Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tchórzewie Kolonii

Gmina Borki ogłasza przetarg

  • Adres: 21-345 Borki, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
  • Data zamieszczenia: 2020-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Borki
    Wojska Polskiego 41
    21-345 Borki, woj. lubelskie
    tel. 818 574 208, , fax. 818 574 229
    REGON: 43101988500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugborki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tchórzewie Kolonii
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tchórzewie Kolonii”, zadanie współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 5 Efektywność Energetyczna i Gospodarka Nieskoemisyjna, Działanie 5.2 Efektywność energetyczna sektora publicznego. 2. Zamówienie obejmuje m.in.: 1) roboty przy ścianach i elewacji: -demontaż istniejących i montaż nowych rur spustowych fi 120 mm, -demontaż istniejących i montaż nowych rynien fi 150 mm, -demontaż istniejących parapetów zewnętrznych we wszystkich oknach, -montaż nowych blaszanych powlekanych parapetów zewnętrznych we wszystkich oknach, -demontaż i montaż po wykonaniu ocieplenia nowej opaski z kostki brukowej o szerokości 100 cm i grubości 6 cm, -odkopanie ścian piwnic na głębokość 100 cm, -położenie izolacji przeciwwodnej dwuskładnikowej, -położeni folii kubełkowej na ścianach piwnic, -docieplenie ścian piwnic w gruncie na głębokość 100 cm polistyrenem ekstrudowanym gr. 10 cm, -zasypanie wykopów żwirem o granulacji 2-4mm i położenie tynku gładkiego na cokołach z osiatkowaniem i wykończeniem, -docieplenie ścian północnej, wschodniej i południowej nad ziemią płytami styropianowymi gr. 15 cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, -docieplenie ścian nadziemia na elewacji zachodniej płytami styropianowymi gr. 9 cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, -docieplenie ościeży zewnętrznych płytami styropianowymi gr. 2 cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, -docieplenie gzymsów (międzypiętrowy, okapowy) płytami styropianowymi gr. 4 cm z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową, -zasypanie wykopów żwirem o granulacji 2-4 mm, -demontaż i montaż krat, kamer, uchwytów do flag, tablic, -skucie i położenie tynków na murkach oporowych studni przyokiennych (zasypy opału, okno konserwatora), -wykonanie pochylni dla osób niepełnosprawnych na elewacji frontowej; 2) roboty przy zewnętrznej stolarce okiennej i drzwiowej: -demontaż istniejącej stolarki okienno-drzwiowej, -montaż nowej stolarki okienno-drzwiowej z nawiewnikami higrosterowanymi, -uzupełnienie tynków na ościeżach po montażu stolarki drzwiowej i okiennej, -zagruntowanie i pomalowanie ościeży farbą emulsyjną x2; 3) roboty przy dociepleniu stropodachu: -usunięcie w części strychowej istniejącej warstwy ociepleniowej w postaci mieszanki wiórowo-wapiennej gr. ok. 10 cm, -położenie na stropie foli paroszczelnej, -docieplenie stropodachu za pomocą mat z wełny mineralnej gr. 25 cm, -demontaż pasów nad i pod rynnowych, -montaż obróbek blacharskich, pasów pod i nad rynnowych, gzymsów, orynnowania z blachy płaskiej powlekanej; 4) roboty dodatkowe: -montaż nowej instalacji odgromowej z nowymi uchwytami, -demontaż istniejących kominów wentylacyjnych, -demontaż istniejącego komina dymowego i postawienie nowego wys. 2,5 m od poziomu dachu, z otynkowaniem, wykonaniem czapki betonowej i stopni włazowych z bednarki, -montaż wywietrzników dachowych z turbowentami, -montaż łat i kontrałat, -montaż blachy trapezowej, -montaż 2 szt. kratek wentylacyjnych na elewacjach frontowej i tylnej, -malowanie krat farbą do metalu w studniach przyokiennych, -likwidacja studni przyokiennych 4 szt. na elewacji wschodniej, -demontaż okien piwnicznych i zamurowanie otworów o wym. 126 cm x 85 cm – szt. 4 na elewacji wschodniej; -demontaż przed termomodernizacją i ponowny montaż istniejących paneli solarnych na dachu budynku; 5) demontaż kotłowni węglowej, budowa kotłowni gazowej z przyłączeniem instalacji centralnego ogrzewania, w tym zakup i montaż kotła gazowego o mocy 60 kW; 6) zakup i montaż zbiornika naziemnego na gaz płynny o pojemności 4,850m3 w tym uzyskanie przewidzianych prawem odbiorów przez UDT i poniesienie kosztów z tym związanych; 7) wykonanie instalacji zbiornikowej naziemnej na gaz płynny dla potrzeb zasilania kotłowni gazowej (lokalizacja nadziemnego zbiornika na gaz płynny na płycie fundamentowej, wykonanie przyłącza gazowego, wykonanie instalacji gazowej wewnątrz budynku do projektowanego kotła gazowego) -przebudowa instalacji elektrycznych wewnętrznych, w tym: -wymiana oświetlenia na LED, -rozbudowa instalacji w salach lekcyjnych o elementy doświetlenia tablic; -wykonanie instalacji zasilenia kotłowni, -modernizacja rozdzielni: głównej RG (na parterze) i T1 (na piętrze budynku); -wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego; 8) wykonanie instalacji centralnego ogrzewania: -demontaż istniejącej instalacji c.o. – rur stalowych i grzejników; -wykonanie nowoprojektowanej instalacji c.o., rurociągi ze stali węglowej ocynkowanej zewnętrznie, grzejniki płytowe wraz z podejściami bocznymi oraz armatury zgodnie z PT. -montaż nowych osłon grzejnikowych w pomieszczeniach dostępnych dla dzieci. 3. Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ z uwzględnieniem postanowień umowy stanowiącej załącznik nr 8 do SIWZ. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: 1) dokumentacja projektowa, 2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 20 000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy 00/100 złotych), które może być wnoszone w: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 55 8046 1012 2007 0500 0101 0002 – Bank Spółdzielczy w Radzyniu Podlaskim O. Borki. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, zaleca się, aby wykonawca dołączył do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium – przetarg termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tchórzewie Kolonii. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Oryginał dokumentu należy wpiąć do oferty w koszulce. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia dokumentu, o którym mowa powyżej (jak również dowodu potwierdzającego dokonanie przelewu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego), oddzielnie. W takim przypadku Wykonawca złoży ww. dokument w kopercie oznaczonej: „Wadium na przetarg pn. „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Tchórzewie Kolonii”, nie otwierać przed 6.02.2020 r. godz. 10:15”. Dokument musi być złożony w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Borki, ul. Wojska polskiego 41, 21-345 Borki (pokój nr 11 sekretariat) przed upływem terminu składania ofert tj. do 06.02.2020 r. do godz. 10:00. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, (w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium podlega odrzuceniu. 7. Oferty Wykonawców, którzy wnieśli wadium w sposób nieprawidłowy, zostaną odrzucone. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 369 ze zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach