Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chociszewie i budynku Urzędu Gminy w Parzęczewie

Gmina Parzęczew ogłasza przetarg

  • Adres: 95045 Parzęczew, ul. Południowa
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 718 60 95, , fax. 427 186 066
  • Data zamieszczenia: 2017-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Parzęczew
    ul. Południowa 1
    95045 Parzęczew, woj. łódzkie
    tel. 42 718 60 95, , fax. 427 186 066
    REGON: 47205781000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parzeczew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chociszewie i budynku Urzędu Gminy w Parzęczewie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chociszewie i budynku Urzędu Gminy w Parzęczewie. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie m.in.: A. termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Chociszewie: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ogólnobudowlane, - prace naprawcze, - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie ścian i fundamentowych i piwnicznych, - elementy dekoracyjne, - obróbki blacharskie, - rynny i rury spustowe, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropodachu, - prace wykończeniowe, - roboty związane z ułożeniem opaski wokół budynku i rozwiązań w obrębie stref wejściowych do budynku. B. termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Parzęczewie: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ogólnobudowlane, - prace naprawcze, - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie ścian i fundamentowych, - elementy dekoracyjne, - obróbki blacharskie, - rynny i rury spustowe, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, - docieplenie stropu, - prace wykończeniowe, - roboty związane z ułożeniem opaski wokół budynku i rozwiązań w obrębie stref wejściowych do budynku. Okres gwarancji, którą udzieli Wykonawca na przedmiot zamówienia wynosi co najmniej 36 miesięcy. Wykonawca zobowiązany będzie wskazać okres gwarancji w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis w zakresie okresu gwarancji znajduje się w dziale XXVI – Kryterium Nr 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, a w tym technologia robót i zakres ich wykonania określone zostały w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. 1.1. Roboty budowlane mogą być wykonywane w czasie wolnym albo na czynnym obiekcie. W przypadku wykonywania robót na czynnym obiekcie, w cenie zamówienia należy przewidzieć koszty związane z odpowiednim zabezpieczeniem obiektu i placu budowy. 1.2. W trakcie prowadzenia robót na czynnym obiekcie Wykonawca zobowiązany jest realizować roboty w taki sposób, by nie zakłócać funkcjonowania placówki i nie stwarzać zagrożenia dla osób i mienia. 1.3. Materiały pochodzące z rozbiórki nie nadające się do powtórnego użycia Wykonawca jest zobowiązany usunąć poza teren budowy na własny koszt przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach. 1.4. Wykonawca uzgodni miejsce składowania ewentualnych materiałów pochodzących z demontażu z Zamawiającym. Ewentualne materiały pochodzące z demontażu będą stanowiły własność Zamawiającego. 1.5. Dokumenty z przeprowadzenia utylizacji lub przekazania do utylizacji należy przedstawić wraz z dokumentacją odbioru. 1.6. Materiały pochodzące z rozbiórki, nadające się do ponownego wykorzystania, Wykonawca uzgodni z Zamawiającym ich przeznaczenie. 1.7. Wszelkie wątpliwości dotyczące przedmiotu zamówienia Wykonawca winien wyjaśnić na etapie przygotowania oferty. 1.8. Wykonawcy zobowiązani są do kierowania się odpowiednimi normami z zakresu ochrony środowiska w trakcie wszystkich prac oraz ograniczenia do minimum szkodliwego oddziaływania w roślinności, glebie, wodach gruntowych, wodach powierzchniowych, krajobrazie oraz zakłócenia. 1.9. Wykonawca jest zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia, spełniając wymagania ustawy Prawo budowlane (t. j. Dz. U. 2016 poz. 290 ze zm.) oraz innych ustaw i rozporządzeń, Polskich norm, zasad wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 2. W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, nazwy własne wskazujące na pochodzenie danego produktu, materiału, urządzeń Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rzeczy równoważnych do podanych w opisie, pod warunkiem, że rzeczy te będą spełniały wszystkie obowiązujące normy i będą dopuszczone do obrotu na terenie Unii Europejskiej. Wykonawca, który zastosuje rzeczy równoważne, ma obowiązek wykazać, że posiadają one parametry takie same lub wyższe niż rzeczy określone w opisie przedmiotu zamówienia. Uwaga Szczegółowe rozwiązania projektowe, zalecenia dotyczące zastosowanych materiałów i technologii wykonania robót oraz zakres robót określa dokumentacja techniczna i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Przedmiary robót załączone do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako załączniki, pełnią funkcję pomocniczą. Jeżeli przedmiary robót w pozycji podstawa, posiadają podstawę wyceny, należy ją traktować pomocniczo. Wykonawca może wycenić ofertę na podstawie dowolnych podstaw wyceny. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę: 1) zgodnie z art. 29 ust. 3a Ustawy, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób, które będą wykonywały w trakcie realizacji zamówienia następujące czynności: a) prace związane z dociepleniem budynku 2) Wykonawca zobowiązany jest, aby przez cały okres realizacji zamówienia osoby wykonujące czynności wskazane powyżej były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku – Kodeks Pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) 3) Najpóźniej w dniu zawarcia umowy Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia Zamawiającemu oświadczenia, zaświadczenia zanonimizowanego lub innego dokumentu potwierdzającego fakt zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 3 pkt 1 lub w terminie 3 dni od każdorazowego wezwania Zamawiającego. 4) Nieprzedłożenie przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w punkcie 3) będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i może być podstawą do stwierdzenia, że Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z Zamawiającym, a w trakcie trwania umowy może być podstawą o naliczenia kary umownej. 5) W przypadku powzięcia przez Zamawiającego wątpliwości co do stosunku prawnego łączącego wykonawcę z osobami, o których mowa w ust. 3 pkt 1, Zamawiający może zawiadomić Państwową Inspekcję Pracy w celu przeprowadzenia kontroli. 6) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 5 000,00 złotych za nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w ust 3 pkt 3, za każde zdarzenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 lub 9 do SIWZ. b) dokument/-y określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2015r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. Z 2014 r., poz. 1114 ze zm.) – takim wypadku Wykonawca wskaże Zamawiającemu taką bazę danych. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w kopii poświadczonej notarialnie. c) niezbędne pełnomocnictwa w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach