Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Snopkowie

Gmina Jastków ogłasza przetarg

  • Adres: 21-002 Jastków, Panieńszczyzna ul. Chmielowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 815 020 143 , fax. 815 020 144
  • Data zamieszczenia: 2020-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jastków
    Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3
    21-002 Jastków, woj. lubelskie
    tel. 815 020 143, fax. 815 020 144
    REGON: 53523800000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jastkow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Snopkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Snopkowie. Zgodnie z opracowaną oceną stanu technicznego budynku oraz audytem energetycznym przewidziano następujący zakres robót budowlanych: - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej - ocieplenie ścian zewnętrznych budynku w części objętej opracowaniem - docieplenie stropów i ścian między częściami ogrzewanymi i nieogrzewanymi Prace remontowe i naprawcze w tym: - wymiana/remont zadaszeń nad wejściami do budynku - wymiana obróbek blacharskich - rozbiórka i ponowne wykonanie podbitki okapu budynku przy wykonywaniu ocieplenia ścian zewnętrznych - rozbiórka i wykonanie opaski przy budynku przy wykonywaniu docieplenia cokołu - roboty wykończeniowe - uporządkowanie terenu Branża elektryczna -wymiana punktów oświetleniowych na energooszczędne - montaż instalacji fotowoltaicznej Branża sanitarna: - montaż liczników ciepła które będą wykorzystywane do pomiarów zużycia ciepłej wody użytkowej, oraz zużycia energii potrzebnej do ogrzania budynku. - regulacja grzejników polegać będzie na dostosowaniu nastaw na istniejących zaworach termostatycznych po przeprowadzanej termomodernizacji - montaż zawansowanej automatyki z czujnikiem pogodowym służyć ma na celu zapewnie możliwości nastawienia temperatur na poszczególne dni oraz z zmniejszenie zużycia gazu w okresach przerw świątecznych, weekendowych. Prace budowlane wykonać wg projektów branżowych. Z związku z tym, że prace będą wykonywane są w obiekcie, w którym trwa budowa oraz planowane są zajęcia dydaktyczne, harmonogram robót należy ustalić w taki sposób, aby nie zakłócał funkcjonowania placówki, a prace połączeniowe muszą być wykonane w uzgodnieniu z kierownikiem budowy części południowej, oraz za pisemną zgodą zamawiającego. Prace uciążliwe dla uczniów i personelu należy prowadzić w dniach wolnych od zajęć dydaktycznych. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Za produkt równoważny zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Szczegółowy zakres robót zawarty został w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i dokumentacji projektowej. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następuję czynności: - roboty ziemne - roboty z zakresu wykonania elementów żelbetowych i betonowych - murowanie - roboty izolacyjne (termiczne i przeciwwilgociowe),tynkowanie, roboty pokryciowe (dekarskie) - montaż okien i drzwi - roboty posadzkarskie, glazurnicze - malowanie - wykonywanie instalacji powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45113000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych informacji z otwarcia ofert, mają obowiązek przekazania zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oryginału oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 cyt. ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi zał. nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach