Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2018-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 9235073100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pn. : Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej zamówienie podzielone jest na dwie części. 1. Część I Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej 1) Zakres robót : - docieplenie elewacji obiektu bezspoinowym systemem ocieplenia ścian zewnętrznych z wykonaniem wypraw tynkarskich i malowaniem elewacji wg projektu kolorystyki, - docieplenie cokołu budynku ponad terenem z wykonaniem wyprawy z tynku mozaikowego, - wymiana części okien na okna z PCV wraz z parapetami, - wymiana drzwi zewnętrznych na aluminiowe ocieplone, - wymiana ocieplenia stropodachu sali gimnastycznej, - wykonanie obróbek blacharskich, - wymiana rur spustowych, - wymiana okładzin podestów i schodów zewnętrznych, - malowanie balustrad zewnętrznych, - przełożenie instalacji odgromowej - dostawa i montaż sterownika pogodowego 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia częśi I zawiera dokumentacja projektowa ( załącznik nr 1 do SIWZ) , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR ) ( załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiar robót ( załącznik nr 3 do SIWZ ) jest jedynie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy. 3) Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla części I określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ. 4) Część I zamówienia jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko – Pomorskiego na lata 2014-2020, Osi priorytetowej 3. Efektywność energetyczna i gospodarka niskoemisyjna w regionie, Działanie 3.3 Efektywność energetyczna w sektorze publicznym i mieszkaniowym. 2. Część II Termomodernizacja stropodachu budynku Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej . 1) Zakres robót : - docieplenie stropodachu wentylowanego budynku głównego granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania, - docieplenie stropodachu wentylowanego I etapu rozbudowy granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania oraz stropodachu niewentylowanego (nad adaptowaną kotłownią i magazynem opału) płytami styropianowymi; - docieplenie stropodachu wentylowanego II etapu rozbudowy granulatem wełny mineralnej metodą wdmuchiwania. 2) Część II zamówienia jest finansowana ze środków gminy Dąbrowa Biskupia. 3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części II zawiera dokumentacja projektowa ( załącznik nr 11 do SIWZ) , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (STWiOR ) ( załącznik nr 12 do SIWZ). Przedmiar robót ( załącznik nr 13 do SIWZ ) jest jedynie dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy. 4) Pozostałe warunki wykonania przedmiotu zamówienia dla części II określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 14 do SIWZ. 3. Można składać oferty na jedną lub dwie części zamówienia . 4. Opis stanu istniejącego budynku szkoły. Budynek Szkoły Podstawowej im. Ziemi Kujawskiej w Dąbrowie Biskupiej ( przed dniem 01.09.2017r Szkoły Podstawowej i Gimnazjum) składa się 3 części: - budynek główny – piętrowy, całkowicie podpiwniczony, dach płaski pokryty papą, wykonany w technologii tradycyjnej, powierzchnia zabudowy 852,40m², kubatura 9376,40 m³ - rozbudowa budynku dydaktycznego wraz z kotłownią , budynek parterowy, nie podpiwniczony, wykonany w technologii tradycyjnej – budynek powstawał dwuetapowo : I etap rozbudowy , powierzchnia zabudowy – 359,15m², kubatura 1680,73 m³ , II etap rozbudowy – powierzchnia zabudowy – 408,17m², kubatura 1868,25 m³ - sala gimnastyczna z częścią socjalną i łącznikiem – budynek parterowy, nie podpiwniczony, połączony z budynkiem głównym, wykonany w technologii tradycyjnej, powierzchnia zabudowy – 749,19m², kubatura 5025,17 m³. POWIERZCHNIA ZABUDOWY CAŁKOWITA : 2368,91 m² POWIERZCHNIA UZYTKOWA CAŁKOWITA 3360,18 m² KUBATURA CAŁKOWITA 17950,55 m³ WYSOKOŚĆ MAKSYMALNA: 10,80 m Roboty budowlane należy wykonać z należytą starannością oraz wiedzą techniczną zgodnie projektem budowlanym , obwiązującymi normami i przepisami. 7. W przypadku wykonywania przez różnych Wykonawców robót budowlanych części I i części II zamówienia Wykonawcy muszą w celu uniknięcia sytuacji konfliktowych zawrzeć porozumienie dotyczące koordynacji wykonywanych robót. 8. Za wykonanie przedmiotu umowy obowiązuje wynagrodzenie ryczałtowe. Termin płatności faktury 30 dni od daty wystawienia faktury. 9. Warunki gwarancji i rękojmi dla dwóch części zamówienia. 1) Zamawiający wymaga od Wykonawcy, że odpowiedzialność za wady przedmiotu zamówienia zostanie rozszerzona poprzez udzielenie gwarancji i rękojmi. 2) Wykonawca udzieli Zamawiającemu rękojmi za wady na okres 60 m-cy i gwarancji jakości na okres określony w ofercie Wykonawcy ( na co najmniej 36 miesięcy ) , licząc od podpisania protokołu końcowego odbioru robót. 3) Szczegółowe zasady wykonywania warunków gwarancji i rękojmi zawarto we wzorach umów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214200-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości : Część I zamówienia – 9000,00 zł ( słownie: dziewięć tysięcy złotych) Część II zamówienia – 2000,00 zł ( słownie : dwa tysiące złotych ) Na obydwie części zamówienia 11 000,00 zł (słownie: jedenaści tysięcy złotych) 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dla wadium wniesionego w pieniądzu decyduje data wpływu środków na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości(Dz. U. z 2014rr., poz. 1804 oraz 2015r poz. 978 i 1240) . 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 73 9551 0002 0200 0101 2000 0005 w Banku Spółdzielczym w Piotrkowie Kujawskim, Oddział w Dąbrowie Biskupiej z dopiskiem :Wadium na przetarg – Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Dąbrowie Biskupiej ” . 5. W zależności od wybranej formy, wniesienie wadium należy potwierdzić poprzez załączenie do oferty: 1) dowodu dokonania przelewu - w przypadku wadium wnoszonego w formie pieniądza 2) oryginału dokumentu w przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub poręczenia . 6. W przypadku składania oferty wspólnie przez kilku wykonawców (konsorcjum), w treści gwarancji musi być zawarty pełny skład wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wniesienie wadium w takim przypadku tylko przez jednego z wykonawców będzie podstawą do wykluczenia wykonawców z postępowania. 7. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8. Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach