czyze.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku szkoły w Czyżach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oraz towarzyszące, związane z termomodernizacją budynku szkoły w Czyżach obejmujące: • Ocieplenie ścian zewnętrznych, w tym cokołu wokół budynku; • Ocieplenie dachu wraz z wymianą kratek wentylacyjnych. • Wykonanie wszystkich obróbek blacharskich związanych z robotami termomodernizacyjnymi i dostosowanie do nowej grubości ścian i pokrycia dachowego (w tym m.in. pas podrynnowy i nadrynnowy) oraz wymiana wszystkich rynien dachowych i rur spustowych; • Wykonanie naprawy dachu po wykonaniu docieplenia dachu granulatem z wełny oraz wykonanie wentylacji stropodachu po jego ociepleniu. • Wymiana okien wraz z obróbkami zewnętrznymi i wewnętrznymi (w tym m.in. ościeża i parapety); • Modernizacja wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, polegająca na wymianie grzejników wraz z osprzętem tj. głowicą termostatyczną zasilającą i zawór powrotny) oraz malowaniem ewentualnych ubytków na ścianach po demontażu grzejników; • Modernizacja oświetlenia wewnętrznego polegająca m.in. na wymianie opraw które to powinny być wykonane w II klasie ochrony; • Skuteczność świetlna oprawy min. 104 lm/W potwierdzona certyfikatem ENEC PLUS lub certyfikowane laboratorium. • Zamalowanie ewentualnych ubytków po demontażu istniejących opraw. • Wykonanie pomiarów ochrony p.porażeniowej i wystawienie protokołu z pomiarów. • Natężenie oświetlenia stanowisk kpt. w części biurowej nie mniej niż 500 lux. • Po wymianie opraw wykonać pomiary natężenia oświetlenia pomieszczeń oraz stanowisk pracy. Z przeprowadzonych pomiarów oświetlenia wystawić protokół. • Wymiana zgodnie z obowiązującymi przepisami kompletnej instalacji odgromowej na całym budynku wraz ze wszystkimi jej elementami, przewody odprowadzające montowane w rurach odgromowych w ścianie pod ociepleniem; Po wykonaniu instalacji odgromowej wykonać pomiary uziomów, wyniki przedstawić w protokole. • Istniejące zewnętrzne instalacje elektryczne należy zamontować pod ociepleniem, a puszki hermetyczne tych instalacji wyprowadzić na zewnątrz ocieplenia lub umożliwić swobodny dostęp do nich z zewnątrz. • Wykonanie kpl. dokumentacji powykonawczej. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określają: 1) przedmiary robót (materiał pomocniczy) – załącznik n1 do SIWZ; 2) wyciąg z dokumentacji technicznej –załącznik nr 2 do SIWZ; 3) wzór umowy – załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262100-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 5 000 zł, słownie: pięć tysięcy złotych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy (załącznik do SIWZ), 2) pisemne zobowiązanie podmiotów – załącznik do SIWZ albo inny dokument, wykazujący udostępnienie wykonawcy potencjału tego podmiotu w zakresie określonym w art. 22 a ust. 1 ustawy Pzp – w przypadku powoływania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów. 3) pełnomocnictwo, w przypadku gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach