Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku

Urząd Gminy w Puńsku ogłasza przetarg

  • Adres: 16-515 Puńsk, ul. Mickiewicza 23
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 5161082 , fax. 087 5161048
  • Data zamieszczenia: 2016-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Puńsku
    ul. Mickiewicza 23 23
    16-515 Puńsk, woj. podlaskie
    tel. 087 5161082, fax. 087 5161048
    REGON: 00053958400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugpunsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej z Polskim i Litewskim Językiem Nauczania w Puńsku. 1.1. Zadanie obejmuje: a) Termomodernizację: - prace - rozbiórkowe i przygotowawcze: przygotowanie ścian do termomodernizacji; zdemontowanie parapetów zewnętrznych, zdemontowanie istniejących obróbek blacharskich ścian attykowych; zdemontowanie istniejących rynien i rur spustowych; zdemontowanie stolarki okiennej; odkopanie ściany fundamentowej na gł. min. 1,0 m w celu wykonania proj. izolacji termicznej; zdemontowanie instalacji odgromowej do miejsca połączenia z odcinkiem wychodzącym z ziemi w rurce osłonowej; demontaż urządzeń zamontowanych na elewacji: kamery monitoringowe, sprzęt nagłośnieniowy, oświetlenie zewnętrzne, urządzenia alarmu oraz puszki rewizyjne, kratki wentylacyjne, które należy przenieść na nową elewację, jeżeli są w złym stanie technicznym w/w elementy wymienić na nowe. - Docieplenie przestrzeni stropodachów, - Docieplenie stropodachu, - Wymiana stolarki okiennej, - Naprawa kominów, - Prace wykończeniowe: prace remontowe związane z wymianą okien, obróbki blacharskie, wymiana rynien spustowych, remont schodów zewnętrznych przy sali gimnastycznej, wymiana daszku nad wejściem głównym. b) Wymianę instalacji c.o.: wymiana instalacji grzejnikowej, instalacja zasilająca nagrzewnice central wentylacyjnych, zamontowanie układu pomiarowo-rozliczeniowego, izolacja termiczna c.o. c) Montaż wentylacji mechanicznej nawiewno-wywienej w sali gimnastycznej z rekuperacją oraz wentylacji szatni i natryskowni przy sali gimnastycznej, wykonanie i izolacja termiczna kanałów blaszanych. d) Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 5 kWp: montaż 17 sztuk paneli fotowoltaicznych na dachu, montaż 1 szt. inwerterów o mocy 5000VA, instalacji PV, ochrony przeciwprzepięciowej, ochrony przeciwporażeniowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Dokumentacji technicznej oraz przedmiarze robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 3. Na przedmiot zamówienia Wykonawcy muszą udzielić gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 35.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; oryginalnych poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach bankowych; oryginalnych, bezwarunkowych i nieodwołalnych gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: 09 9354 0007 0070 0700 0420 0039 BS Sejny, o/Puńsk 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. 5. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6. Wniesienie wadium w formie pieniężnej jest skuteczne z chwilą uznania rachunku Zamawiającego kwotą wadium. Wadium wnoszone nie w formie pieniężnej mają być udzielone do końca terminu związania ofertą. Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna należy dołączyć do oferty. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji wynikającej z art. 46 ust. 4a ustawy. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Jeżeli wadium było wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w okolicznościach przewidzianych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, co winno być wskazane w zapisach gwarancji (w przypadku wnoszenia wadiów w formie gwarancji). 11. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wymaganej Prawem zamówień publicznych i przedmiotową SIWZ treści i formie zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ug-punsk.pbip.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach