Gmina Niegowa ogłasza przetarg
- Adres: 42-320 Niegowa, ul. Sobieskiego 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 3151020, 3151048 , fax. 034 3151020, 3151048
- Data zamieszczenia: 2009-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Niegowa
ul. Sobieskiego 1 1
42-320 Niegowa, woj. śląskie
tel. 034 3151020, 3151048, fax. 034 3151020, 3151048
REGON: 00053997000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.niegowa.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ludwinowie nr 30, Gmina Niegowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: -Ocieplenie budynku -Remont dachu -Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej -Wymiana posadzek -Roboty malarskie i płytkarskie -Roboty instalacyjne: instalacja elektryczne, c.o., wod-kan oraz kanalizacja deszczowa, -Wymiana kotłowni, -Prace towarzyszące Szczegółowy zakres robót określa opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 1 SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452619003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 20 000,00 PLN Forma wadium: Wykonawca może wnieść wadium w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym - - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art.6b, ust.5, pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz.1824) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Niegowa nr konta: 82 8277 0002 0009 0000 0565 0010. Wadium wniesione w formie pieniądza winno być na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, czyli do dnia 29.06.2009 r. do godz. 9.00. Wadium wniesione w formie innej niż w pieniądzu winno być wniesione w formie oryginału w terminie do dnia 29.06.2009 r. do godz. 9.00 w sekretariacie Zamawiającego. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 uPzp. Zwrot wadium: Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 u pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: - w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali nie mniej niż 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w tym 1 zadanie zawierające : - Ocieplenie - Wykonanie kotłowni - Wykonanie instalacji wod. -kan., c.o. oraz elektrycznej wykonane w budynku użyteczności publicznej (tzn. szkole, przedszkolu, hotelu itp.) o wartości zamówienia nie mniejszej niż 1 000.000,00 zł brutto, - dysponują osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie : - 1 Kierownika budowy, posiadającego uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, - 1 Kierownika Robót Sanitarnych, posiadającego uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji wodociągowych i kanalizacyjny, cieplnych, wentylacyjnych i gazowych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, - 1 Kierownika Robót Elektrycznych, posiadającego uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji w budownictwie zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia tych funkcji w odpowiednim zakresie, wraz z dołączeniem ich uprawnień oraz ważnego zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. , c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. - Wykonawca osiągnął średni roczny przychód netto ze sprzedaży w ostatnich 3 latach obrotowych w wysokości co najmniej 2 000 000,00 zł, - Posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 600 000,00zł lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600 000,00 zł, - Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 8 specyfikacji. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania . Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy ( załącznik nr 3 SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji, działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert] - nie dotyczy przedsiębiorców będących osobami fizycznymi, w tym spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - sprawozdanie finansowe albo jego część, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami i rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - zakres lat 2008, 2007, 2006, a jeżeli okres działalności jest krótszy - za ten okres, - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 4 SIWZ), - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (uprawnienia budowlane do kierowania robotami w zakresie przedmiotu umowy wraz z ważnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa), - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w którym rachunek, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez Wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, -posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł. - w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.niegowa.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane w Oddziale CZOK
Dodano: 2016-07-26 - Remont dachów budynków przy ul. Przelotowej 1 i 11, ul. Gnieźnieńskiej 4 oraz ul. Zarębskiego 5a w Katowicach
Dodano: 2016-03-15 - Remonty dachów obiektów placówek miejskich
Dodano: 2015-11-12 - Usuwanie przecieków, naprawy bieżące pokryć dachów budynków mieszkalnych zarządzanych przez KZGM w Katowicach.
Dodano: 2015-06-18 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych (w szczególności związanych z dachami) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-06-15 - Wykonanie robót budowlanych dobudowy kominów, remont stropów i balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Gliwickiej 4 w Katowicach.
Dodano: 2015-06-08 - Przebudowa polegająca na połączeniu mieszkań, przebudowie stropów, dobudowie przewodów kominowych, budowie instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz elektrycznej w budynku mieszkalnym przy ul. Morawa 24 w Katowicach.
Dodano: 2015-06-02 - Remonty dachów obiektów placówek Miasta Rybnika z podziałem na zadania
Dodano: 2015-04-03 - Usuwanie awarii w szkołach i przedszkolach Gminy Pszczyna w roku 2015 w zakresie: Część I - robót dekarskich Część II - instalacji elektrycznych Część III - instalacji wod-kan., c.o. i gazowych
Dodano: 2015-01-14 - Przetarg nieograniczony nr 44/PN/14 na naprawę pokrycia dachowego segmentu dachu budynku F Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej Sp. z o.o. przy ul. Wincentego Lipa 2 o wartości szacunkowej nieprzekraczającej 207 000 euro
Dodano: 2014-08-29