Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sieprawiu wraz z wymianą stolarki okiennej

Gmina Siepraw ogłasza przetarg

  • Adres: 32-447 Siepraw, Siepraw 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 12 3721811, 3721819, 3721807 , fax. 12 3721806
  • Data zamieszczenia: 2014-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siepraw
    Siepraw 1 1
    32-447 Siepraw, woj. małopolskie
    tel. 12 3721811, 3721819, 3721807, fax. 12 3721806
    REGON: 00054752000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sieprawiu wraz z wymianą stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja elewacji zachodniej budynku Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Sieprawiu wraz z wymianą stolarki okiennej na tej elewacji. 2. Zakres zamówienia obejmuje: ­wymianę stolarki okiennej aluminiowej na stolarkę z bezołowiowych 5-cio komorowych kształtowników z wysokoudarowego PVC o szerokości zabudowy min. 70mm, z grubością ścianek zewnętrznych w klasie A wg PN-EN 1260, które wyróżniają się grubością ścianek zewnętrznych wynoszącą min. 3 mm oraz szerokością komór wewnętrznych przekraczającą 5 mm, co gwarantuje ich dużą stabilność, odporność na uszkodzenia i zmiany temperatur oraz doskonałe parametry izolacji akustycznej. Kolor profili biały; okna wyposażone we wzmocnienie zamknięte ze stali ocynkowanej 275g-mm2 o minimalnej grubości 1,25 mm wewnątrz ramy oraz w skrzydle wzmocnienie stalowe otwarte podwójnie zwalcowane. Łączna wysokość boczna profili skrzydła i ramy ok. 118 mm; okucia rozwieralne i uchylno-rozwieralne typu activPilot (lub równoważne) zapewniające mikrowentylację, wyposażone w blokadę błędnego położenia klamki, regulowaną siłę docisku, blokadę antyprzeciągową, klamki aluminiowe malowane proszkowo w kolorze okien, mikrouchył; zestaw szybowy odpowiadający normie EN 1279 jednokomorowy 4/16/4 z ciepłą ramką, pakiet niskoemisyjny wypełniony argonem współczynniku przenikania ciepła U=1,1 W/m2K (wg PN EN 673) lub U=1,0 W/m2K (wg PN EN 674); o współczynniku dźwiękochłonności Rw=35-39 dB. Stolarka okienna wraz z dodatkowym wyposażeniem w zależności od funkcji pomieszczeń: w klasach lekcyjnych wyposażone w dwa nawiewniki higrosterowane montowane w skrzydle, typ nawiewników Aereco EXR.306 o przepustowości 7-30m3, izolacyjność akustyczna 38dB (lub równoważne); podwójne uszczelki przylgowe z EPDM lub TPE, klamki okien klatki schodowej wyposażone w kluczyk; wymianie parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej grub. 0,7mm powlekanej plastizolem; ocieplenie ścian przyziemia budynku płytami poliestyrenu ekstrudowanego XPS-030 SF (styroduru o współczynniku przewodzenia ciepła 0,036 w/m2K) o grubości 10cm, na wysokość od granicy przemarzania, tj. 1,20 poniżej terenu do poziomu 100cm od istniejącej nawierzchni. Cokół budynku wykonany z tynku mozaikowego drobnoziarnistego; ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi EPS 70-038 o grub. 15 cm w technologii bezspoinowego systemu ociepleń (BSO) wraz z wykończeniem tynkiem silikatowym o grubości ziarna 1,5mm; oboty towarzyszące robotom dociepleniowym. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w następujących dokumentach stanowiących załączniki do SIWZ: Załącznik nr 2 do SIWZ - Dokumentacja projektowa Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Załącznik nr 3 do SIWZ - Przedmiar robót, Zgodnie z zasadami ryczałtowej formy wynagrodzenia, którą jest objęte niniejsze postępowanie, przedmiary robót są dokumentem informacyjno-pomocniczym co oznacza, że co do zasady kosztorys ofertowy ma przy cenie ryczałtowej znaczenie pomocnicze i służy obliczeniu ceny oferty a rozbieżności między jego treścią a treścią otrzymanych kosztorysów ofertowych, nie oznaczają niezgodności oferty z treścią SIWZ. 4. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej, budynku i jego otoczenia, a także zdobył wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do sporządzenia oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej budynku ponosi Wykonawca. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. 5. W przypadku, gdy opis techniczny jak i zapisy specyfikacji wskazuje dla niektórych materiałów znaki towarowe lub pochodzenie - nadmienia się, że wszystkie użyte w opisie technicznym nazwy produktów jak i firm mają tylko i wyłącznie zastosowanie do określenia minimalnych parametrów technicznych i jakościowych materiałów wymaganych przez Zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia. Do występujących w dokumentacji przetargowej nazw urządzeń i ich producentów dopisuje się wyrażenie lub równoważne. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z zastosowaniem materiałów równoważnych, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie technicznym i dokumentacji oraz STWiOR. 7. Wykonawca który zastosował materiały równoważne, w składanej ofercie ma obowiązek wskazać jakie materiały zastosował, ich rodzaj, parametry techniczne i załączyć ich opis do oferty. Należy wykazać w formie tabeli różnicę pomiędzy określonymi przez Zamawiającego materiałami a zaproponowanymi materiałami przez Wykonawcę. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisanych przez Zamawiającego, jest on obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (użyte materiały, urządzenia) spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku, gdy zastosowanie materiałów równoważnych wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie Wykonawca. 9.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 5-letniej gwarancji jakości oraz minimum 3-letniej rękojmi na cały przedmiot zamówienia, od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego bez uwag. 11. Przed przystąpieniem do robót termomodernizacyjnych kierownik budowy musi opracować plan BIOZ, w którym należy uwzględnić ewentualne prowadzenie robót na obiekcie czynnym, wyznaczając odpowiednie strefy bezpieczeństwa. Plac budowy należy zagospodarować zgodnie ze sporządzonym przez kierownika budowy Planem Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia, który musi zostać zatwierdzony przez Inspektora Nadzoru. 12. Zdemontowane okna pozostają własnością Zamawiającego. Wykonawca na własny koszt złoży zdemontowane okna w miejscu wskazanym przez Zamawiającego (nie więcej niż 3 km od placu budowy) 13. Roboty ziemne związane z odkopaniem piwnic należy wykonać ze szczególną ostrożnością ze względu na występujące uzbrojenie podziemne. 14. Wymagane jest, by materiały użyte do wykonania robót termoizolacyjnych stanowiły jednolity kompleksowy system ocielenia w technologii lekko-mokrej. 15. Zamawiający zastrzega, iż w trakcie realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie: - zapewnić na własny koszt i we własnym zakresie kontener/kontenery na składowanie odpadów, gruzu i śmieci z placu budowy i na własny koszt zapewnić jego wywóz. - zabezpieczyć pomieszczenia socjalne dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców. 16. Zamawiający przed przystąpieniem do robót wymaga przedstawienia przez Wykonawcę minimum 5 prób odcieni kolorystycznych elewacji (kolory wskaże Zamawiający). Zamawiający wraz z Inspektorem Nadzoru dokona wyboru kolorystyki. 17. Wszystkie rysunki użyte w załącznikach do SIWZ mają charakter poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453200006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie złotych: dziesięć tysięcy złotych 00/100) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) Pieniądzu tj. przelew na konto b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Krakowski Bank Spółdzielczy Oddział Siepraw Nr 59 85910007 0240 0000 0228 0006 z dopiskiem Przetarg nieograniczony znak IIGZP.271.2.2014 Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Sieprawiu wraz z wymianą stolarki okiennej. 4. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W wymienionym przypadku dołączenie do Oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. Wadium będzie skuteczne jeżeli uznanie środków na rachunku bankowym Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert. 5. Do Oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu zapłaty wadium lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem - przez osoby odpowiednio upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Wadium wnoszone w innych, dopuszczonych przez Zamawiającego, formach należy złożyć: a) w oryginale dołączonym do Oferty, w sposób umożliwiający jego wyjęcie i zdeponowanie w kasie Urzędu Gminy Siepraw bez uszkodzenia dokumentu. Kasa Urzędu jest czynna w dni robocze w godzinach; poniedziałek - 9.00 - 16.30; Wtorek - Piątek - 8.00 - 15.15 oraz b) w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem dołączonej do Oferty, trwale spiętą z ofertą. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zwrot wadium następuje zgodnie z warunkami określonymi w art 46 ustawy. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictwa chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie. 10. Wadium dla konsorcjum może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 11. Wadium wybranego Wykonawcy zostanie zwrócone niezwłocznie po wniesieniu wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy i zawarciu przez niego umowy z Zamawiającym. 12. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze oferty najkorzystniejszej, lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego Oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) Wykonawca, którego Oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego z Wykonawcą, którego Ofertę wybrano, stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.siepraw.pl zakładka: Gospodarka - Przetargi - 2014
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach