Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościszewie

Zespół Szkół w Gościszewie ogłasza przetarg

  • Adres: 82-400 Sztum, Gościszewo 75
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 55 277 11 76 , fax. 55 277 11 76
  • Data zamieszczenia: 2010-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół w Gościszewie
    Gościszewo 75 75
    82-400 Sztum, woj. pomorskie
    tel. 55 277 11 76, fax. 55 277 11 76
    REGON: 22003024900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sztum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościszewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gościszewie obejmuje wykonanie następujących robót: 1) roboty ziemne, 2) roboty betonowe, 3) roboty zbrojarskie, 4) roboty murarskie, 5) wymiana stolarki drzwiowej, 6) roboty tynkarskie, 7) wykonanie termomodernizacji ścian zewnętrznych, 8) wykonanie termomodernizacji więźby dachowej, 9) wykonanie nowych obróbek blacharskich, 10) rozbiórka i wykonanie nowych chodników, 11) wymiana instalacji centralnego ogrzewania. 2. Według dokumentacji projektowych: 1) Projekt budowlano - wykonawczy Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej wraz z wymianą instalacji c.o. z częściową wymianą grzejników - branża budowlana opracowanej przez PSBUD mgr. inż. Piotr Świrzyński, 2) Projekt budowlano - wykonawczy Termomodernizacja budynku szkoły podstawowej wraz z wymianą instalacji c.o. z częściową wymianą grzejników - branża sanitarna opracowanej przez PSBUD mgr. inż. Piotr Świrzyński, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentacji projektowej - dokumentacja budowlana wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Zamawiający zastrzega, aby zastosowane do budowy materiały posiadały ważne aprobaty techniczne lub deklaracje zgodności, certyfikaty bezpieczeństwa i atesty higieniczne. 5. Zamawiający dopuszcza przy realizacji zamówienia zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych lub lepszych co do jakości, parametrów technicznych i surowców użytych do ich wykonania, w stosunku do materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej. Wniosek o użycie urządzenia lub materiału równoważnego Wykonawca jest zobowiązany złożyć przed wbudowaniem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego na jego zastosowanie. Wniosek musi zawierać parametry proponowanego materiału lub urządzenia umożliwiające ocenę czy jest to element równoważny pod względem jakości do pierwotnie przyjętego do realizacji zadania. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 8. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 9. Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. 10. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, 2) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 3) ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: w przypadku gdy Wykonawca zamierza realizować zamówienie przy udziale podwykonawcy, w ofercie winien wskazać jaką część zamówienia będzie wykonywał podwykonawca. 11. Wymagania organizacyjne: 1) Zabezpieczenie wejść do budynku, drogi ewakuacyjnej i drogi pożarowej należą do Wykonawcy. 2) Prace wykonywane w okresie funkcjonowania Zespołu Szkół Wykonawca będzie wykonywał w taki sposób, aby zapewnić bezpieczeństwo dzieci i innych osób i aby nie zakłócać normalnego trybu pracy Przedszkola . 3) W szczególnych przypadkach, w których zaistnieje potrzeba zakłóceń w pracy Szkoły Wykonawca jest zobowiązany uzyskać zgodę Zamawiającego. 4) W szczególnych przypadkach Wykonawca ma obowiązek uzgodnić z inspektorem nadzoru z odpowiednim wyprzedzeniem o zamiarze zajęcia i wyłączenia pomieszczeń w budynku Szkoły w celu wykonania w nich robót budowlanych; 5) Korzystanie z mediów: Wykonawca uzgodni z gestorami sieci energetycznej oraz wodociągowej warunki podłączenia tych mediów oraz sposób korzystania na czas trwania robót budowlanych we własnym zakresie i na własny koszt. Koszty energii elektrycznej i wody obciążają Wykonawcę, Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania urządzeń pomiarowych energii elektrycznej i wody na czas trwania budowy. 6) Wykonawca dostarczy, zainstaluje i będzie utrzymywać tymczasowe urządzenia zabezpieczające, w tym: ogrodzenia, poręcze, oświetlenie, sygnalizacje i znaki ostrzegawcze, dozorców i wszelkie inne środki niezbędne do ochrony robót oraz wygody społeczności i innych; 7) Wykonawca zapewni na własny koszt: zabezpieczenie mebli, podłóg, urządzeń technicznych, ścian i innych elementów przed uszkodzeniami, pyłami etc. znajdującymi się pomieszczeniach , oraz sprzątanie pomieszczeń remontowanych i korytarzy. 8) Koszt wybudowania objazdów, przejazdów i organizacji ruchu, ich utrzymania i likwidacji ponosi wykonawca; 9) Kolorystyka, typ, gatunek stosowanych materiałów wykończeniowych będą podlegały każdorazowemu uzgodnieniu z Zamawiającym. 10) W przypadku uzyskania przez Zamawiającego dofinansowania ze środków Unii Europejskiej Wykonawca zobowiązany będzie umieścić stosowną tablicę informacyjną, a po zakończeniu zadania: umieścić na budynku, w miejscu widocznym, tablicę pamiątkową. 12. Wymagania dotyczące gwarancji. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres gwarancji 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451124009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 6.000,00 złotych. (Słownie złotych: sześć tysięcy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sztum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach