Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii w ramach realizacji zadania pn.: Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny

Gmina Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Henryka Sienkiewicza
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
  • Data zamieszczenia: 2018-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brzeziny
    ul. Henryka Sienkiewicza 16A
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 468 743 699, , fax. 468 743 699
    REGON: 106156400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabrzeziny.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii w ramach realizacji zadania pn.: Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii”. Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Pro-gramu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020- Projekt pn.: „Poprawa jakości powietrza poprzez modernizację budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Brzeziny” w ramach Osi priorytetowej IV. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie IV.2 Termomodernizacja budynków, Poddziałanie IV.2.1 Termomodernizacja budynków ZIT. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Szkoły Podsta-wowej w Gałkówku Kolonii wraz z wymianą źródła ciepła i montażem instalacji fotowoltaicznej dla potrzeb c.w.u. Realizacja robót budowlanych na obiekcie szkoły prowadzona będzie w oparciu o projekt budow-lano- wykonawczy opracowany przez Pracownię Projektową Kowalczyk Architekci w 2017 roku oraz audyt energetyczny opracowany przez audytora Ryszarda Juścińskiego. Budynek Szkoły Podstawowej w Gałkówku Kolonii 38, zlokalizowany jest na działce oznaczonej numerem ewidencyjnym 190. Zakres robót termomodernizacyjnych: 1. Termomodernizacja poddasza budynku szkoły obejmuje: - wymiana szklenia w stolarce okiennej, - montaż podgrzewaczy c.w.u. i instalacji zasilającej w prąd urządzenia z projektowanej instalacji fotowoltaicznej do sanitariatów zlokalizowanych na poddaszu, 2. Termomodernizacja pomieszczenia na parterze szkoły obejmuje: - przebudowę części pomieszczeń na parterze, - wykonanie dodatkowego wejścia wraz z podjazdem dla niepełnosprawnych, - termomodernizacja budynku w zakresie docieplenia stropu nad piwnicą, docieplenie podłogi na gruncie na parterze oraz w pomieszczeniach kotłowni, docieplenie ścian fundamentowych, ocie-plenie ścian zewnętrznych piwnic od strony zewnętrznej, wykonanie opaski odwodnieniowej, wy-konanie schodów zewnętrznych z kostki brukowej, ocieplenie ścian zewnętrznych budynku od wewnątrz, wymiana stolarki okiennej, wymiana drzwi zewnętrznych, wykonanie instalacji c.o., c.w.u., elektrycznych oraz fotowoltaicznej, - malowanie pomieszczeń po wykonanych robotach termomodernizacyjnych. Szczegółowy zakres robót będący przedmiotem zamówienia obejmuje projekt budowlano- wykonawczy, audyt energetyczny, przedmiar robót i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– zał. nr 9 do niniejszej SIWZ. Uwaga 1: Projekt oraz audyt swym zakresem obejmują prace na poddaszu budynku, które zostały wykonane w 2017 roku. Z prac niezbędnych do realizacji pozostaje wymiana szklenia w oknach dachowych oraz doprowadzenie instalacji do zasilania c.w.u. z ogniw fotowoltaicznych do sanitariatów zlokalizowanych na poddaszu. Uwaga 2: Szkoła jest obiektem czynnym. Do dyspozycji Wykonawcy do realizacji robót pozostają dni wolne od nauki, tj.: - wiosenna przerwa świąteczna: 29.03.2018r.- 03.04.2018r., - dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktyczno- wychowawczych zarządzonych przez dyrekcję szkoły: 30.04.2018r., 02.05.2018r., 04.05.2018r., 01.06.2018r., - rekolekcje: 21.03.2018r.-23.03.2018r. (wstępny termin- szkoła zastrzega, że może ulec zmianie) - przerwa wakacyjna: 23.06.2018r.-30.08.2018r. Uwaga 3: Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w wycenie demontaż i ponowny montaż instalacji alarmowej, monitoringu oraz dzwonkowej i telefonicznej wraz z dokonaniem sprawdzenia poprawności działania po ponownym montażu. Uwaga 4. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w cenie ofertowej zakres prac związanych z demontażem i ponownym montażem instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w pomieszczeniach, w których instalacje przebiegają, a gdzie zaprojektowano docieplenie ścian zewnętrznych od wewnątrz budynku. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania finalnego efektu określonego przedmiotem zamówienia. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób na umowę o pracę (w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp): 2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przy realizacji zamówienia przez wykonawcę lub dalszego podwykonawcę osób na podstawie umowy o pracę – jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108). Przedmiotowy wymóg dotyczy zwłaszcza osób, które bezpośrednio wykonują czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych (tzn. pracownicy fizyczni). Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują czynności w sposób określony w art. 22§1 Kodeksu pracy. 4. Obowiązek w zakresie dokumentowania zatrudnienia osób wykonujących czynności o których mowa w pkt. 1 polega na: 3.1. na etapie składania ofert – Wykonawca składa oświadczenie w formularzu ofertowym, 3.2. na etapie po zawarciu umowy - zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, 3.3. na etapie realizacji umowy – zgodnie z treścią wzoru umowy stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. 4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3 Ustawy Pzp oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zawarte są we wzorze umowy - załączniku Nr 4 do SIWZ Wykonawca może powierzyć część zamówienia podwykonawcy/om z tym, że Zamawiający żąda wskazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy/om.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w wysokości 25 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych zero groszy), 2. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, 3. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Andrespolu 08 8781 0006 0042 9377 2000 0150 lub w jednej z poniżej podanych form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielni kasy oszczędnościowo – kredy-towej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębior-czości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110). 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy przekazać przelewem na konto Zamawiającego, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Potwierdzoną za zgodność kseroko-pię dowodu zapłaty wadium należy dołączyć do oferty, 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach, kopię poświadczo-ną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Oryginał wniesienia wadium należy złożyć w pokoju nr 1.04 (kasa) – I piętro w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni, licząc od upływu terminu składania ofert. Oferta zabezpieczona na krótszy okres niż wymagany zostanie odrzucona. 6. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne, bezwarunkowe i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywa-jące do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 Ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 Ustawy. 9. Złożenie oferty niezabezpieczonej akceptowaną formą wadium wskazaną w ust. 3 będzie skut-kować odrzuceniem oferty z postępowania.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Brak określenia warunku w powyższym zakresie. Należy złożyć oświadczenie o spełnianiu wa-runków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa: 1.1. wypełniony i podpisany formularz ofertowy – załącznik nr 1, 1.2. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2, 1.3. oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 3, 1.4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów, zgodnie z art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp do oddania Wykonawcy, do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy, wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ, 1.5. pełnomocnictwo, 1.6. dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach