Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolechowicach, gmina Ostrów Lubelski

Gmina Ostrów Lubelski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-110 Ostrów Lubelski, ul. Partyzantów 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8520003, 8520642 , fax. 081 8520642
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ostrów Lubelski
    ul. Partyzantów 1 1
    21-110 Ostrów Lubelski, woj. lubelskie
    tel. 081 8520003, 8520642, fax. 081 8520642
    REGON: 43102016700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ostrowlubelski.lubelskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kolechowicach, gmina Ostrów Lubelski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania: a) Docieplenie ścian zewnętrznych styropianem samogasnącym w technologii lekkiej mokrej; b) Ocieplenie stropodachu granulatem wełny mineralnej; c) Wymiana obróbek blacharskich na blachę powlekaną; d) Naprawa doraźna rynien i rur spustowych polegająca na oczyszczeniu, przewidziana jest ewentualna wymiana mocno uszkodzonych części odwodnienia budynku na wykonane z blachy powlekanej; e) wymiana pokrycia dachowego na wykonane z blachy trapezowej; f) Remont cokołu - odbicie głuchych tynków uzupełnienie tynków zaprawą cementową, ocieplenie styropianem, wykonanie tynku mineralnego na siatce na uprzednio przygotowanym podłożu; g) Wymiana okien w części dydaktycznej na okna PCV; h) Zerwanie istniejącej warstwy zewnętrznej ściany z betonu komórkowego na części sali gimnastycznej oraz dołożenie dodatkowej warstwy styropianu; i) Spuszczenie wody z instalacji centralnego ogrzewania; j) Demontaż zaworów grzejnikowych i montaż zaworów termostatycznych z głowicami; k) Próby ciśnieniowe szczelności instalacji wewnętrznej c.o. w budynku; l) Próba instalacji c.o. na gorąco z dokonaniem regulacji; m) Chemiczne płukanie instalacji c.o. powyższy wykaz został sporządzony na podstawie projektu budowlanego docieplenia, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. Projekt budowlany, przedmiary oraz specyfikacja istotnych warunków zamówienia są dostępne na stronie zamawiającego www.ostrowlubelski.lubelskie.pl zakładka przetargi, oraz w siedzibie Zamawiającego - pok. 11, I piętro ul. Partyzantów 1, 21-110 Ostrów Lubelski
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 PLN. Szczegółowe informacje na temat formy wpłaty i sposobu zarządzania wadium znajdują się w SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ustawy, - dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w tym zakresie, posiadającą co najmniej 5 letnie doświadczenie lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - w okresie ostatnich 5 lat wykonali należycie co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - zakres rzeczowy i o wartości zbliżonej do wartości zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność do zaciągnięcia kredytu pozwalające na zrealizowanie przedmiotu zamówienia, - posiadają polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie spełnia-nie spełnia, w oparciu o dokumenty dostarczone przez nich w ramach złożonych ofert; wykaz tych dokumentów podano w punkcie 6 części I SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy powinni przedłożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 i art. 24 ustawy 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, wydane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Umowę spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej oraz porozumienie określające zakres współdziałania i odpowiedzialności. 4.Wykaz wykonanych trzech, w ciągu ostatnich pięciu lat, robót o podobnym charakterze, wielkości i zakresie rzeczowym, wraz z pozytywnymi referencjami od zamawiających. 5.Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca, posiadających odpowiednie kwalifikacje potwierdzone załączoną kserokopią uprawnień - zgodnie z punktem 5.1 części I SIWZ. 6.Wykaz sprzętu, którym dysponuje Wykonawca, umożliwiającego wykonanie przedmiotu zamówienia. 7.Oświadczenie o sytuacji finansowej Wykonawcy pozwalającej na zrealizowanie przedmiotu zamówienia. 8.Oświadczenie o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków w Urzędzie Skarbowym i o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenia społeczne w ZUS. 9.Oświadczenie o akceptacji dokumentów i warunków przetargu. 10.Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 11.Kosztorys ofertowy, opracowany w oparciu o przedmiary robót, załączone do niniejszej SIWZ 12.Dowód wniesienia wadium 13.Zaparafowany wzór umowy 14.Wykaz podwykonawców 15.Formularz cenowy Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów lub złożenie dokumentów w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje odrzucenie oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ostrowlubelski.lubelskie.pl/przetargi.htm
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach