Urząd Gminy Janów ogłasza przetarg
- Adres: 42-253 Janów, ul. Częstochowska 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 034 327 80 48 , fax. 034 327 80 81
- Data zamieszczenia: 2009-06-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Janów
ul. Częstochowska 1 1
42-253 Janów, woj. śląskie
tel. 034 327 80 48, fax. 034 327 80 81
REGON: 00053458100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Janowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja Budynku Szkoły Podstawowej w Janowie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, a ponadto spełniający następujące warunki: a).Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności b). Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, t.j. w ciągu ostatnich pięciu lat zrealizowali co najmniej dwie roboty odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, c).Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia: - samochód samowyładowczy do 5 t - 1 szt. - rusztowanie ramowe - żuraw okienny przenośny 1 szt. - wyciąg - 1 szt. d). Wykonawca musi przedłożyć listę osób proponowanych do zatrudnienia przy realizacji umowy, udokumentować zatrudnienie kierownika budowy, z co najmniej 3 letnim stosownym doświadczeniem zawodowym, w tym przynajmniej 2 lata na stanowisku kierownika w specjalności konstrukcyjno-budowlanej /należy załączyć życiorys zawodowy/. e). Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, t j. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł f).Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Z ubiegania się o zamówienia publiczne wyklucza się wykonawców, którzy: a. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych; b. Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; c. Wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; d. Złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; e. Nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożyli dokumenty zawierające błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3; f. Nie wnieśli wadium, w tym również na przedłożony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy (wg załącznik nr 1), - szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załączonych przedmiarów robót), - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy [załącznik nr 2] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert], - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności [wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert]; - informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy [wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert] - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, (załącznik nr 3). - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. ( załącznik nr 4). - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Należy dołączyć kopię zaświadczenia o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.janow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (MOS, P29, SP37, SP 31, I LO, P43)
Dodano: 2016-04-21 - Dostawa wraz z montażem okien na 1 piętrze oraz parterze lewego skrzydła budynku nr 4
Dodano: 2015-11-12 - Wymiana metalowej stolarki okiennej i drzwiowej na stolarkę aluminiową w budynku usługowo-handlowym przy ul. Partyzantów 98 w Bielsku-Białej
Dodano: 2015-09-04 - Wymiana części okien w budynku B Izby Skarbowej w Katowicach. ZKP-2/2015
Dodano: 2015-07-10 - Wykonanie robót remontowo-budowlanych (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej) w obiektach oświatowych w Bielsku-Białej (P26, I LO, SP37, ZSEEiM, SP31, P40, SP28)
Dodano: 2015-06-10 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 1 BAJKA w Myszkowie, ul. Sucharskiego 32
Dodano: 2015-04-30 - Zabudowa pomieszczeń holu głównego na parterze oraz boksu biurowego na II piętrze Urzędu Miejskiego w Zawierciu.
Dodano: 2014-11-24 - Wymiana okien w Izbie Skarbowej w Katowicach ZKP-11/2014
Dodano: 2014-08-28 - Remont toalet damskich w budynku III Liceum Ogólnokształcącego im. A.Mickiewicza ul. Mickiewicza 11, 40-092 Katowice
Dodano: 2014-05-30 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Przedszkola Nr 5 im. Marii Konopnickiej w Myszkowie, ul. Stalowa 1, etap II.
Dodano: 2014-05-30